Hop til indhold
Bmand

Adelie igen og igen :-)

Recommended Posts

Hej alle sammen

For noget tid siden havde jeg en skøn dag/aften med denne over skønne kvinde.. 

Havde en del sms'en med hende hvilket var rigtig hyggeligt. Samt jeg fik et indtryk af hvad det var for en kvinde jeg havde med at gøre.. Og hvilken en....

Tiden kom til at der nu skulle der ligges stemme til, ringes op.. Og sikken en sød rolig ,samt dejlig stemme der tog telefonen :-) blev sku helt glad også måske også lidt knald i låget..

Men snakke gik om alt og intet..Meget nem at snakke med..Vi lavede en løs af tale om at næste dag inden kl 10 skulle vi give hinanden svar om vores aftale stadig stod ved magt..Var sådan set ikke selv i tvivl..Men var nu meget godt hvis der nu skulle komme noget i vejen.. Så kørte der nogle dejlige sms'er frem og tilbage igen.. Aftalen var til kl 20.. Da klokken var ca,1830 modtog jeg en sms at hvis jeg evt var klar noget før måtte jeg jo sige til.. Til til til :-) kunne da ikke blive mere klar.. Kom ind på mit hotel som Adelie havde anbefalet til vores møde..Lille men hyggeligt.. Adelie skrev hun var på vej og var der ca om 20 min.. Så begyndte der rigtig at komme sommerfugle i min mave.. Ved ikke hvorfor.. Også alligevel.. Var pisse spændt på hvad der kom ind af døren.. Så kom sms'en hvad nummer jeg var på og om jeg ikke lige lod døren stå på klem.. Selvfølgelig.. Døren kunne så ikke holde sig selv pga af en dør pumpe.. Kunne høre lyden af stilletter komme tætte og tætte på.. Uha.. Og ind af døren kommer denne dejlige tøs.. Kæft hvor er hun lækker nåde jeg at tænke.. Ind hun kom.. Giver som det først et kram..Sætter sin taske. tager jakke af, op af tasken tager hun en højtaler op siger med et smil er det ok jeg lige sætte lidt musik på.. Jep.. Også bliver der gået til stålet..Hun kommer helt tæt på og kysser fantastisk.. Jeg besvare selvfølgelig hende kys med flere kys og kærtegn.. Kører min hånd op under hende kjole og mærker der ingen trusser er på..Hvis jeg ikke var tændt så blev jeg det sku i den grad nu.. Til min første "gave" var at lade mine finger lege og det var noget Adelie kunne li.. hun løftede det en ben op på bordet så jeg bedre kunne komme til..Og det gav pote..Safterne kom nu ned over mine finger og hånd.. Og det tænder mig i den grad.. Adelie går på knæ og finder min pik frem og hold nu kæft hun kan det..Aldrig og jeg mener Aldrig har nogen set mig så dybt i mine øjne mens den bare forsvinder.. Men nu vil jeg ikke røbe alt for meget.. For hun skal sku opleves live.. Og jeg lover der ikke er sidste gang vi har mødt hinanden AD :-) Glæder mig som en lille dreng..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

:wub:... Altså hvor dejligt at vågne til dine søde/pæne ord. Absolut en dejlig måde at starte weekenden på. Og det giver en skøn fornemmelse når man kan læse at du havde samme dejlige oplevelse af vores møde. 

Glæder mig helt sikkert også til en skøn gentagelse .... En skøøøøn weekend til alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jammen jeg skal da hjemmefra og se om denne Gudinde findes ude i virkelighedens verden ! :-P:razz::shock:                                                                                                                        :grin:  Fisse, fisse, fez FEST ! og fælles rejsnin:grin::grin:           :wink::wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

.... og det gør hun !

Det kan jeg love dig for ..... i allerhøjeste grad ............

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bmand skrev, den 3/3/2016 at 21:38:

Jeg er så heldig at ha fået en aftale med Adelie den kommende fredag.. Kan slet ikke få armene ned!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bmand skrev, den 3/3/2016 at 21:38:

Hej alle sammen

For noget tid siden havde jeg en skøn dag/aften med denne over skønne kvinde.. 

Havde en del sms'en med hende hvilket var rigtig hyggeligt. Samt jeg fik et indtryk af hvad det var for en kvinde jeg havde med at gøre.. Og hvilken en....

Tiden kom til at der nu skulle der ligges stemme til, ringes op.. Og sikken en sød rolig ,samt dejlig stemme der tog telefonen :-) blev sku helt glad også måske også lidt knald i låget..

