Hop til indhold
Waverider

New Jenny - har hun ikke været her før?

Recommended Posts

Hej Drenge

Jeg faldt over Jennys annonce og genkendte billederne. Jeg mener at have læst en anmeldelse af hende for et godt stykke tid siden. Jeg kan ikke finde den i arkiverne, men hun har muligvis skiftet navn,

Nogen der kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er hende som styrede de berømte sydhavns piger. Så hvis hun virkelig er tilbage, er der håb forude. Jeg har selv besøgt hende før (mener jeg lavede en anmeldelse) og overvejer kraftigt at besøge hende igen, men jeg synes jeg så en anden annonce for et par uger siden, med en pige som også hed Jenny og som lignede hende. Men hun havde en stor tatovering på låret, og det er et BIG turnoff for mig.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er nogen der tager forbi ville det være fedt hvis de kunne undersøge om de polske piger er begyndt at reetablere sig som bordel på en ny adresse. Det ville jo være en glædelig nyhed hvis det var tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
kortehansen skrev, den 5/3/2016 at 12:22:

Hvis der er nogen der tager forbi ville det være fedt hvis de kunne undersøge om de polske piger er begyndt at reetablere sig som bordel på en ny adresse. Det ville jo være en glædelig nyhed hvis det var tilfældet.

Ja - jeg har været forbi og det er nok planen, at genetablere sig. Det vil bestemt være positivt, hvis projektet lykkes - de polske piger giver væsentligt flere positive oplevelser end de ungarsk/rumænske. Der skulle vist lande en ny/gammel pige i morgen - Anna den yngre, jeg har ikke lige været dèr endnu :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...