Hop til indhold
Guest fersken

Privat/Diskret kontra klinik

Recommended Posts

Guest fersken

Hej med Jer,

Er der ikke en af alle Jer som kan forklare mig forskellen/betydningen er på Privat/Diskret kontra klinik ?

Er det prisen intimiteten eller sker der noget Privat/Diskret som jeg burde vide ?

Går ud fra at forkortelsen PD betyder Privat Diskret og at det er GP'en som har en lejlighed tilrådighed uden øvrige forstyrende elementer... Hvad med pris ? På en klinik skal der sikkert betales andel til ejer m.m.

På forhånd tak og fortsat god aften.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fersken skrev, for 25 minutter siden:

Går ud fra at forkortelsen PD betyder Privat Diskret og at det er GP'en som har en lejlighed tilrådighed uden øvrige forstyrende elementer

 

 

og her har du så forskellen - prisen er sikkert ikke meget anderledes.

Min erfaring med privat/diskret kan godt nok ligge på et meget lille sted - men de få gange, jeg har prøvet det (senest for godt et år siden), har priserne ikke divergeret fra det, jeg plejer at betale på diverse klinikker.

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Spider skrev, for 3 timer siden:
fersken skrev, for 4 timer siden:

Hej med Jer,

Er der ikke en af alle Jer som kan forklare mig forskellen/betydningen er på Privat/Diskret kontra klinik ?

Er det prisen intimiteten eller sker der noget Privat/Diskret som jeg burde vide ?

Går ud fra at forkortelsen PD betyder Privat Diskret og at det er GP'en som har en lejlighed tilrådighed uden øvrige forstyrende elementer... Hvad med pris ? På en klinik skal der sikkert betales andel til ejer m.m.

På forhånd tak og fortsat god aften.

 

 

Privat diskret er netop både mere privat og mere diskret. Og ofte mere intimt. Ofte er der ikke andre til stede end pigen og gæsten. Som tendens ligger priserne lidt lavere på PD end på klinik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken

Tak for Jeres svar. Måske havde jeg håbet på lidt flere detaljer, men kan også godt se at dette er meget individuelt.

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lubovnik skrev, for 13 timer siden:

Privat diskret er netop både mere privat og mere diskret. Og ofte mere intimt. Ofte er der ikke andre til stede end pigen og gæsten. Som tendens ligger priserne lidt lavere på PD end på klinik. 

Ikke enig, vi klinik piger har også vores egne priser, da ingen må sætte prisen for dig andre end dig selv- rufferi du ved.. Hvor jeg tager mellem 900 - 1000 kr for 30 min, har jeg da oftes set PD tage op til 11-1200 kr, så det vist et spørgsmål om at undersøge lidt bedre..

At pigen er alene på stedet holder heller ikke altid,  min veninde sidder og har siddet på mange forskellige PD steder. Pigerne her, har også brug for hjælp til telefon, rengøring osv:-). Jeg og mange andre piger i pigekollektivet, som er bordel/ klinik sidder alene, så det er ikke en generalisering der kan bruges længere, det var vist mere sådan for en 5-6 år siden.. Mange PD køre som klinikker, eneste forskel er ,at gæsten først får adressen ved bestilling, den spørger de fleste mænd om alligevel uanset hvor de henvender sig:-D. De PD piger jeg kender betaler desuden oftes mere i leje osv end klinik.. 

Tiderne er skiftet.. 

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Line skrev, for 23 minutter siden:

Ikke enig, vi klinik piger har også vores egne priser, da ingen må sætte prisen for dig andre end dig selv- rufferi du ved.. Hvor jeg tager mellem 900 - 1000 kr for 30 min, har jeg da oftes set PD tage op til 11-1200 kr, så det vist et spørgsmål om at undersøge lidt bedre..

Ah så giver det jo sig selv hvorfor der er lukket en klinik i Bording.

Tror det er det psykoligiske i deres prissætning, når der gives 1200 for ½ time og 16 - 1800 for 1 time så siger den sunde sans, for de fleste, at så får man mere for pengene ved en time.

Elementært dr. Watson.

God weekend

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den eneste forskel mellem klinik og PD sted jeg indtil videre er stødt på, er at på et PD sted der er det pigen selv som har pyntet op :D 

Om besøget er hyggeligt eller rædselsfuldt kommer vel helt an på pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...