Hop til indhold

Recommended Posts

Så har jeg netop sagt farvel til min første Sugar Date .... OG det bliver ikke den sidste!
Jeg har da aldrig kendt magen ;-) .... Pigen var 19, Luften var 20 og manden var 53!!!!
Dette er jo en af de drømme - der sjældent bliver virkelige ... men der er noget fantastisk over denne søde, sprøde ungdom.
Hvor får man oplevelsen af at sidde og drikke vin med en gudesmuk ungmø - grine - udveksle diverse historier - velvidende at indenfor kort tid vil hun tage mit lem i sin mund indtil jeg fristes mere af andre udfordringer ... der følges som ubetrådt land (men det er det jo nok ikke - hehe).

De kan være svære at indfange - disse små yndigheder - men viser man sig som en gentleman - bider de på før eller siden. Ligesom laksen i elven :-D

Det er vidunderligt forbudt land - min datter er ældre. Men denne tidslomme er uden sammenligning - og når begge parter skilles med et smil - bilder jeg mig ind, at det har været ligeværdigt - og håber, at hun går hjem med mere end den MobilePay-overførsel som lyser i hendes lomme.

Jeg ved ikke præcist hvorfor, at jeg synes at det ikke går an at sætte linket til hendes profil ind her. Men det handler nok lidt om, at hun er så ung og jeg tror hun har behov for at få den diskretion.
Laksen er under alle omstændigheder sat tilbage i Elven. Se om I kan fange den eller en magen til!

Redigeret af MadDogAarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

altså jeg har en profil derinde og jeg synes seriøst at mange skriver med det samme skal vi kneppe eller gider nummer ud

og det er den slags fyre jeg sortere fra da de bliver ved med at spørge efter møder og sex hele tiden det er ikke sådan den dating går ud på

man skal da ikke bare springe på den første uden lige at have skrevet lidt sammen for ellers ved man hvem en fyr er..

og der er mange useriøse mænd derinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 27 minutter siden:

altså jeg har en profil derinde og jeg synes seriøst at mange skriver med det samme skal vi kneppe eller gider nummer ud

og det er den slags fyre jeg sortere fra da de bliver ved med at spørge efter møder og sex hele tiden det er ikke sådan den dating går ud på

man skal da ikke bare springe på den første uden lige at have skrevet lidt sammen for ellers ved man hvem en fyr er..

og der er mange useriøse mænd derinde..

Hej Mille

jeg tror det hænger sammen med der er mange SB der kun er interesseret i timebetalingsaftaler, for det er hvad jeg oplever. Derfor tror jeg mange fyre efter et stykke tid bliver meget direkte...

Du skal tænke på det koster 250 kr. Om måneden for en "SD" at være på sitet, så derfor tror jeg ikke der er mange useriøse. 

Med mindre de har et 3 dages prøveabonnement.

Du kan jo finde mig derinde hvis du er interesseret i en seriøs fyr der vil mere end timebetalingssex ;-)

D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mille, og der er mange useriøse piger/kvinder derinde :-)

som vil sælge videoer/billeder. - og andet, men dem får man hurtigt spottet..

der er mange dejlige unge kvinder/studiner derinde som søger lidt spænding/økonomisk hjælp - til gengæld for sexdates - det er som maddogaarhus skriver dejligt at mærke en ung sprød kvinde krop..når man selv er +50 :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
8270 skrev, for 27 minutter siden:

Mille, og der er mange useriøse piger/kvinder derinde :-)

som vil sælge videoer/billeder. - og andet, men dem får man hurtigt spottet..

der er mange dejlige unge kvinder/studiner derinde som søger lidt spænding/økonomisk hjælp - til gengæld for sexdates - det er som maddogaarhus skriver dejligt at mærke en ung sprød kvinde krop..når man selv er +50 :-) 

Ja. Det er mange der vil have penge inden møde. Og sælger billeder. Men har været heldig et par gange. Og det det hele værd ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Det er et suveræn site, er positiv overrasket over hvor meget ungmøerne faktisk tænder på konceptet, udover lommepengene selvfølgelig 

ren win win :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dezmodevil skrev, for 4 timer siden:

Hej Mille

jeg tror det hænger sammen med der er mange SB der kun er interesseret i timebetalingsaftaler, for det er hvad jeg oplever. Derfor tror jeg mange fyre efter et stykke tid bliver meget direkte...

