Hop til indhold
SirMikeXL

Hvordan redigerer man?

Recommended Posts

Jeg har skrevet et par anmeldelser. Som desværre ikke blev formuleret optimalt. Kan nogen hjælpe mig: hvordan redigerer man det allerede publicerede? Er det muligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SirMikeXL skrev, for 2 timer siden:

Jeg har skrevet et par anmeldelser. Som desværre ikke blev formuleret optimalt. Kan nogen hjælpe mig: hvordan redigerer man det allerede publicerede? Er det muligt?

Lige efter at du har skrevet, kan du godt redigere - men kun i kort tid - tror det er en ½  - 1 time.

Derefter er du nødt til at indrapportere dit indlæg og påpege, hvad du gerne vil have rettet - så vil vi kigge på det.

Hvis det er meget du vil have rettet, kan det være en fordel at kopiere hele din tekst, indsætte den i din rapport og så rette det du vil have rettet - så kan vi bare erstatte din oprindelige tekst med den redigerede - det kan være noget nemmere end at du f.eks skriver: i linie 17, skulle der have været et komma efter 2. sætning osv.

Men vi gider altså ikke løfte os fra stolen pga. petitesser og småstaveslåfejl.

vh Q

Redigeret af Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Består der mon den mulighed at bruger kan aftale med moderator, at han får eksempelvis 3 timer fra kl til kl x dato til at redigere ved behov, hvorefter der igen lukkes for redigering.

Mon ikke at moderator kan det manuelt, efter at de 60 minutter vi har til at rette i indlæg er udløbet?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 39 minutter siden:

Består der mon den mulighed at bruger kan aftale med moderator, at han får eksempelvis 3 timer fra kl til kl x dato til at redigere ved behov, hvorefter der igen lukkes for redigering.

Mon ikke at moderator kan det manuelt, efter at de 60 minutter vi har til at rette i indlæg er udløbet?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Om vi kan det manuelt, skal jeg ikke kunne sige - men det lyder noget omstændeligt - og desuden skal vi alligevel godkende det redigerede indlæg - derfor er det bedre og nemmere at gøre, som jeg netop har skitseret ovenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

TAK til Qivitoq for det svar jeg fik (revision er mulig 1/2 - 1 time efter udgivelse). Men det var ikke det jeg spurgte om!

HVORDAN redigerer man?

Skåret ud i pap: 1) Jeg skriver et indlæg. 2) Jeg trykker på knappen 'Udgiv tråd'. 3) Nu kan alle læse min tekst.

Hvordan redigerer jeg denne tekst? Hvilken knap skal jeg trykke på? Er der måske et sted på EroGuide hvor denne instruktion gives - jeg har ledt men ikke fundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
SirMikeXL skrev, for 38 minutter siden:

TAK til Qivitoq for det svar jeg fik (revision er mulig 1/2 - 1 time efter udgivelse). Men det var ikke det jeg spurgte om!

HVORDAN redigerer man?

Skåret ud i pap: 1) Jeg skriver et indlæg. 2) Jeg trykker på knappen 'Udgiv tråd'. 3) Nu kan alle læse min tekst.

Hvordan redigerer jeg denne tekst? Hvilken knap skal jeg trykke på? Er der måske et sted på EroGuide hvor denne instruktion gives - jeg har ledt men ikke fundet.

Den første time efter du har postet dit indlæg står der 'Rediger'  nederst ved siden af 'Citer indlæg', der trykker du bare på 'Rediger', så kan du rette i teksten Efter en time forsvinder den mulighed.

 

Redigeret af Søren Brun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...