Hop til indhold
DuraKeld

Forhekset af Pretty Woman

Recommended Posts

Det var så ikke lige meningen, men det bestemmer man så ikke selv. Nu har jeg prøvet lidt forskellige kvinder på markedet. De har selvfølgelig næsten alle være stærkt overreklameret, men det lærer man hurtigt at leve med. og de var alle flotte og dejlige hver på deres måde uanset om de var yngre eller ældre. Og nu kommer det!!! Så bestiller man tid hos en 29 årig hedder det sig. Nåh Ja hun er så lidt ældre i virkeligheden, men pyt jeg er heller ikke helt ung (61 år). Jeg venter, smider tøjet (skal jo ikke spilde tiden på pjat). Så kommer hun ind i rummet. Nå Ok du er hurtig. Smider også lidt tøj, men beholder hofteholder og strømper på ( har jeg oplyst at jeg godt kan lide) .Krammer mig, kysser mig og ser mig ind i øjnene. Jeg ved det så ikke på det tidspunkt, men der bliver jeg er solgt til stanglakrids. Hun er en Heks, men god til sex.

Kunne jeg, så ville jeg gifte mig med hende den dag i morgen og så var der ingen andre der fik lov, Men der skal 2 til den slags og et er hvad jeg følte/føler for hende. Noget andet er hvad hun tænker om mig.

Så Ja, Jeg holder en pause med de her Damebesøg, måske for resten af livet. Hvem ved? Time will show.

Hendes Navn? Kan jo være hvad som helst, men hun er meget smuk, sød, dejlig, ligefrem og nærværende. Hun ved selv hvem hun er. Og tilbuddet står åbent et stykke tid. Hvor længe? Det ved hun også. Vil hun have mig? Det ved jeg ikke!!!!!  For pokker da!

Slut herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til Thai-fan.. Det vil jo vise sig om den er jeg kommer ikke mere som kunde.

Svar til Filosoffen. Rigtigt og hun må have oplevet det mange gange. Spørgsmålet er om den her gang lige er den gang hvor hun siger Ja Tak. Og Ja, jeg kommer ikke mere som betalende kunde. Det har jeg ikke lyst til. Det vil gøre for ondt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... wauwww både en god og skidt situation på samme tid. Det er jo super fantastisk at være forelsket, men totalt nederen, hvis det ikke er gengældt. Og denne situation er jo klart ikke helt almindelig. Men hvem, man bliver forelsket i, er man sjældent selv herre over. Been there indtil flere gange i mit voksne liv... avs avs... - så græd jeg mine modige tårer, lappede sårene og kom videre... men det tager klart noget tid inden man kan se tilbage på vedkommende, som et kært minde.

... men hvem ved, det lykkes jo også for nogen, at 'få' yndigheden eller den udvalgte mand..., så jeg kan kun sige pøj pøj og lidt modigt at stå frem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar til Mizz Skov. Ja det er nemlig både godt og skidt på en gang. Men så ved man da at man har et Hjerte når det banker.

Jeg ved ikke om det lykkes. Jeg prøver og så er det op til hende om hun er klar til at forlade branchen og komme videre i et mere ordinært liv.

Et Ja, så er jeg glad. Et Nej så tager det klart nogen tid, måske endda meget lang tid.

Jeg håber at dit Pøj Pøj hjælper.

Modigt? Jeg ved ikke, jeg er vild med hende. Jeg har lyst til at kysse hende over hele kroppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Forhekset? 

Mon ikke du mener fortryllet? :P

Bare nyd det så længe det varer, det helt okay at være glad for en glædespige, bare man ved de kun er til låns. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, 1 time siden:

Forhekset? 

Mon ikke du mener fortryllet? :P

Bare nyd det så længe det varer, det helt okay at være glad for en glædespige, bare man ved de kun er til låns. 

I kan glemme det kan i. Er DuraKeld forelsket i en GP, så skal han naturligvis være ekstra forsigtig med hans økonomi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En rigtig GP - der både har hjerne og hjerte med i arbejdet - ville aldrig tillade dig at besøge hende igen med mindre følelserne er gengældt... 

Jeg har selv en fast politik om at mænd der bliver forelskede... de skal ikke komme igen for jeg vil ikke tage penge fra en mand der ikke kan lade være med at dukke op fordi han har forelskelses-abstinenser...  det er bare ikke ordentlig forretning... 

Men der var den ene gang... hvor manden/gæsten var interessant nok... og hvor jeg sagde ja til en  date.... og nu er vi gift og har været gift i over 6 md :) 

Min pointe er: 

Lad være med at håbe... men lad ALTID kærligheden være forsøgt....  siger hun nej, så har du prøvet... og siger hun ja - så kan vi få endnu en Pretty Woman historie herinde... 

Den her branche har brug for den slags happy endnings... der er for få af dem, så lad ikke en chance for kærlighed gå fra dig hvis der ER en chance 

*knus* 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kysseglade Molly. Forhekset, Fortryllet eller Forelsket. Jeg kan ikke mærke forskel. Men jeg ved at jeg er vild med hende. Vil jeg besøge hende igen som betalende kunde. Lige nu siger jeg NEJ!!!! Et er at blive ramt af Amors pil. Noget andet er at vride den rundt.

Biblioteksbøger er også kun til låns. Til de er slidt op. Nogen ender dog med at blive solgt og ender så deres dage hos en bogglad person.

KH Keld

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej MidtJ. Du har ret, hvad kan jeg sige andet. Det kan hurtigt blive dyrt. Men lige nu er det billigt. Jeg har ikke haft lyst til Sex siden jeg besøgte hende i torsdags hverken med mig selv eller med kvinder. Og det er jo noget nyt. Men siger hun Nej, (hvad jeg selvfølgelig ikke håber) så kommer lysten nok igen. Efter et stykke tid. KH Keld

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin. Hvad kan jeg sige. Andet end.  Du giver mig tårer i øjnene.

Jeg har åbenbart været hos et par ikke rigtige GP'er, men sandelig også hos et par dejlige og rigtige.

Lad være med at håbe? Selvfølgelig håber jeg.

En Date? Hun er inviteret. Og Ja, jeg har selvfølgelig skrevet en hel masse til hende, og hvad er for meget, hvad er rigtigt, hvad er forkert.

At skrive noget til en anden person og forvente at vedkommende forstår det i den mening det er skrevet er umuligt.

For at forstå hvad et andet menneske siger skal man se med øjnene, lytte med ørerne og føle med hjertet.

Et brev, det læser du med øjnene og hjernen, og hvis du er heldig berører det hjertet.

Tillykke Jasmin Jeg håber at i får mange gode år sammen.

KH Keld

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...