Hop til indhold
Rescue51

GB i Århus d. 15. Marts fra kl. 11 til 15

Recommended Posts

Kære brødre med interesse i GB

Jeg er kommet i kontakt med en ung dejlig kvinde,der gerne vil prøve et GB for første gang i sit liv.

Er der nogle af jer, der kunne tænke sig at være med til at give hende en sådan oplevelse. Hun er simpelthen skide sød og afklaret omkring det.

Hun ønsker ikke at jeg opretter en annonce her på Eroguide, men jeg kan sende billeder og hvad hun tilbyder til de af jer, der sender mig en mail. På [email protected] 

Det kommer til at foregå i eller tæt på Århus.

mvh.

Rescue51 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær opmærksom på at tage nogle billeder, der gør at hun ikke er genkendelig, men kun viser hvilken type kvinde hun er.

Det tror jeg er det fornuftigste af jer, bare for en sikkerheds skyld.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brødre ud i det frække 

har fået mere end 65 mails, så bær over med mig. Er hårdt arbejdsramt i dag og i morgen, men vil gøre hvad jeg kan for at svare jer alle senest lørdag aften. Det er kommet noget bag på mig.

mvh.

Rescue51 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rescue51 skrev, for 19 timer siden:

Kære brødre ud i det frække 

har fået mere end 65 mails, så bær over med mig. Er hårdt arbejdsramt i dag og i morgen, men vil gøre hvad jeg kan for at svare jer alle senest lørdag aften. Det er kommet noget bag på mig.

mvh.

Rescue51 

Erfaringerne siger at kun få er seriøse, du må sortere fra :) held lykke med GB'et.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld hvis jeg går ved siden af emnet. Det er ved at være længe siden jeg selv deltog i GB, men jeg følger da med herinde. En henvendelse af denne type må jo kalde på en masse nysgerrige svar. Man skal skrive til en mail for at få oplysninger om pris, sted, billeder etc. og jeg ku da godt selv ha sendt en mail blot for at se nogle billeder og vurdere om jeg skulle melde mig til. Formen gør det hele lidt besværligt for rescue51 at holde trit med arrangementet tænker jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Hedonis skriver er jeg helt med på at formen gør det svært for rescue51 at holde trit med arrangementet. Men når man som jeg har skrevet og tilmeldt sig, så kunne han vel efterfølgende svare tilbage om det blev til noget, eller om der allerede er fyldt op. Men der er intet liv fra ham siden i torsdags, hvilket der sefølgelig kan være mange årsager til. Synes bare det ville være klædeligt med en eller anden form for tilbagemelding.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle

Det blev desværre ikke til noget. Der skete noget af privat karakter. 

Jeg vil gerne beklage til dem af jer, der har skrevet til mig, og ikke fået svar. Dels har jeg været hårdt arbejdsramt, men røg også ned med den frygtede mandeinfluenza. Nu er jeg ovenpå igen, og vil svare jer alle, der har skrevet på mail med en personlig besked.

God dag til jer alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...