Men snakke gik om alt og intet..Meget nem at snakke med..Vi lavede en løs af tale om at næste dag inden kl 10 skulle vi give hinanden svar om vores aftale stadig stod ved magt..Var sådan set ikke selv i tvivl..Men var nu meget godt hvis der nu skulle komme noget i vejen.. Så kørte der nogle dejlige sms'er frem og tilbage igen.. Aftalen var til kl 20.. Da klokken var ca,1830 modtog jeg en sms at hvis jeg evt var klar noget før måtte jeg jo sige til.. Til til til :-) kunne da ikke blive mere klar.. Kom ind på mit hotel som Adelie havde anbefalet til vores møde..Lille men hyggeligt.. Adelie skrev hun var på vej og var der ca om 20 min.. Så begyndte der rigtig at komme sommerfugle i min mave.. Ved ikke hvorfor.. Også alligevel.. Var pisse spændt på hvad der kom ind af døren.. Så kom sms'en hvad nummer jeg var på og om jeg ikke lige lod døren stå på klem.. Selvfølgelig.. Døren kunne så ikke holde sig selv pga af en dør pumpe.. Kunne høre lyden af stilletter komme tætte og tætte på.. Uha.. Og ind af døren kommer denne dejlige tøs.. Kæft hvor er hun lækker nåde jeg at tænke.. Ind hun kom.. Giver som det først et kram..Sætter sin taske. tager jakke af, op af tasken tager hun en højtaler op siger med et smil er det ok jeg lige sætte lidt musik på.. Jep.. Også bliver der gået til stålet..Hun kommer helt tæt på og kysser fantastisk.. Jeg besvare selvfølgelig hende kys med flere kys og kærtegn.. Kører min hånd op under hende kjole og mærker der ingen trusser er på..Hvis jeg ikke var tændt så blev jeg det sku i den grad nu.. Til min første "gave" var at lade mine finger lege og det var noget Adelie kunne li.. hun løftede det en ben op på bordet så jeg bedre kunne komme til..Og det gav pote..Safterne kom nu ned over mine finger og hånd.. Og det tænder mig i den grad.. Adelie går på knæ og finder min pik frem og hold nu kæft hun kan det..Aldrig og jeg mener Aldrig har nogen set mig så dybt i mine øjne mens den bare forsvinder.. Men nu vil jeg ikke røbe alt for meget.. For hun skal sku opleves live.. Og jeg lover der ikke er sidste gang vi har mødt hinanden AD :-) Glæder mig som en lille dreng..

 

 

Jeg begriber ikke, hvad formålet er med at skrive en anmeldelse uden at afsløre, hvem pigen er

Redigeret af KasperGV

Del dette indlæg


Link til indlæg
KasperGV skrev, for 5 minutter siden:

Jeg begriber ikke, hvad formålet er med at skrive en anmeldelse uden at afsløre, hvem pigen er

Hej KasperGV

Mon ikke det er Adelie, han har besøgt. Som overskriften også hentyder til.

God aften

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, Lige nu:

Hej KasperGV

Mon ikke det er Adelie, han har besøgt. Som overskriften også hentyder til.

God aften

KK

Jo, men jeg kender ikke nogen Adelie, så det er ikke til megen hjælp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Kære KasperGV

Overskriften på anmeldelsen er: Adelie igen og igen :-)

I Bmands anmeldelse står navnet Adelie nævnt fire gange

I selve tråden har Adelie selv været inde at kommentere hele 2 gange

Måske var det spørgsmålet om blot en smule sund fornuft ........

Men du mangler måske et link (kan se du er Newbie), så spørg du hellere pænt efter dét i stedet: ADELIE 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
KasperGV skrev, Lige nu:

Kan du vise mig, hvor der er et link i anmeldelsen?

Det er der ikke men hun svare da selv. Så kan det da ikke være svære vel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 2 minutter siden:
kanonkongen skrev, for 2 minutter siden:

Det er der ikke men hun svare da selv. Så kan det da ikke være svære vel. 

Det er der ikke men hun svare da selv. Så kan det da ikke være svære vel. 

Du antydede, at du har et godt syn. Så må du da også kunne læse det her: Jeg begriber ikke, hvad formålet er med at skrive en anmeldelse uden at afsløre, hvem pigen er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Kære KasperGV

Hold nu hellere op Kasper ... du har vel fået den information du har behov for ... og så er den vel ikke længere?

Godt syn er vigtigt -- så pas på -- læs her hvad der kan ske hvis ikke man passer på: Pas På dit syn

I øvrigt kan jeg kun anbefale at besøge den anmeldte kvinde i stedet for at begive sig ud i selvbetjening :-D

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 3 minutter siden:

Kære KasperGV

Hold nu hellere op Kasper ... du har vel fået den information du har behov for ... og så er den vel ikke længere?

Godt syn er vigtigt -- så pas på -- læs her hvad der kan ske hvis ikke man passer på: Pas På dit syn

I øvrigt kan jeg kun anbefale at besøge den anmeldte kvinde i stedet for at begive sig ud i egenbetjening :-D

og til ære for dig: Jeg begriber ikke, hvad formålet er med at skrive en anmeldelse uden at afsløre, hvem pigen er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 6 timer siden:

ingen kan nu være i tvivl om hvem pigen er så stop snakken om det og hold jer til anmeldelsen

Beklager. Jeg er ny her og vant til at færdes steder, hvor konstruktiv kritik ikke er forbudt.

Faldt lige over den her. Gad vide, hvorfor Stabilizer ikke også har kommenteret her

 

Redigeret af KasperGV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla

Ja beklager ... Gik i læse mode .... Sweety du kan dit kram 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...