Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre 

var en tur forbi Jasmin som var i et privat og diskret sted nær Ålborg og jeg havde denne dejlige oplevelse af og møde hende hold da op det var et rigtig godt besøg sammen med hende det fortryder man da slet ik hun kan godt nok nogle ting og hendes fremragende bj var helt vildt hun ved godt hvad man skal bruge munden til det gjorde hun til UG og kom da også indenfor i varmen på hende og det var da også rigtig godt hun kan da også noget med hendes underliv hun kan sprøjte helt vildt og der blev da godt noget vådt på lagnet må man da sige så kan da kun anbefale hvis hun kommer på de her kanter igen så skal jeg da klart besøge hende igen.. :) 

det som hun skriver i hendes tekst med at hun er et godt knald kan jeg kun følge hende i hun er sku en rigtig skøn kvinde :) 

hun har en bruger profil herinde som hedder Jasmin så man kan nemt finde hende ;)

fortsat god søndag til jer alle.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
BigDick skrev, for 1 minut siden:

Nåja, hende har jeg godt set af og til. Har altid befundet sig i den "forkerte" ende af landet, eller jeg har ikke lige haft pengene. <<<<<<<<nåmen, det må vel lykkes en dag!? :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for roserne :) 

Det var så hyggeligt at møde dig og ja - den våde plet på lagnet får en ny betydning når man får mig gejlet op :):):):) 

 

Du skal være hjertelig velkommen når jeg er tilbage i efteråret :)

Knus og kram 

Jazz 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peanut skrev, for 11 timer siden:

Lyder godt nok som en lækker lækker oplevelse. 

 

Det er hun også rigtig fræk sag der ved hvordan en mand elsker og blive behandlet ;) og hun sutter satme så englene synger højt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kom frisk skrev, for 35 minutter siden:

Det er hun også rigtig fræk sag der ved hvordan en mand elsker og blive behandlet ;) og hun sutter satme så englene synger højt 

Jep vi nogle som ku lære lidt af hende :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kom frisk skrev, for 11 timer siden:

Det er hun også rigtig fræk sag der ved hvordan en mand elsker og blive behandlet ;) og hun sutter satme så englene synger højt 

jeg takker for komplimentet :)

som jeg ynder at sige "hvis der er noget man er rigtig rigtig vild med... så bliver man som regel også rigtig god til det" :):):)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...