Du skal tænke på det koster 250 kr. Om måneden for en "SD" at være på sitet, så derfor tror jeg ikke der er mange useriøse. 

Med mindre de har et 3 dages prøveabonnement.

Du kan jo finde mig derinde hvis du er interesseret i en seriøs fyr der vil mere end timebetalingssex ;-)

D

det ogs fint nok, at de betaler for abbonement, men det give ikke nogen grund til at pørge om man skal knalde eller sender nøgen billeder eller om man vil skrive på sms, man kan jo ik regne med man kan få en pige på krogen hvis man ik starter en normal samtale, når man har travlt skræmmer man jo pigerne væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
8270 skrev, for 4 timer siden:

Mille, og der er mange useriøse piger/kvinder derinde :-)

som vil sælge videoer/billeder. - og andet, men dem får man hurtigt spottet..

der er mange dejlige unge kvinder/studiner derinde som søger lidt spænding/økonomisk hjælp - til gengæld for sexdates - det er som maddogaarhus skriver dejligt at mærke en ung sprød kvinde krop..når man selv er +50 :-) 

det ogs fint nok at folk har det sådan, men man behver jo ik skræmme pigerne væk med ubehagelige spørgsmål, for mit vedkommende, vil jeg ik mødes med en uden at have skrevet med person, for som sagt hvis de har så travlt, så må de finde en prostitueret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Millie hørt hørt

Man skal behandle hinanden med respekt også på trods af at det er et sted hvor der "byttes" ydelser med "mod" ydelser, det gør jo som sådan ikke at man ikke skal holde en prober og sober tone overfor hinanden og behandle SB'en og SD'en med almindelig menneskelig respekt. Har heller ikke forstået de mænd der bliver sure hvis de bliver afvist af en GP, det er jo nu engang "sælger"(GP) der suverænt bestemmer om man vil sælge sine varer. 

Og det er da kun ok at man skriver først og måske over en længere periode inden man mødes,   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 22 minutter siden:

det ogs fint nok, at de betaler for abbonement, men det give ikke nogen grund til at pørge om man skal knalde eller sender nøgen billeder eller om man vil skrive på sms, man kan jo ik regne med man kan få en pige på krogen hvis man ik starter en normal samtale, når man har travlt skræmmer man jo pigerne væk

Hej Mille

Jeg prøvede bare at forklare du måske er en af de få der har det sådan ...

jeg får utallige beskeder som 

mødes?

Hvad vil du give / hvor gavmild er du

Jeg har brug for penge så xxx kr. For en time.

Hvad har du lyst til (skriver et pænt langt svar) med efterfølgende svar: jeg er til korte møder...

Derfor forstår jeg godt flere SD er meget direkte...

Jeg ville gerne finde en ny SB som værdsatte det oprindelige koncept men det er svært idet pengene er blevet omdrejningspunkt og ikke oplevelsen

(det skal siges jeg har mange gode SB oplevelser men det tager energi og tidxat sortere)

D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dezmodevil skrev, for 35 minutter siden:

Hej Mille

Jeg prøvede bare at forklare du måske er en af de få der har det sådan ...

jeg får utallige beskeder som 

mødes?

Hvad vil du give / hvor gavmild er du

Jeg har brug for penge så xxx kr. For en time.

Hvad har du lyst til (skriver et pænt langt svar) med efterfølgende svar: jeg er til korte møder...

Derfor forstår jeg godt flere SD er meget direkte...

Jeg ville gerne finde en ny SB som værdsatte det oprindelige koncept men det er svært idet pengene er blevet omdrejningspunkt og ikke oplevelsen

(det skal siges jeg har mange gode SB oplevelser men det tager energi og tidxat sortere)

D

 

 

selvfølgelig, men jeg vil helst have en man ogs kan andet med end kun knep

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mille1997 skrev, den 11. marts 2016 at 07:55:

altså jeg har en profil derinde og jeg synes seriøst at mange skriver med det samme skal vi kneppe eller gider nummer ud

og det er den slags fyre jeg sortere fra da de bliver ved med at spørge efter møder og sex hele tiden det er ikke sådan den dating går ud på

man skal da ikke bare springe på den første uden lige at have skrevet lidt sammen for ellers ved man hvem en fyr er..

og der er mange useriøse mænd derinde..

