Hop til indhold

Diskret sted til elskov på Sydfyn - har været der 3 gange :-)

Featured Replies

Skrevet

Hej alle.

Jeg har igen i dag været på "mit" diskrete sted centralt på Sydfyn. Et værelse for 2 personer koster 400 kr, med  sengelinned og håndklæde. 

Jeg har i dag fået det billigere lidt da jeg kun skulle være der fra ca. 10 - 12.00.

De har kodelås på yderdøren, og der betales kontant. ( jeg har ikke mødt værtsparret)

Jeg vil ikke skrive deres hjemmeside her, skriv PB hvis du ønsker den.

Hilsen og forrygende weekend fra Nalle.

Skrevet
  • Author

Til info, så er der rent og pænt. Fælles bad og toilet.

gode parkeringsforhold.

der er andre værelser, men der er jo ingen der kan se/vide hvorfor du er der:-) 

værelserne er ca 12m2, ikke så store, men det er prisen bestemt heller ikke :-)

Redigeret af Nalle

Skrevet

Hej

Mon ikke de 400 er for de to timer og så er de røget direkte i lommen på en af de ansatte. Nej, sådan må man jo ikke tænke, det er ikke alle der er sådan. :-) Men selvom jeg ikke kender priserne på hoteller i området lyder det som meget lidt for et dobbeltværelse. 

Btw.... Dejligt at "se" dig igen Silje. :-)

Skrevet

Hvis det er en form for Hotel / Motel må piger ikke arbejde der.

Kun en tanke så Siljenips ikke bliver rodet ind i noget Ulovligt :)

Men ellers er det da rart med sådan et sted, jeg mener da der rimeligt ofte bliver efterspurgt steder til korte møder herinde :)

Skrevet
  • Author

Til info, så er de 400 kr for et værelse fra ca 14.00 til næste morgen / formiddag. ( det er ikke hotel, men ala B & B )

Prisen er incl moms, sengelinned og håndklæde.

Vh. Nalle.

Skrevet

Der er ALDRIG nogen problemer med at bruge hotellerne, hvis IKKE pigerne eller kunderne fucker i det. Der er jo ingen grund til at vise hvilket ærinde, den der har booket værelse. har når pigen forstår at klædesig neutralt.

Skrevet
BigDick skrev, for 17 minutter siden:

Der er ALDRIG nogen problemer med at bruge hotellerne, hvis IKKE pigerne eller kunderne fucker i det. Der er jo ingen grund til at vise hvilket ærinde, den der har booket værelse. har når pigen forstår at klædesig neutralt.

Det er rigtigt, ville bare være venlig og advare alligevel :)

Skrevet
Nalle skrev, den 6/3/2016 at 12:30:

Til info, så er de 400 kr for et værelse fra ca 14.00 til næste morgen / formiddag. ( det er ikke hotel, men ala B & B )

Prisen er incl moms, sengelinned og håndklæde.

Vh. Nalle.

Tusinde TAK Nalle for info!!! 

Der skal jeg da hen.

KYS

Skrevet
Helt ny skrev, den 6/3/2016 at 08:51:

Hej

Mon ikke de 400 er for de to timer og så er de røget direkte i lommen på en af de ansatte. Nej, sådan må man jo ikke tænke, det er ikke alle der er sådan. :-) Men selvom jeg ikke kender priserne på hoteller i området lyder det som meget lidt for et dobbeltværelse. 

Btw.... Dejligt at "se" dig igen Silje. :-)

Tak og ilm til dig Helt ny ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.