Hop til indhold
Jørgensen

Club Mon Cherie d. 29. februar - 2

Recommended Posts

Ankom til stedet ved 16-tiden og smuttede igen efter en god times tid.
 
Lokalerne:
Pæne rene lokaler om end med nogle lidt outdatede og slidte faciliteter fsva. bad, toilet og omklædning.  "Fællesrummet" har en U-formet bar med 6-8 stole samt én trepersoners sofa og to lænestole. Udover dette rum er der 2-3 legerum, bl.a. et ret stort og veludstyret SM-rum. Lege-rummene var åbne, når de ikke var optaget af forretninger. Har i øvrigt besøgt stedet mange gange før, hvor det var bl.a. swingerklub, SM-klub og ad hoc gangbang sted.
 
Forplejningen:
Chokolade, smørebrøds-hapser, kaffe, sodavand og div. snacks. Ganske glimrende!
 
I "fællesrummet":
Efter omklædning til badekåbe entrede jeg fællesrummet, hvor der sad fire dejlige piger og to andre mænd - senere kom flere til. Snakken gik lystigt, men måske lidt overraskende stuerent set ift. situationen. Man kunne givet opleve stort set den samme snak på enhver café en lørdag, tidligt på aftenen. To af pigerne sad i sofaen med én mand mellem sig. Den anden mand sad i den ene lænestol, og en tredje pige sad i den anden lænestol.  Den fjerde pige gik lidt rundt oppe ved baren, hvor jeg også satte mig.
 
Pigerne:
To unge, sikkert 21 år som anført i annoncen, der begge var super fitte og lækre. Én midt i 40'erne og én midt i 30'erne. Alle i den absolut pænere ende af skalaen rent fysisk. Til gengæld så sprang de totalt skalaen fsva. humør og attitude - WAAAU!! Aldrig før i mine 30 år i 'branchen' har jeg mødt glædespiger, der i den grad udstrålede imødekommenhed og lyst til det, de havde gang i. Super smilende, fjantende og nærmest juleaften-børne-spændte over situationen. Herligt! Samtidig var de intelligente og vidende at høre på - noget der tæller meget i min bog, også når der skal sexes!
 
Kontakten til pigerne:
I fællesrummet var det svært at komme i kontakt med pigerne på en diskret måde. Der var li'som ikke nogen 'diskrete kroge', hvor man kunne tale sagte sammen - der kørte kun én samtale i hele rummet, og alle kunne høre, hvad alle sagde. Jeg kunne fornemme på flere af mændene, at de oplevede det som et problem. Det var kun, når pigerne gik lidt rundt i klubben - hvilket ikke skete ofte - at man diskret kunne henvende sig.
 
Aktiviteter:
Alle pigerne nåede at være i aktion, den time jeg var i klubben.  Én pige nåede to ture, og de tre andre piger nåede én tur (heraf en med mig - KANON oplevelse :-P). To af pigerne teamede op med to mænd og gik ind i det store SM rum sammen, hvor efter der hørtes en masse latter, fnisen og frækkere lyde.
 
Udskiftningen af klientel og piger:
I den time, jeg var der, var gennemstrømningen nok 3-4 mænd. Der kom aldrig flere end de fire piger.
 
Forbedringsønsker:
1) Bedre bade-  og omklædningsforhold. Start med at bruge 2000 kr. på at fikse afløbet fra badet, så vandet ikke oversvømmer hele toilettet!
2) Bedre muligheder for at tale diskret 1:1 med pigerne. Kunne evt. opnås ved at pigerne spreder sig lidt mere rundt i klubben (der var flere sofaer rundt omkring).
3) Drop at spille lokalradio - i særdeleshed i legerummene. Det var ret ufedt at knalde den lækre pige til en radioreklame for tre pakker rugbrød til 19,50 kr. og lignende. Skaf noget musik, der matcher situationen!!
4) Køb nogle ens/ordentlige badekåber til os mænner! Lidt skod at blive tilbudt noget, der givet er købt i en genbrugsbutik, og hvor bæltet ikke matcher selve kåben. Gør ikke noget, at tingene er lidt lækre :-)
 
Konkluderende:
Kanon oplevelse med små skønhedsfejl! Krydser fingre for, at Club Mon Cherie er kommet for at blive! Det er den i øvrigt, hvis pigerne var korrekt informeret! Angiveligt genoptages fornøjelserne hver mandag fremover, så se nu at komme af sted! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig god anmeldelse Jørgensen

Beskrivende på en måde, sådan at læseren kan se for sig, hvordan klubben er indrettet, fornemme rummeligheden, og forstå hvordan man omgås.

