Hop til indhold
Big3lover

Lulu hos hvidovrepigerne

Recommended Posts

Har nogen erfaring med Lulu hos hvidovrepigerne på Gl. Køgelandevej.....en moden buttet kvinde med store bryster og røv.

Jeg har desværre ikke noget link, andet end hun står under hvidovrepigerne - dog uden billede. Hun lyder dejlig....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest supertyr
Big3lover skrev, den 10/3/2016 at 10:42:

Hun er en lækker frodig elskerinde der kysser som en drøm

Big3lover skrev, den 10/3/2016 at 10:42:

Har nogen erfaring med Lulu hos hvidovrepigerne på Gl. Køgelandevej.....en moden buttet kvinde med store bryster og røv.

Jeg har desværre ikke noget link, andet end hun står under hvidovrepigerne - dog uden billede. Hun lyder dejlig....

ar nogen erfaring med Lulu hos hvidovrepigerne på Gl. Køgelandevej.....en moden buttet kvinde med store bryster og røv.

Jeg har desværre ikke noget link, andet end hun står under hvidovrepigerne - dog uden billede. Hun lyder dejlig....

hu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, hvad der er blevet af hendes billeder. Tidligere havde hun nogle på. Hun er en meget frodig kvinde, vil dog ikke give mig af med at gætte på vægt. Hun er fræk og dejligst lege med. Du skal helt sikkert kunne lide Sprøjteorgasmer, da hun fik flere, da jeg besøgte hende... Du kan evt. kontakte hende på mail, som du finder i annoncen https://annoncelight.dk/showad/202431, så kan du få lidt flere oplysninger. - måske vil hun sende billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 3 timer siden:

Jeg ved ikke, hvad der er blevet af hendes billeder. Tidligere havde hun nogle på. Hun er en meget frodig kvinde, vil dog ikke give mig af med at gætte på vægt. Hun er fræk og dejligst lege med. Du skal helt sikkert kunne lide Sprøjteorgasmer, da hun fik flere, da jeg besøgte hende... Du kan evt. kontakte hende på mail, som du finder i annoncen https://annoncelight.dk/showad/202431, så kan du få lidt flere oplysninger. - måske vil hun sende billeder?

Passer hendes højde omkring de der 174 cm høj ? Som da står på hendes profil.

Jeg har tænkt mig at prøve hende snart men jeg er lidt usikker hvis hun er over 60 år.

Nok fordi jeg er ung er nok mere til de der 40 erne til 50 erne.

Men jeg helt sikker på at Lulu har nogle store saftige lårbasser og røv.

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest supertyr
Big3lover skrev, den 10/3/2016 at 10:42:

Har nogen erfaring med Lulu hos hvidovrepigerne på Gl. Køgelandevej.....en moden buttet kvinde med store bryster og røv.

Jeg har desværre ikke noget link, andet end hun står under hvidovrepigerne - dog uden billede. Hun lyder dejlig....

jeg har mange gange besøgt lulu. Hun er en lækker moden pige der tungekysser og nusser i lange tider. Helt klart min foretrukne i Hvidovre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...