Hop til indhold
Miniraser

Smukkeste kvinde med former du har været sammen med?

Recommended Posts

Jeg ved ikke om hun er den smukkeste GP "med former" jeg har været sammen med, men @Iscenesat Virkelighed (Kamilla) er i hvert fald den varmeste, venligste, mest behagelige og smilende GP (uanset vægt) jeg nogen sinde har tilbragt tid sammen med, selv om det efterhånden er ved at være over et år siden sidst.

Jeg mindes at hun på et tidspunkt har frabedt sig anmeldelser, så dette indlæg er blot en tilkendegivelse ;)

Redigeret af hatten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hatten skrev, for 7 timer siden:

Jeg ved ikke om hun er den smukkeste GP "med former" jeg har været sammen med, men @Iscenesat Virkelighed (Kamilla) er i hvert fald den varmeste, venligste, mest behagelige og smilende GP (uanset vægt) jeg nogen sinde har tilbragt tid sammen med, selv om det efterhånden er ved at være over et år siden sidst.

Jeg mindes at hun på et tidspunkt har frabedt sig anmeldelser, så dette indlæg er blot en tilkendegivelse ;)

Awww, af hjertet tak! Det tror jeg faktisk hellere at jeg vil være, end den smukkeste. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Miniraser skrev, den 21/3/2016 at 16:51:

Hende her var da også et bud på en dejlig frodig kvinde, men er der nogen herinde, der har besøgt hende, og kan sige noget om billederne passer osv?

 

https://annoncelight.dk/profile/Maria+Støvring

Jep, hende skal jeg bsøge i morgen. Glæder mig - rigtigt sød på telefonen.I Støvring!

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 14 timer siden:

Jep, hende skal jeg bsøge i morgen. Glæder mig - rigtigt sød på telefonen.I Støvring!

 

Så håber jeg da, du har lyst til at fortælle om det her bagefter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...