Vigtigst at pigerne var en sådan positiv oplevelse, og at de som mændene er interesserede i klubben og konceptet.

Som jeg husker lokalerne, så er der stole mm i bollerummene også, som derfor i den udstrækning at de ikke er brug, vel kan bruges til at fortrække fra fællesrummet til, sammen med en pige man lige har spurgt om hun går med?

Måske klubben skulle købe en stak bade-håndklæder, udlevere en sådan i stedet for badekåber, indtil der er kommet indtægter til at kunne erstatte dem med en serie ens badekåber?

Dine betragtninger over bade om omklædningsforhold, bidrager til en nuanceret fokus på en forbedringsmulighed, som jeg håber at der er økonomi til at følge op på.

Jeg husker brusenichen som rummelig med plads til 2 eller 3 personer samtidig, men kun et brusehoved?

Personligt så jeg gerne at vi skillingede sammen til at give hver 500 kr, til at der kan installeres 1 eller 2 brusere mere i brusenichen - så hvis der kom et estimat på en pris, kan vi hvis flere vil være med, måske  donere den forbedring - mon ikke man kommer langt for 5000 + kr?

En lille drøm :oops:

I Tyskland er FKK noget opdelt på klubber, hvor pigerne har bikini på, eller er splitternøgne.

Jeg har altid været vild med klubberne hvor pigerne render nøgne rundt.

Men det må pigerne altså endelig ikke tage som en forventning, de forventes at ville leve op til!

Det vigtigste er at de vil være med, og det skal ikke ødelægges af, hvis nøgenhed udgør en grænse, som de ikke ønsker at overskride i fællesrummet?

Men 1 time, det var da godt nok ikke lang tid, at du valgte at blive, men hvor nåede du dog at opleve meget på den korte tid :)

Det er godt nyt, hvis klubben kommer til at holde åben fast hver mandag, glæder mig til at klubben holder åben på faste dage.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt skrevet Jørgensen,

Du rammer så 'spot on' i din beskrivelse af stemningen

... og faciliteterne

... og manglen på steder/hyggekroge, hvor man kan møde pigerne og snakke privat inden man beslutter dig for at gå på rum  :-)

... og de dårlige afløbsforhold fra bruseren. Der kunne afhjælpes ved at lægge en trærist på gulvet mellem bruser og afløbet ved håndvasken.

Jeg var en af de to herrer, der gik i det store rum sammen med en anden herre og de to unge damer, Anna/Josefine og Victoria. Og ja, vi grinte og havde det sjovt og frækt. Og pigerne var også glade for hinanden ;-). Fedt at I alle tre var friske på ideen, det er sådan noget, der giver oplevelser, der huskes, såkaldte minder :-)

Og så var der husslaven Kim, der sad på en stol i køkkenet og med drømmende øjne nød at blive hånet af pigerne. Wauuuu... det gav mig også lige en på opleveren.

Ærgerligt, at jeg kun havde to timer og energi til en enkelt tur. Men ift mine kolde fødder - ingen sutsko udleveret - passede det meget godt at dabbe af og slippe for en forkølelse.

Kommer helt sikkert igen :-) 

Venligst

French

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har Club Mon Cherie takket for fremmødet, på åbningsdagen mandag den 29/2.

CLUB MON CHERIE. 
Startet af Mon-Cherie 02 03 16

https://www.eroguide.dk/forum/topic/51889-club-mon-cherie/#comment-418862

Her hæfter jeg mig ved:

"Det var en fantastisk god aften, alle 6 piger var godt tilfredse med antal af gæster, som blev til 20 gæster på de 10 timer vi havde åbent."