Hej Mille1997,

Ligesom at kundesegmentet (mændene) er meget forskellige i deres tilgang og metoder til SugarDating - er sælger (kvinderne) således også meget forskellige i deres forestillinger.

Som jeg ser det - er der på denne vis- ikke nogen adfærd der er helt forkert eller helt rigtig. Man må fra begge sider give udtryk for ønsker og fantasier og se om der skulle være et match.

Når det er sagt, er SugarDating for mig netop muligheden for at komme væk fra den ofte lidt rå og kontante købesex verden, og få muligheden for at lære en ung og sprød pige at kende ... Med option for nogle hyrdetimer og mulig bonus ved at mødes igen (og igen) ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MadDogAarhus skrev, for 3 timer siden:

 

Når det er sagt, er SugarDating for mig netop muligheden for at komme væk fra den ofte lidt rå og kontante købesex verden, og få muligheden for at lære en ung og sprød pige at kende ... Med option for nogle hyrdetimer og mulig bonus ved at mødes igen (og igen) ;-)

 

det er da også ok men det er bare måden 99% af mændene derinde forventer at man kan mødes samme dag som de skriver og mange af dem forstår ikke at man lige vil skrive lidt sammen og self mødes for at se om der kunne være kemi og med kemi møde mener jeg uden sex og uden betaling bare et normalt møde og det er der de bliver baby sure over at få sådan et svar og det kan godt være mange af pigerne derinde siger ok til at gå på date samme dag men sådan er jeg ikke jeg vil lige skrive med personen først og se hvordan han er at skrive med og derefter kan man måske aftale et kemi først og se om der kan ske mere efter det og man ved aldrig hvem eller hvordan personen er når man skriver et par linjer med ham for mit vedkommende skal der lige skabes kontakt i nogle dage og så derefter et kemi møde for at se om der kan komme mere ud af det og et par stykker som jeg skriver med pt er indforstået med det

men så er der desværre de 100 andre som ikke helt har forstået og det er dem som bliver sorteret fra efterhånden

 

men igen.. der er mange som ikke kan tiltale en pige rigtig og det skriver jeg også til dem og så bryder F løs så ender de bare på blokering listen ;)

 

Redigeret af Mille1997

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 6 timer siden:

det er da også ok men det er bare måden 99% af mændene derinde forventer at man kan mødes samme dag som de skriver og mange af dem forstår ikke at man lige vil skrive lidt sammen og self mødes for at se om der kunne være kemi og med kemi møde mener jeg uden sex og uden betaling bare et normalt møde og det er der de bliver baby sure over at få sådan et svar og det kan godt være mange af pigerne derinde siger ok til at gå på date samme dag men sådan er jeg ikke jeg vil lige skrive med personen først og se hvordan han er at skrive med og derefter kan man måske aftale et kemi først og se om der kan ske mere efter det og man ved aldrig hvem eller hvordan personen er når man skriver et par linjer med ham for mit vedkommende skal der lige skabes kontakt i nogle dage og så derefter et kemi møde for at se om der kan komme mere ud af det og et par stykker som jeg skriver med pt er indforstået med det

men så er der desværre de 100 andre som ikke helt har forstået og det er dem som bliver sorteret fra efterhånden

 

men igen.. der er mange som ikke kan tiltale en pige rigtig og det skriver jeg også til dem og så bryder F løs så ender de bare på blokering listen ;)

 

Hej Mille1997,

Ja - jeg forstår godt dit dilemma - og der er ikke så meget at sige til din adfærd. Det er netop en adfærd som din mange af os er på jagt efter ... "at komme nærmere på god kemi end blot rå sex" - med god kemi kommer der jo altid bedre sex uanset om der er lidt sukker indblandet.

Jeg tror ikke, at du kan gøre så meget ved situationen - andet end at være direkte (som jeg forstår, du allerede er) og ikke ryste på hånden, når du blokerer.

