Hop til indhold
Guest TboneDK

New..lækker thai-malaysia girl

Recommended Posts

Guest TboneDK

Nogen der har haft besøg af denne smækre unge dame 

Vedhæfter lige billede, da der er flere pige i "linket" men jeg mener specifikt hende her;

1.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, jeg bliver squ lidt bekymret, når jeg ser "piger" på den højde og det dejlige udseende. Jeg frygter desværre der er for meget vedhæng mellem benene :-) Jeg håber også, at jeg tager grueligt fejl ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
TboneDK skrev, for 10 timer siden:

Nogen der har haft besøg af denne smækre unge dame 

Vedhæfter lige billede, da der er flere pige i "linket" men jeg mener specifikt hende her;

1.jpg

Hvad er linket?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrHardGuy skrev, for 8 timer siden:

Hmm, jeg bliver squ lidt bekymret, når jeg ser "piger" på den højde og det dejlige udseende. Jeg frygter desværre der er for meget vedhæng mellem benene :-) Jeg håber også, at jeg tager grueligt fejl ;-)

Du kommer nok til at gå en hård tid i møde, hvis du tror at alle de asiatiske piger som er mere end 150 cm høje, automatisk er udstyret med en tissemand.

I asien har man efterhånden også fået flere penge mellem hænderne. Og det betyder at de unge mennesker får væsentligt bedre mad, og mange drikker også mælk. dette resulterer i, at befolkningsgruppen simpelthen bliver større og større.

Jeg er selv 184 cm høj, hvilket jo er noget over gennemsnittet i Thailand. Men jeg har altså mødt (ganske få) 100% rigtige kvinder som rent faktisk er højere end mig. :shock:

Hvis man kommer de pænere steder i storbyen, så vil man se, at pigerne her er væsentligt højere, end risfarmerne helt ude østpå.

Så jeg tror efterhånden at hvor pigerne før var ca. 150 cm, og mændene var ca. 165 cm, så er slet ikke usædvanligt for en pige at være 165 - 170 cm, og mange mænd er efterhånden 175 - 185 cm.

Blot til info........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 6 minutter siden:

Så jeg tror efterhånden at hvor pigerne før var ca. 150 cm, og mændene var ca. 165 cm, så er slet ikke usædvanligt for en pige at være 165 - 170 cm, og mange mænd er efterhånden 175 - 185 cm.

Blot til info........

I 2013 var den gennemsnitlige højde for 18-årige thailandske kvinder på 157,4 cm: http://news.asiaone.com/News/AsiaOne%2BNews/Asia/Story/A1Story20130602-426842.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Kintamani skrev, for 2 timer siden:

Hvad er linket?

Nogen der har haft besøg af denne smækre unge dame  <--- DER!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaitilmig skrev, for 42 minutter siden:

I 2013 var den gennemsnitlige højde for 18-årige thailandske kvinder på 157,4 cm: http://news.asiaone.com/News/AsiaOne%2BNews/Asia/Story/A1Story20130602-426842.html

Ja, det skal nok passe.
Og da der er tale om et gennemsnit, vil der selvfølgelig være en hel del der ligger lige under eller over nævnte størrelse, og færre som afviger noget mere fra gennemsnittet.

Der er en del piger som kun er 140-145 cm. Derfor kan det vel med rimelighed antages, at der også er nogle som er 170 cm. (og nogle ganske få som er kodyl høje)

Bemærk at jeg skriver at det ikke er så usædvanligt med højere piger. Jeg skriver ikke at alle er høje. Det er nok ligesom i Danmark. Der er både høje og lave. Og dem der stikker markant ud fra gennemsnittet lægger vi mere mærke til.

Glemte lige i farten, at jeg jo kender en thailandsk dame som bor i Danmark. Hun er omkring 40 år, og hun er mindst 180 cm høj. Og jeg har mødt hendes børn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udover en bedre levestandard i storbyerne er der nok også sket en større sammenblanding med gener fra andre nationaliteter, som kan medvirke til den større højde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det "interessante" med den annonce, er at alle pigerne er temmelig høje. 167-175. Det skal nok være Danmarks højeste thaiklinik. Hvis det nu er en thaiklinik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit svar på denne tråd er,

at det første billede er en pige, hende med det prikkede tøj

hende der læner sig op af en palme med mega store øreringe er LB

hende der viser bryster er også en LB

måske jeg tager fejl ?

mvh butterfly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Det "interessante" med den annonce, er at alle pigerne er temmelig høje. 167-175. Det skal nok være Danmarks højeste thaiklinik. Hvis det nu er en thaiklinik?

Ja, det er jo interessant at alle, i følge annoncen, er højere end gennemsnittet.

Men spørgsmålet er selvfølgelig om de billeder og oplysninger i annoncen, rent faktisk viser de piger som arbejder her!!!!
Det er vist ikke første gang der har været uoverensstemmelse mellem annoncer og  virkeligheden.

Men hvis der er tale om ladyboys, vil det da være temmelig risikabelt ikke at oplyse dette.
Der er jævnligt historier fra, især Pattaya, hvor en ladyboy har fået seriøse prygl af en kunde som troede det var en pige.

Er der ikke en frisk broder som vil lave lidt opsøgende arbejde :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 13 timer siden:

Ja, det skal nok passe.
Og da der er tale om et gennemsnit, vil der selvfølgelig være en hel del der ligger lige under eller over nævnte størrelse, og færre som afviger noget mere fra gennemsnittet.

Der er en del piger som kun er 140-145 cm. Derfor kan det vel med rimelighed antages, at der også er nogle som er 170 cm. (og nogle ganske få som er kodyl høje)

Bemærk at jeg skriver at det ikke er så usædvanligt med højere piger. Jeg skriver ikke at alle er høje. Det er nok ligesom i Danmark. Der er både høje og lave. Og dem der stikker markant ud fra gennemsnittet lægger vi mere mærke til.

Glemte lige i farten, at jeg jo kender en thailandsk dame som bor i Danmark. Hun er omkring 40 år, og hun er mindst 180 cm høj. Og jeg har mødt hendes børn.

Nu skal det her jo ikke være en diskussionsklub omkring thaikvinders højde og de genetiske ændringer på dem og os. Naturligvis sker der en udvikling, så forstår ikke helt dit indlæg. Og ja jeg er thai gift så kender så udmærket pigernes normale højde ;-)

Pointen var jo blot - og som andre også skriver i indlægget - at pigerne er ekstremt høje. Jeg synes også der er noget maskulint over pigen, der refereres til, men det er jo blot min personlige mening. Så i bund og grund var det blot ment som en pæn advarsel...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sutten er da helt tabt i denne tråd!!.

Hvad med at der blev svaret på spørgsmål i denne.

Hvad er det interessante i at diske op med ligegyldig viden/information når alt hvad der spørges til er om nogen kan bekræfte ægtheden af pigen/billed!!!!.

Hold kæft hvor er det spild af tid!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...