Dejlige Sisse 260 Skrevet 7. Marts, 2016 (edited) Efter en laaaaang pause er jeg nu tilbage. Det er en beslutning jeg har rodet med i et stykke tid, men jeg kan mærke at den ligger rigtig godt i maven.. Der var en periode hvor jeg ikke savnede jer. Jeg havde nok i mit eget. Men efterhånden som der faldt ro på alle fronter er lysten kommet tilbage. Og så snart jeg får overblik over vagtplan træffes jeg igen i det østjysk. Knus fra Sisse Redigeret 7. Marts, 2016 af Dejlige Sisse 35 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 7. Marts, 2016 Du lyder super spændende, Sisse velkommen tilbage, jeg er bestemt allerede fristet til at kigge forbi... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dejlige Sisse 260 Skrevet 7. Marts, 2016 sydjyden skrev, for 5 minutter siden: Du lyder super spændende, Sisse velkommen tilbage, jeg er bestemt allerede fristet til at kigge forbi... Tak for velkomst. Jeg er bestemt spændende. Du kan jo blot søge lidt her inde på dejlige sisse. Så kommer der lidt frem omkring mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. Marts, 2016 Hej Sisse Velkommen tilbage Sisse. Må det gå dig godt. Ha en skøn aften. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 7. Marts, 2016 Wauu hvad skal jeg sige velkommen tilbage og håber vi snart ses i det østjydske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 7. Marts, 2016 Den nyhed er jeg sikker på mange mænd bliver glade for ! Velkommen tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dejlige Sisse 260 Skrevet 7. Marts, 2016 Kysseglade Molly skrev, for 10 minutter siden: Den nyhed er jeg sikker på mange mænd bliver glade for ! Velkommen tilbage Tak søde Molly. ... Jeg er simpelthen så overvældet over de reaktioner der er kommet. Jeg bliver sådan helt grund glad inden i over at læse jeres breve og sms som er kommet her til aften... da jeg stoppede blev jeg glad for den opbakning jeg fik fra både gæster. Klinik ejere og pigerne... men det her er også overvældende. Glæder mig helt sindsygt til at komme tilbage og er igang med at lave en vagtplan. Første vagt bliver i næste uge. I Bording. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 7. Marts, 2016 Hej Sisse Velkommen tilbage, dejlige kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dejlige Sisse 260 Skrevet 7. Marts, 2016 Første gang bliver onsdag den 16 marts i bording. .. ved mindre andet kan lade sig gøre. Tusind tusind tak for alle jeres søde hilsner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 7. Marts, 2016 Velkommen tilbage Sisse. Dejligt du er tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 756 Skrevet 7. Marts, 2016 ... Men igen skal vi herovre på Øen straffes med, at du ikke kommer her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dejlige Sisse 260 Skrevet 8. Marts, 2016 Jørgensen skrev, for 7 timer siden: ... Men igen skal vi herovre på Øen straffes med, at du ikke kommer her Ja.... jeg holder mig til min søde jyske drenge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 8. Marts, 2016 Hvis du ikke meget snart kommer til Aalborg får du edermame ballade! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 8. Marts, 2016 Velkommen tilbage Sisse ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 103 Skrevet 8. Marts, 2016 Velkommen tilbage Sisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovtrolden 60 Skrevet 8. Marts, 2016 velkommen tilbage søde sisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 8. Marts, 2016 Ih hvor jeg glæder mig , mums mums Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 10. Marts, 2016 Hej Sisse Håber på at jeg kommer tættere på dig den her gang. Du har været savnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dejlige Sisse 260 Skrevet 13. Marts, 2016 Tak for alle jeres søde hilsner. Jeg er simpelthen overvældet..... Tør næsten ikke komme på vagt på onsdag nu... tænk hvis jeg skuffer jer.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilde 600 Skrevet 24. Marts, 2016 Dejligt du er tilbage dit skønne kvindemenneske - dig kan man kun elske mange kys fra din tilde pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 24. Marts, 2016 Hej Sisse. Jeg håber meget, at du kommer tilbage til Aalborg/Nørresundby. Jeg nåede kun at besøge dig en enkelt gang, inden du valgte at stoppe. Det var jeg ked af, da du var en rigtig dejlig oplevelse for mig. Ses vi i Aalborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dejlige Sisse 260 Skrevet 11. April, 2016 Hejsa deralte. Jeg er jo ved at være en ældre dame. Så er ikke så aktiv. Spreder mine små frø med større mellemrum nu end tidligere. Men jeg håber på at besøge Ålborg engang i fremtiden. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg