Hop til indhold
Loppan

Nicky - Who wants to have sex with a godess?

Recommended Posts

Då ska ni skynda er att besöka denna gudinna innan Måndag. Jag besökte nyligen Alina och och jag måste säga att skillnaden mellan Nicky och henne är hårfin.

Efter lite strul med att hitta en cashmachine (varfor är det så svårt att finna dem i Kbh??) fick jag skjuta på mitt besök 30 min, men det var det värt :D Det var Nicky som öppnade och hon är vacker som en dröm. Hon log mot mig och hälsade mig välkommen och bad mig att ta en dusch, fastän jag redan hade det. Tog och vaskade av mig på de väsentliga delarna ;) och återvände till denna sköna nymf :D Bestämde mig för 45 min utan tillägg och fick sen påminna att superfrench ingick som standard och hon fattade kvickt. Hennes bröst är rätt stora, men de har en naturlig mjukhet och jag fick både röra, slicka och suga på dessa meloner som har styva bröstvårtor i världsklass. Denna kombo slår det mesta jag sett i mina dagar, och det är inte lite :-P 

Hon började med superfrench sittande på sängkanten, men jag la mig rätt fort på sängen för att få lite bättre utsikt över vad hon gjorde. Hon tittade upp då och då, det var behagligt men kanske inte bland top 10. Det gör inte mig speciellt mycket för det var bara lite uppvärming och det var tillräckligt med att se henne utföra det. Lite fransk till henne en stund och sen på med kondomen+ den obligatoriska cremen och vi började försiktigt med en mish. Hon var "lagom" som vi säger på svensk, inte för tajt och inte för stor heller. Vi skiftade ställningar och låg bla  i sked, sen amerikansk med henne liggande på sängen och jag ståendes på knän golvet. Jag tror faktiskt hon njöt lite, framförallt när hon själv fick ta befälet och red mig. Jag var i sjunde himmlen redan från första minuten, men att ligga på rygg med en 10 poängare, med händerna glidande över den välformade kroppen, känna tyngden av brösten i händerna när hon rörde sig upp och ner....wow wow wow :D.

Jag frågade om doggy, men hon sa direkt nej pga av min störrelse, men jag lovade dyrt och heligt att jag skulle vara försiktig och hon litade på mig. Jag bad om amerikanskt igen för att avrunda sessionen efter ca 35-40 min, för jag märkte hon började bli lite ansträngd. Jag firade av  djupt inne i henne...wow igen.

Jag har sett innan att hennes kyssar är tantkyssar, så jag valde bort detta från början, men hade Megafrench funnits på menyn så hade det varit värt tom 500 DKK. Hon påminner lite om Dido Angel/Lola fast har inte så mjukt ansikte men i gengäld mycket finare bröst :D 

Om Nicky börjar kyssas på riktigt och erbjuder Megafrench så kommer kön ringla från porten på Th..........gade ända över bron till Malmö och Nicky kommer kunna pensionera sig när hon är 25.Hon hade en bra inlevelse under hela akten och för mig var det ett stort plus. Det enda lilla minuset var just att hon ville att jag skulle komma när 30 min hade gått, vilket antingen var ett sätt att få det överstökat eller att jag var för stor för henne och att hon fick lite ont, vilket jag respekterar och tar stor hänsyn till. Men, men allt kan inte vara perfekt från start till slut. Det är 100% gentagelse härifrån.

Looks: 10 av 10 vackra ögon, härligt leende, blond långt hår och dessa bröst alltså...wow. 

Service 9 av 10 ...lite rush på slutet.

Lokalen: OK 9/10 - ett välstädat och bra rum. Ingen knirrande säng heller. Det kunde ju legat på Amager istället :D 

Tack Nicky :D ...och ta väl hand om henne.

 

Loppan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint skriv Loppan 8-)

 

Mht. cashmaskiner så brukar jag alltid stanna till vid Tårnby torv (2:a avfarten efter bron) där det finns två bankomater invid varandra - det finns alltid pengar i dem också - och sen tar detouren bara ett par minuter extra. 

Automaterna finns direkt på parkeringen så det kan INTE bli enklare och sen kan det kvitta vart i huvudstadsområdet man sen skall......

 

Sar så 

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, den Wednesday, March 02, 2016 at 15:30:

Fint skriv Loppan 8-)

 

Mht. cashmaskiner så brukar jag alltid stanna till vid Tårnby torv (2:a avfarten efter bron) där det finns två bankomater invid varandra - det finns alltid pengar i dem också - och sen tar detouren bara ett par minuter extra. 

Automaterna finns direkt på parkeringen så det kan INTE bli enklare och sen kan det kvitta vart i huvudstadsområdet man sen skall......

 

Sar så 

 

/The Bluesman

Hahahaha jeg gør precis det samme :-D:-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, 1 time siden:

Hahahaha jeg gør precis det samme :-D:-D:-D

Nu gör jag det med och det tog exakt 5 min extra :D   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, den Wednesday, March 02, 2016 at 14:43:

:D

blond långt hår

 

Hey Loppan, super fed anmeldelse! Men kan du for god ordens skyld bekræfte, om den mørk håret Alice på dit link er den Nicky du skriver så positivt om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha....nej hon har bara ärvt linken. Det är nya Alice som antagligen också är på Th.....gade där "Hungarian girls" huserar ;) 

Dock ser det ut som om Alice har ungefär samma kvaliteter. Fina bröst, ett sött ansikte och en gudomlig kropp :D 

 

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 7 timer siden:

Hahahaha jeg gør precis det samme :-D:-D:-D

Också jag. Har jag gjort i flera år.:shock: Tydligen värsta sexbankomaterna ....:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 13 timer siden:

Också jag. Har jag gjort i flera år.:shock: Tydligen värsta sexbankomaterna ....:grin:

Hehehe......otroligt att det alltid finns pengar i automaten ... :grin:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har varit hos Nicky igen idag. Hon är en pärla och om det inte är fler som fattar det vid det här laget så går ni miste om något utsökt. :) 

Please come back Nicky ;) 

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, den 2016-07-06 at 23:54:

Link?

Hon stack dagen efter jag var där, fastän det stod att hon skulle va där en dag till. Drog väl in så mycket pengar att hon kunde gå på stan o shoppa :D

Det är inte första gången hon är här och hon lär komma tillbaks. Tycker hon har förbättrat sin service för varje gång jag sett henne, men så är det ju även i andra fall, ju trognare kund desto bättre service. Svårt när man inte har bilder att referera till, men hon har en smalare midja i verkligheten än bilderna ger sken av. Även ett snyggare ansikte, speciellt med uppsatt hår. :D 

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Loppan

Gud jeg forstår ikke et ord af hvad du skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 13 timer siden:

Gud jeg forstår ikke et ord af hvad du skriver

She left the day after I was there, although she claimed working one more day. She probably earned so much money that she could go to the town for shopping: D

It is not the first time she's here and she'll come back. She has improved her service every time I have seen her. But loyalty often returns into better performance. Difficult when you do not have images to refer to, but she has a slimmer waist in reality than the pictures suggest. Even a prettier face, especially with the hair in a ponytail

The Flea

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 13 timer siden:

Gud jeg forstår ikke et ord af hvad du skriver

Han er altså ikke Gud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
jp skrev, den 11. juli 2016 at 00:07:

Gud jeg forstår ikke et ord af hvad du skriver

Heller ikke jeg :) men det set ud Til du var begejstret :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...