Hop til indhold

Recommended Posts

tak gud. Det går ikke alt for godt  i Aarhus hverken med fodbold, håndbold eller for den sags skyld andre idræts grene. Men hold da fast vi kan stille et kniv skarpt hold når det kommer til ladyboys. Jeg har haft nogle fantastiske stunder sammen med Victoria, Jenny og Tina. Skønne ladyboys med indlevelse og super service. Men nu skal jeg da lige love for at vi har fået en knivskar angriber. Besøgte Mali her til formiddag. Jeg kan kun sige en ting - tak gud. Hav en god weekend i andre derude med den samme tilbøjelighed som mig. Fyld jeres tasker til bristepunktet. I får brug for det.

I kan finde hende i travbladet. der er ikke noget link.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hovsa skrev, for 7 minutter siden:

tak gud. Det går ikke alt for godt  i Aarhus hverken med fodbold, håndbold eller for den sags skyld andre idræts grene. Men hold da fast vi kan stille et kniv skarpt hold når det kommer til ladyboys. Jeg har haft nogle fantastiske stunder sammen med Victoria, Jenny og Tina. Skønne ladyboys med indlevelse og super service. Men nu skal jeg da lige love for at vi har fået en knivskar angriber. Besøgte Mali her til formiddag. Jeg kan kun sige en ting - tak gud. Hav en god weekend i andre derude med den samme tilbøjelighed som mig. Fyld jeres tasker til bristepunktet. I får brug for det.

I kan finde hende i travbladet. der er ikke noget link.

Er nadie der osse? Så prøv en threesome.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hovsa skrev, for 2 timer siden:

tak gud. Det går ikke alt for godt  i Aarhus hverken med fodbold, håndbold eller for den sags skyld andre idræts grene. Men hold da fast vi kan stille et kniv skarpt hold når det kommer til ladyboys. Jeg har haft nogle fantastiske stunder sammen med Victoria, Jenny og Tina. Skønne ladyboys med indlevelse og super service. Men nu skal jeg da lige love for at vi har fået en knivskar angriber. Besøgte Mali her til formiddag. Jeg kan kun sige en ting - tak gud. Hav en god weekend i andre derude med den samme tilbøjelighed som mig. Fyld jeres tasker til bristepunktet. I får brug for det.

I kan finde hende i travbladet. der er ikke noget link.

Lyder ikke dumt! Hvor længe er hun i Aarhus?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pointplace1983 skrev, for 6 timer siden:

Hun er fantastisk. kysser, godt engelsk og har en dejlig pik ;)

dejlig pige :)

Du må henvise til annonceringen i stedet.

 

Int

Redigeret af Internalizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det lade sig gøre at få et link til annonceringen i travbladet?

Synes i øvrigt det er mærkeligt, hun kun annoncerer der. Hvis man gerne vil have kunder i Aarhus, hvorfor ikke annoncere de gængse steder........som hun jo så fint gør i Kbh.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
WorldTraveler skrev, 1 time siden:

Kan det lade sig gøre at få et link til annonceringen i travbladet?

Synes i øvrigt det er mærkeligt, hun kun annoncerer der. Hvis man gerne vil have kunder i Aarhus, hvorfor ikke annoncere de gængse steder........som hun jo så fint gør i Kbh.?

Der kan ikke linkes til en specifik profil på EB, formoder det har noget at gøre med editoren på deres.side.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...