Hop til indhold
Mette.40

En pige der vil modtage min mand efter mine instrukser?

Recommended Posts

Kære alle. Jeg har set, at dette sted giver en masse muligheder for at finde en massagepige lige efter ens ønsker. Derfor prøver jeg at spørge jer.

Jeg leder efter en seriøs, voksen fræk dame, der vil tage imod min mand (elsker) og behandle ham efter mine anvisninger. Lidt blid sex, krydret med dominans. 

Meget gerne +30 og med runde former. Men vigtigst at hun er seriøs og med på en lidt anderledes tilgang, hvor jeg giver hende instrukser / ønsker først.

Jeg søger i trekantområdet / vestfyn.

Kærlig hilsen

Mette

Redigeret af Mette.40
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette.40 skrev, 1 time siden:

Tak for jeres bud! Nogen særlig du tænker på i Vojens, Dangro? 

Det bedste er hvis du ringer til dem og på den måde finder den rigtige , da pigerne kan havde forskellige behov...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Prøv ladygitte.dk. dk hun er med på meget og hun har gode former og ikke mindst en fantastisk indlevelse i det hun laver, hun påtager sig ikke den dominerende rolle hun er dominerende af natur... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke selv besøgt hende, kun læst anmeldelser. Men kunne det være Kizzermis i Holsted? Prøv at skriv til hende...

Hvad skal din mand udsættes for?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, det kan jeg jo ikke skrive her, han kunne risikere at se det. Det skal være en overraskelse for ham undervejs :-) Tak for gode forslag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette.40 skrev, for 33 minutter siden:

Nå, men vi har endnu ikke fået prøvet vores frække ide. Men nu ser jeg hende her, der da er temmelig omtalt: 

http://www.cherie.dk/dominans/gastevisit.htm

I Vejle på fredag, måske tiden er inde, fredag er da en fin dag til den slags ;-) nogen der selv har erfaringer med hende Cherie?

Du skal ikke regne med at de erfaringer der sikkert kommer herinde er retvisende, undtagen fra Cheries slaver, da hovedparten af de meget aktive brugere herinde HADER Cherie som pesten, og gør alt for at nedgøre hende.

Men tag da kontakt og forelæg hvad du forventer.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været "i folden" hos cherie. (Var der 2 gange for lang tid siden) Men Cherie giver virkelig value for money hun kan i den grad sit håndværk og er en skøn moden domina!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette.40 skrev, for 15 minutter siden:

Hader, ligefrem? Lyder da ikke godt, hvad har hun gjort?

Åh det er en længere roman, som det ikke skal være relevant at fremlægge her, Men kort fortalt uden at afsløre for meget, kan det oplyses at Cherie var moderator på et anmeldelses forum, hvor det samme gjorde sig gældende som det gør herinde, man får venner og fjender, trust me, jeg kender det, gammelt nag og alt det der.

God påske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette.40 skrev, den ‎25‎-‎03‎-‎2016 at 09:04:

Nå, men vi har endnu ikke fået prøvet vores frække ide. Men nu ser jeg hende her, der da er temmelig omtalt: 

http://www.cherie.dk/dominans/gastevisit.htm

I Vejle på fredag, måske tiden er inde, fredag er da en fin dag til den slags ;-) nogen der selv har erfaringer med hende Cherie?

Har ikke besøgt henne men hun er en af de beste i branchen (hørt fra sikker kilde)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lykkedes det at få en aftale i stand :-) med lidt held får jeg ham til at skrive et par ord om oplevelsen herinde bagefter.  

Tak for input alle, også i jeres personlige beskeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop nu alt det mudderkastning.BD

Mette.40 efterlyser en som kan tage sig godt af hendes kære mand & selvom du personligt har haft noget fnidder fnadder med Cherie er der jo ingen grund til at udlevere hende.

Kender Cherie fra branchen gennem 25 år & hun er en erfaren sød og empatisk kvinde med sanserne i orden.

Mette.40 kontakt Lady Chrie er sikker på hun kan opfylde det du søger

Knus

Madame Illona 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 33 minutter siden:

Stop nu alt det mudderkastning.BD - der er ingen mudderkastning, hvor ser du det. Det ville klæde dig at forholde dig til det jeg har skrevet, men hvis du ikke magter det må jeg jo skære det ud i pap.

Mette.40 efterlyser en som kan tage sig godt af hendes kære mand.& selvom du personligt har haft noget fnidder fnadder med Cherie er der jo ingen grund til at udlevere hende. Der er overhovedet ikke tale om at udlevere nogen som helst, kun give resume af VL. Men når du har så ondt i røven så vend den da med Cherie..........Men ved du hvad, nu kopierer jeg dette indlæg og sender til Cherie så får vi se hvad hun siger.

Kender Cherie fra branchen gennem 25 år & hun er en erfaren sød og empatisk kvinde med sanserne i orden. Selvfølgelig er hun det, hvor ser du jeg har skrevet det.m. mudderkastning.

Mette.40 kontakt Lady Chrie er sikker på hun kan opfylde det du søger -  Men tag da kontakt og forelæg hvad du forventer har jeg også skrevet.

Knus

Madame Illona 

 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 3 timer siden:

Uhhhhhhhh

Jer to, I er jo krammeunger begge to...så ikke noget med mudder og andet sand....bedste venner.

Jeg bliver jo helt glad indeni af jer to:-P

På skloebænken med de 2 debatøret og lidt opdragelse søde Lady:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette.40 skrev, den ‎06‎-‎04‎-‎2016 at 21:25:

Så lykkedes det at få en aftale i stand :-) med lidt held får jeg ham til at skrive et par ord om oplevelsen herinde bagefter.  

Tak for input alle, også i jeres personlige beskeder. 

UFFFF UFFFF

har lige hørt fra Lady Cherie at din Mand/elsker havde tid i dag kl 13. men dukkede slet ikke op og aflyste heller ikke

Altså stak katten halen mellem benene da det skulle være.

Kunne det tænkes at Mette.40 og kæresten er samme person ?????

Forstår godt at Ladyen er sur over at nogen bestiller tid og så ikke dukker op

Du havde bestilt tid og havde ikke nosser nok til hverken at melde afbud eller dukke op

 og lige i dag ved jeg Lady Cherie afviste 2 ved døren for at være klar til at modtage dig

Mette.40/kæreste

UFORSKAMMET at bruge andres tid på mail og div. andre medier og så hverken melde afbud eller dukke op

Ector skrev, den ‎29‎-‎11‎-‎2015 at 19:57:
 

 

Redigeret af Ector

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...