Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=8

Så fik jeg endelig besøgt Marlene, desværre….

Dem der har besøgt hende, vil nok hoppe i stolen, og sige: hvad fanden mener han med desværre?? Hun er da både sød, smuk, dejlig og…

Og ja, det er hun, og det jeg mener med desværre er, at jeg fandme ikke kan få hende ud af hovedet!! Har lidt af koncentrations besvær siden torsdag.

Ringede og spurgte på pris for GS og svensk. Tele var ikke helt klar over om hun gjorde det, men det står ligesom i hendes profil – hun skulle lige tjekke, så ringede 10 minutter senere, og fik at vide, at det gjorde hun, men med forbehold?

Forbehold? Ja, det var ikke sikkert hun kunne osv, nå men tog chancen.

Til Rødovre det gik, og selvom jeg havde bestilt tid, så måtte jeg vente i 10 minutter..L

Blev placeret i venteværelset, hvor jeg tydeligt kunne høre hende give den gas med en kunde.

Langt om længe blev det min tur. Ind i værelset – Marlene kommer lige om lidt – super!

Det bankede på døren og ind kom…ja, ind kom noget af det lækreste jeg længe har set!

Mon Cherie har heldigvis ikke den der lumre bordelbelysning, men dejligt oplyst værelse. Der kunne for den sags skyld godt have været bordelbelysning, for Marlene lyste i den grad hele værelset op – jeg tabte pusten og troede ikke mine egne øjne.

Glad smil og velkommen – her det første tungekys..

Ville egentlig bare bukke mig ned og give hende et kindkys og en krammer, men næ nej! Smask sagde det, og så var hendes mund og tunge plantet lige i min – halleluja. Vanessa – Hvidovrepigerne, Smukke Isabel ( vist selvstændig pt ) er glade for at kysse, men med Marlene fik jeg brugt hele kvoten for resten af året. Tror de eneste gange vi ikke kyssede var mens jeg slikkede hende og mens hun gav blow.

Hun brød med det samme sammen og tilstod, at hun altså ikke kunne tisse. Tele havde lovet i telefonen, at hvis det blev udfaldet så kunne jeg gå igen – no strings…

Jeg skulle fandme ingen vegne!!! Hjælp hjælp hjælp en lækkkermås!

Vi blev enige om en cocktail; gav hende guldet og hun kom tilbage kort efter.

Og så blev til et besøg i den allerbedste kategori. Smilende, sprudlende, lattermild,  kælen og…

Jeg fik ALT det jeg bare kunne forlange. Stående pilleri, og tungekys tungekys tungekys mens hun filede på klarinetten og jeg gramsede løs. Spurgte om hun modtog sorte kys? Ja da!

Ville gerne starte med at slikke hende, og hun lagde sig velvilligt ned. Først på ryggen så på maven. Hvilken stilling? Ja begge samtidig ( hvis jeg ellers kunne ) men startede med hende på ryggen, og den dejligste lille velsmagende mis. Om på maven og ”kys” i toeren – det kunne hun godt lide.

Havde desværre ikke oceaner af tid, så nu var det hendes tur til præstere. Og præstere det kunne hun. Lækker fransk ( med hætte – som det skal være på de etablerede.. ) og herefter dejlig ridetur. Var ved at komme, men så kom ”dræberen” vi alle hader, men ved kommer: banken på døren – og der var ikke let banken. Var sgu bange for at tele ville banke døren ind, men beskeden forstået.

Marlene hoppede af og spurgte hvordan mht afslutning? Må jeg sprøjte på dine bryster? Ja da – bare ikke noget i ansigtet. Det lovede jeg højt og helligt, og hun lagde sig beredvilligt på siden, og mens jeg høvlede løs, ragede hende på babserne, flere tungekys mens hun kildede nødderne, og jeg samtidig havde udsigt til den  smækre bagdel i spejlet, ja så gik det som det skulle

Væltede et par dages opsparing ud over hendes bryster, og de fede ved det hele var, at hun ikke sprang op og skulle tørre sig og smide mig ud af døren.

Hun lå lidt og smågrinte; lidt small talk og så aftørring.

Hun satte sig på sengen mens jeg tog tøj på ( ingen stress ) – mere small talk, og så måtte jeg gå den tunge gang og ud på gaden igen. Nåede ikke at give hende det berømte klem på bagdelen som afsked, men nok grundet, at jeg fik det sidste dejlige kærlige kys som afsked i stedet. Marlene vandt med tennis cifrene 6-0 , 6-0!!

Hun er sgu en guds gave til os betalende gæster. Fuck hun er dejlig!!! Det bliver ikke sidste gang…

På vej ud af værelset fik jeg lige et glimt af Ida:

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=29

hun så sgu heller ikke kedelig ud. Er I så færdige….hun kom gående forbi iklædt noget sort lak dress tror jeg det var. Overvejede i et splitsekund at spørge om der lå en hæve automat i nærheden, og så tage en tur med hende også, men der var udsolgt – posen tømt godt og grundigt, så det må blive en anden gang.

Nå, det var et sidespring, og skal jo ikke tage fjerne fokus fra anmeldelsen af Marlene – hun er en ener!

Må vist til at besøge Mon Cherie noget mere.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne ikke være mere enig Jesper.

hendes personlighed og rare måde at være på er en ting. Unikt!

 

hendes ageren under sex, samt hendes krop, ja men, fantastisk og unik!!!

 

glæder mig til hun er tilbage i februar 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...