Set i lyset af at det er opnået, vistnok nærmest alene på et grundlag af den interesse for deres FKK lignende koncept, der har udviklet sig i forum på Eroguide.dk, og vel også lidt benarbejde i kulissen af dem selv blandt egne daglige gæster.

Der er det faktisk ret godt gået at der mødte 20 mænd op.

Særligt når man tænker på, hvor overbevist branchen, piger og mænd altid har været om, at i Danmark vil ingen piger og mænd ses af andre på et bordel.

Det har formentlig også for nogle mænd udgjort en ganske alvorlig overvejelse, om nu de turde/ville møde op, for vel også de er vant til ikke at ville ses af andre, sådant et sted.

Det er stort af alle de piger og mænd der deltog hos Club Mon Cherie den 29/2, og jeg er overbevist om at de har vist vejen for de næste ved deres eksempel, og at det herfra kun kan gå fremad for Club Mon Cherie.

Flere og flere mænd og piger skal nok finde vejen til Bjerringbrovej 50 i Rødovre - vi ses :)

Tænk også på at hver af de 20 mænd, der valgte at købe 2 sceancer, tæller for 2 besøg til daglig på en traditionel vagt på en traditionel massageklinik.

Kommer der således 30 mænd, hvoraf de 10 køber 2 sceancer, ja så svarer det faktisk til at pigerne ville have haft 40 mandlige gæster på sædvanlig vis.

Så jo, hvis pigerne er tilfredse med 30 + mænd fremadrettet, kan de kun opleve det som bedre end på en traditionel vagt på en klinik.

De skriver også:

"Vi kan også løfte sløret for at der er planlagt morgensex i form af brunch-party, søndag d 3 april 2016 og sexparty onsdag d 11 maj 2016. Nærmere info på

 http://www.mon-cherie.dk/  "

Jeg har fri søndag den 3 april, og når der foreligger nærmere information herom, vil jeg oprettet en post med det formål, om muligt at organisere at vi er nogle der aftalt møder samlet op for at deltage i brunch-party.

Og ja min ambition er også at samle glade skribenter, for om muligt at etablere samme tradition som tidligere på Venuslogen.dk og Hedomax.com, for at der deltager mænd i events, som har lyst til, og som gerne skriver om deres oplevelser efterfølgende i forum på Eroguide.dk

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thanks everyone for nice reports. I was not able this day but a very nice idea so thanks mon cherie for trying a new very interesting concept in Denmark. Especially interesting as I love group action and some seemed open for some group sessions. I will try to come next time around. Keep up the great spirit! And nice to see the planning of new parties. See you around. Best redards!/A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, en rigtig god anmeldelse af Jørgensen, der bedre fanger oplevelsen i klubben end min egen. Super flot skrevet! Men jeg tænkte at en positiv omtale mens klubben stadig var åben nok ikke ville være i vejen, så derfor skrev jeg et par hurtige linjer fra et busskur på Slotsherensvej. :)

Tænke når jeg sat i toget hjem at jeg faktisk havde fået en bedre og hyggeligere oplevelse i en kælder i Rødovre end de gange jeg fx har besøgt Artemis i Berlin. Forskellen er naturligvis de supersøde danske piger! (også en sød svensk pige kom ned i klubben efter at Jørgensen havde smuttet) Det var rigtig hyggeligt at sidde og snakke om løst og fast med piger man faktisk har noget tilfælles med. Og de har vi jo som skandinaver - på trods af evt aldersforskel. :)

Jeg skal gøre hvad jeg kan for at besøge Club Mon Cherie 1 gang/mdr og jeg krydser alle mine fingre for at der er kundegrundlag nok til at holde klubben åben hver mandag. :)

Redigeret af LilleSkutt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tilbagemeldingerne. Glæder mig, at I har fundet mit indlæg informativt.

Brandsprøjten, vedr. de to 21-årige piger >> Se frenchlover1's indlæg ovenfor.

 

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...