Hop til indhold
tkr94

Fupannonce - Annoncelight.dk

Recommended Posts

Hej drenge

Jeg skriver for at gøre opmærksom på en fupannonce på annoncelight.dk

https://annoncelight.dk/showad/203208

Det ene af billederne i denne annonce tilhører mig, det andet tilhører en pige som arbejder på en klinik i Aalborg, som også annoncerer på AL. Jeg skal ikke kunne sige hvorvidt vedkommende rent faktisk snyder folk for de videoer, som der påstås er til salg, men da billederne er stjålet er det falsk markedsføring. Desuden finder jeg mig ikke i misbrug af mine private billeder.

Jeg har fået flere henvendelser fra folk som har mistet penge ved at handle med én eller flere som har brugt mine billeder. Jeg skal dog ikke kunne sige om det er samme person som ovenstående. Har selv været i kontakt med vedkommende over mail og fik blot at vide, at jeg var en luder og derfor ikke havde noget at skulle have sagt. Nuvel. Annoncen er anmeldt og jeg håber at I selvfølgelig vil gøre det samme. Jeg har linket til min egen annonce til sammenligning.

https://annoncelight.dk/showad/180023

God aften!

- Tanja

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det da OSS helt vanvittigt hva der ikke sker af fup og lort efterhånden. 

Go stil med vandmærker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, 1 time siden:

Det da OSS helt vanvittigt hva der ikke sker af fup og lort efterhånden. 

Go stil med vandmærker. 

Ak ja også lige Annoncelight, man kan undres over at de ikke stopper dette svineri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 12 timer siden:

Det da OSS helt vanvittigt hva der ikke sker af fup og lort efterhånden. 

Go stil med vandmærker. 

Jeg var "desværre" helt grøn da jeg startede med at sælge mine videoer på AL i midten af 2015, og havde ikke den fjerneste idé om at der var så meget svindel, og tænkte derfor heller ikke over at det var en nødvendighed at vandmærke sit materiale. Gad vide hvor mange steder det flyder nu..

Jeg kan dog se at mine billeder er fjernet fra annoncen nu, selv om den stadig er aktiv. Men det er da trods alt en lille personlig sejr!

Det undrer mig meget af folkene bag AL ikke indfører et system, hvor der ikke kan oprettes annoncer uden identifikation. Men det tjener de selvfølgelig ikke på...

Del dette indlæg


Link til indlæg
tkr94 skrev, for 27 minutter siden:

Det undrer mig meget af folkene bag AL ikke indfører et system, hvor der ikke kan oprettes annoncer uden identifikation. Men det tjener de selvfølgelig ikke på...

De har fået tilsendt forslag til mulige måder at stoppe dette svineri på, men de er åbenbart IKKE interesseret i at stoppe det.

De har ikke engang gidet svare tilbage. I min verden er det simpel høflighed, at give retursvar.

Men bevares, bevares,de har jo travlt med ting der er mere vigtigt, så skid da hul i det. Det kan konstateres at høflighed sandelig er en mangelvare, hos visse personager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange af de falske annoncer betaler for at have VIP-abonnement hver eneste måned. Fantastisk indtjening for AL. Prisen er ovenikøbet steget fra 129,- til 149,-

Af den årsag undrer det mig ikke, at de ikke ønsker at komme problemet til livs, men det tager grådighed og egoisme til nye højder. Super uprofessionelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, 1 time siden:

De har fået tilsendt forslag til mulige måder at stoppe dette svineri på, men de er åbenbart IKKE interesseret i at stoppe det.

De har ikke engang gidet svare tilbage. I min verden er det simpel høflighed, at give retursvar.

Men bevares, bevares,de har jo travlt med ting der er mere vigtigt, så skid da hul i det. Det kan konstateres at høflighed sandelig er en mangelvare, hos visse personager.

Det er da osse pisse irriterende når man nu ligger inde med de vise sten.

Hvorfor viser du os ik hvordan det så skal gøres..? Du har altid  været meget hjælpsom, og er tit i besiddelse af en simpel løsning på de fleste problemer, så det kan vel ikke være så svært..:-)

Du er jo i forvejen blæksprutte på dit eget forum, så forudsætningerne er jo på plads. Her er vi jo set et stort iværksættergen, som har fået tingene til at vokse ved hjælp af empati, høflighed og konsekvent ledelsesstil.

Det burde ikke være noget problem med en finansiering, når det hele er så simpelt..;-)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Du har helt og aldeles ret i dit indlægsskriv, og mange tak for de venlige ord, det er næsten for overvældende, sm154.gifsm154.gif det varmer så dejligt i en kold tid.  sm280.gif  sm280.gif

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...