Hop til indhold

Recommended Posts

Plaskeren skrev, for 13 timer siden:

De er flyttet til ny adresse, hvis du læser på deres hjemmeside.

 

Jeg snakker også om deres nye adresse i Valby!

Har du været der Plasker?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kig i deres gæstebog på deres hjemmeside - de er ret gode til at skrive her.

De skriver bla., at de nuværende piger pt. er syge, og stedet derfor holder lukket. De skriver også, at man fra onsdag (d. 9/3) kan møde nye piger (Debbie White og Madison).

Så for at undgå at køre forgæves, kan man med fordel holde øje med deres gæstebog...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Filo!

De har åbenbart problemmer med "sygdom" siger de. Deres telefonsvare er også helt ad ht.

Der står på døren at Hollywoodpigerne holder til der. Stedet virker skummelt udefra :-/

Nu venter jeg spændt for at se om Madison virkelig kommer på onsdag 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FORTE skrev, for 21 minutter siden:

Tak Filo!

De har åbenbart problemmer med "sygdom" siger de. Deres telefonsvare er også helt ad ht.

Der står på døren at Hollywoodpigerne holder til der. Stedet virker skummelt udefra :-/

Nu venter jeg spændt for at se om Madison virkelig kommer på onsdag 

 

Var der engang for 1,5 år siden i Rødovre.

Det var en glimrende oplevelse, men dengang var jeg "næsten jomfru og total uerfaren" så vidste ikke rigtigt hvor jeg skulle røre.

Pigen var fin. Høj, Slank. Langt, blankt hår, brunette og mørkebrune øjne samt tungekys inkl. 

Ren. Pæn. Nydelig (ungarsk) pige. (Hun sagde godt nok.."Italia, Baby!").

Kunne eddermame godt have kneppet hende hver eneste dag den uge hun var her...Nå..Men..:

Skummelt sted med afskallede vægge udefra. 

Fantastisk luksusspabad med brune kakler indendørs.

Der hvor akten foregik var også fin. Ingen ubehagelige lugte er andet.

Har ikke været der efter flytningen til Valby.

Ved ikke hvor mange steder i Kbh. der er ungarske piger, men Mansion er vidst et af de mest kendte steder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 24 minutter siden:

Var der engang for 1,5 år siden i Rødovre.

Det var en glimrende oplevelse, men dengang var jeg "næsten jomfru og total uerfaren" så vidste ikke rigtigt hvor jeg skulle røre.

Pigen var fin. Høj, Slank. Langt, blankt hår, brunette og mørkebrune øjne samt tungekys inkl. 

Ren. Pæn. Nydelig (ungarsk) pige. (Hun sagde godt nok.."Italia, Baby!").

Kunne eddermame godt have kneppet hende hver eneste dag den uge hun var her...Nå..Men..:

Skummelt sted med afskallede vægge udefra. 

Fantastisk luksusspabad med brune kakler indendørs.

Der hvor akten foregik var også fin. Ingen ubehagelige lugte er andet.

Har ikke været der efter flytningen til Valby.

Ved ikke hvor mange steder i Kbh. der er ungarske piger, men Mansion er vidst et af de mest kendte steder.

 

Hej!

er det Madison du referere til? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FORTE skrev, 1 time siden:

De har åbenbart problemmer med "sygdom" siger de. Deres telefonsvare er også helt ad ht.

Tror aldrig at deres telefonsvarer har været meget bevendt. Mansiongirls kommunikerer primært via deres hjemmeside/gæstebog.

FORTE skrev, 1 time siden:

Der står på døren at Hollywoodpigerne holder til der.

Det er nok hvad stedet hed før at mansiongirls har overtaget det.

FORTE skrev, 1 time siden:

Stedet virker skummelt udefra :-/

Af en eller anden grund, så virker de fleste bordeller ret skumle, der er gemt væk i kældre mv. og med nedrullede persienner som om der er lukket.... desværre...

FORTE skrev, 1 time siden:

Nu venter jeg spændt for at se om Madison virkelig kommer på onsdag 

Hold øje med hjemmeside. De plejer at melde deres ankomst i gæstebogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FORTE skrev, for 4 timer siden:

Hej!

er det Madison du referere til? :)

 

Well..

Mansiongirls..Næ..

Ikke Madison, Desværre.

Ser spændende ud, men tror hun er for rutineret for mig. 

Hvad var det nu..Kyra eller Kira, mener jeg hun hed.

Hun var der kun meget kort tid.

Dengang havde de 10-17 lækre ungarske?/tjekkiske?/polske? piger ligesom Madison på billedet (brunetter og lyshåret).

Det var bare at gå i krig.. :-)

På et tidspunkt skrev de en dato hvornår hver enkelt pige ville vende tilbage til Kbh i deres profil, men det blev hurtigt droppet.

Dét var tider!!..Et model/XXX- bureau hvor der specifikt stod hvad hver enkelt pige tilbød..Anal (up to Size),ATM, French Kiss osv. osv.

Og når man spurgte om man kunne se begge piger der var på vagt samtidig. Lige for at være sikker på at ens beslutning var rigtig, var der ingen problemer. Kort efter stod der 2 piger foran en..Ælle-Bælle.

Savner squ lidt de steder i København..Passiongirls i..hvad fanden var det..Albertslund?/ Tåstrup? som nu er lukket hvor billederne passer meget godt og der er 4-5 piger på skiftende vagt på en uge..

Unge østeuropæere (+18 selvfølgelig) kan være/er mange gange så feminine og ofte imo. fin valuta.

(Ja, ved godt der er noget der hedder Trafficing og bagmænd, udnyttelse ,dårlige arbejdsforhold osv. men ligger man det på hylden er jeg glad for at have besøgt en så flot pige som også kunne tale med en og give en lidt modspil)

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 6 timer siden:

Tror aldrig at deres telefonsvarer har været meget bevendt. Mansiongirls kommunikerer primært via deres hjemmeside/gæstebog.

Det er nok hvad stedet hed før at mansiongirls har overtaget det.

Af en eller anden grund, så virker de fleste bordeller ret skumle, der er gemt væk i kældre mv. og med nedrullede persienner som om der er lukket.... desværre...

Hold øje med hjemmeside. De plejer at melde deres ankomst i gæstebogen.

Bla bla bla....

thx anyways :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor ligger indgangen i forhold til butikkerne i nærheden? På deres hjemmeside står der "i gården", skal det forstås på den måde, at indgangen ligger på bagsiden af huset i forhold til Folehaven? 

Kunne godt finde på, at give Madison en tur i dag - har nogen af jer erfaringer med hende? 

På forhånd tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Body2body skrev, 1 time siden:

Hvor ligger indgangen i forhold til butikkerne i nærheden? På deres hjemmeside står der "i gården", skal det forstås på den måde, at indgangen ligger på bagsiden af huset i forhold til Folehaven? 

Kunne godt finde på, at give Madison en tur i dag - har nogen af jer erfaringer med hende? 

På forhånd tak 

På bagsiden, ja. En glasdør - så vidt jeg husker. Det var der, hvor Miss Lulu tidligere lå og sprøjtede.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...