Hvis jeg var dig - ville jeg også passe rigtig godt på mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

MadDogAarhus

takker

det skal jeg nok gøre.. ;)

men der flere som spørge om jeg vil med en tur til udlandet og der bliver jeg så nødt til at fortælle dem at det gør jeg ikke for jeg ved ikke hvad de er ude efter eller hvad der vil ske da både jeg og sikkert andre har hørt hvad muligvis kan ske ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mille1997 skrev, den 14/3/2016 at 09:57:

MadDogAarhus

takker

det skal jeg nok gøre.. ;)

men der flere som spørge om jeg vil med en tur til udlandet og der bliver jeg så nødt til at fortælle dem at det gør jeg ikke for jeg ved ikke hvad de er ude efter eller hvad der vil ske da både jeg og sikkert andre har hørt hvad muligvis kan ske ;)

Jeg har været på forlænget weekend i EU med en SB - det kan jeg kun anbefale både SB og SD at prøve. Det var med fly og vi havde mødtes nogle gange først - så vi vidste at vi kunne holde hinanden ud :) Med bil el.lign. ville jeg råde en SB til at være mere påpasselig. Med fly derimod skal man have pas med og man kan ikke pludselig køre ind på en mørk skovsti ... Fly kræver til gengæld også fuld identitet for at kunne booke billetter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Jeg smutter på ferie lørdag i en uge med min SB, udgift rejse og lommepenge og f.... Ad libitum, en slags all inklusive, dog skal vi selv købe frokost :grin: :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 38 minutter siden:

Jeg smutter på ferie lørdag i en uge med min SB, udgift rejse og lommepenge og f.... Ad libitum, en slags all inklusive, dog skal vi selv købe frokost :grin: :razz:

Du mener vel at du skal købe frokost :-)...

 

Hvad skal du så give for det (altså for sukkerdelen inkl. rejse og fi...) og er SB sprød ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Dezmodevil skrev, for 1 time siden:

Du mener vel at du skal købe frokost :-)...

 

Hvad skal du så give for det (altså for sukkerdelen inkl. rejse og fi...) og er SB sprød ...

Det er rigtigt Daddy betaler, men går ud fra at svesken henter, ja hun er sprød 23 og langt sort hår, dyr ferie 18 K for begge, + det løse, men ingen sukker, kun sukkermadder til den gamle ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 30 minutter siden:

 men ingen sukker, kun sukkermadder til den gamle ;)

Det var også mit setup. Jeg endte dog med at købe en ting til hende, hvor vi så aftalte lidt modydelser efter hjemkomst ... Tror kun jeg brugte 3-4K på de tre dage (ekskl. "gaven")

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Bebop skrev, for 6 minutter siden:

Det var også mit setup. Jeg endte dog med at købe en ting til hende, hvor vi så aftalte lidt modydelser efter hjemkomst ... Tror kun jeg brugte 3-4K på de tre dage (ekskl. "gaven")

Det er perfekt, de skal smøres så kører det meget bedre :grin:, og jeg har ingen børn eller deres afkom, så det er herligt, så kan jeg forkæle hende underforstået mig selv, og så ligge i læ af sådan en sveske i en uge YES :grin:, jeg sagde godt nok til hende på et tidspunkt, at hun selv skulle afholde udgifter og lign. til tøj, men jeg er jo nok den der kender mig selv bedst, så den blå violette tar over, og det er bare iorden.:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
jsp skrev, for 3 minutter siden:

Det er perfekt, de skal smøres så kører det meget bedre :grin:, og jeg har ingen børn eller deres afkom, så det er herligt, så kan jeg forkæle hende underforstået mig selv, og så ligge i læ af sådan en sveske i en uge YES :grin:, jeg sagde godt nok til hende på et tidspunkt, at hun selv skulle afholde udgifter og lign. til tøj, men jeg er jo nok den der kender mig selv bedst, så den blå violette tar over, og det er bare iorden.:grin:

Min største bekymring er hvad jeg skal sige hvis de øvrige gæster spørger, hun er ligeglad, så det er jeg vel også, og alligevel ikke, der bliver nok et par snerpede kællinger og misundelige stoddere :grin: :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hvis det er charter-hotel el.lign. så er det nok en udfordring. Jeg var i en storby, så det er jo lidt anonymt. Men når vi gik rundt på sightseeing blev der kigget (vi kunne aldersmæssigt være far/datter, men så skulle hun være adopteret ...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Ja, hvis det er charter-hotel el.lign. så er det nok en udfordring. Jeg var i en storby, så det er jo lidt anonymt. Men når vi gik rundt på sightseeing blev der kigget (vi kunne aldersmæssigt være far/datter, men så skulle hun være adopteret ...)

Jeg tror bare jeg vil have Poker fjæset på, og sige det er min elskerinde, sådan nogle havde salige Simon Spies jo også, og det syntes de fleste vist var fedt, el. Christian Kjær osv. osv. osv :shock: :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...