Hop til indhold

Recommended Posts

Thomas999 skrev, for 21 minutter siden:

Hej Venner

nogen der er opdateret på hvor jeg kan finde de små spinkle petite størrelser i byen? (150cm/40kg ish, nok ikke muligt med disse ideal mål)

Nu er den sagnomspundne Nina jo en voksen dame. Og hun er også blevet lidt større.
Men første gang jeg havde fornøjelsen af at møde hende var målene: Under 150 cm, og 42 kg.
Nu er hun blevet lidt tungere, men hun tilbyder stadig en kanon service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 6 timer siden:

Er billederne af Nina retvisende i dag?

Jeg vil mene billederne har været gennem Photoshop.
Nina er som sagt en voksen dame, så man skal ikke forvente en krop som en på 20 år.
Men hun er rigtig sød, og fræk og serviceminded.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jørgensen skrev, for 9 timer siden:

Er billederne af Nina retvisende i dag?

Jeg ved det ikke Jørgensen, jeg har ikke haft fornøjelsen af at besøge Nina, men som du kan se har Arne Diller et bedre kendskab til Nina, og ellers spørg Bananas, jeg har indtryk af at han kender hver en en afkrog af den omtalte Nina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dråben skrev, for 8 timer siden:

Jeg ved det ikke Jørgensen, jeg har ikke haft fornøjelsen af at besøge Nina, men som du kan se har Arne Diller et bedre kendskab til Nina, og ellers spørg Bananas, jeg har indtryk af at han kender hver en en afkrog af den omtalte Nina.

Ja, Bananas har vist været på besøg hos Nina mange gange. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 18 timer siden:

Er billederne af Nina retvisende i dag?

Er billederne retvisende? Det er et spørgsmål man ofte ser herinde, og et som jeg ikke er særligt glad for. Billeder er billeder og kvinder er kvinder. Og enhver fashionfotograf ved at et menneske der er uhyre smukt irl, ikke nødvendigvis bliver det også todimensionelt. Og modsat.
Så hvad er egentlig retvisende når vi sammenligner mennesket med billedet? Personligt bruger jeg derfor sjældent billeder som grund for mit valg når jeg besøger en pige.


Med baggrund i denne lille præmis, vil jeg nok sige at billederne af Nina er tilstrækkeligt retvisende. Photoshop? Sikkert, nogle af dem er jo temmelig flotte. De er også temmelig nye de fleste, fra efteråret 2015 mener jeg.
Hvis jeg nu istedet for at kommentere billeder, må sige noget om hvor kvinden Nina ser ud irl:


Som Arne siger: hun er en voksen dame. Men stadig en lille pige på nogen måde, med en umanerligt lækker krop. Ikke ungpigelækker, men kvindelækker. Formerne er stadig på plads, og en mand som undertegnet - d.v.s. ikke helt ung - kan svælge mig og fråse i en lækker lille kvindekrop uden at føle at det er noget incestuøst over det. 
Når jeg er sammen med hende, kan jeg næsten ikke se mig mæt på hende, og det siger vel noget. Jeg har faktiskt endnu ikke mødt en thaikvinde i København hvis krop kan måle sig med hendes.
Men som vi siger herovre i det kultiverede Sverige: "Suum cuique pulchrum est".
Så tag nu ikke mig som indtægt for at hun falder i din smag.
 

Arne Diller skrev, for 18 minutter siden:

Ja, Bananas har vist været på besøg hos Nina mange gange. :wink:

Tre gange nu. Eller husker jeg måske forkert? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Bananas skrev, for 58 minutter siden:

Tre gange nu. Eller husker jeg måske forkert? :shock:

Ja, det gør du! Put vist bare 2 nuller på...:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 57 minutter siden:

Er billederne retvisende? Det er et spørgsmål man ofte ser herinde, og et som jeg ikke er særligt glad for. Billeder er billeder og kvinder er kvinder. Og enhver fashionfotograf ved at et menneske der er uhyre smukt irl, ikke nødvendigvis bliver det også todimensionelt. Og modsat.
Så hvad er egentlig retvisende når vi sammenligner mennesket med billedet? Personligt bruger jeg derfor sjældent billeder som grund for mit valg når jeg besøger en pige.


Med baggrund i denne lille præmis, vil jeg nok sige at billederne af Nina er tilstrækkeligt retvisende. Photoshop? Sikkert, nogle af dem er jo temmelig flotte. De er også temmelig nye de fleste, fra efteråret 2015 mener jeg.
Hvis jeg nu istedet for at kommentere billeder, må sige noget om hvor kvinden Nina ser ud irl:


Som Arne siger: hun er en voksen dame. Men stadig en lille pige på nogen måde, med en umanerligt lækker krop. Ikke ungpigelækker, men kvindelækker. Formerne er stadig på plads, og en mand som undertegnet - d.v.s. ikke helt ung - kan svælge mig og fråse i en lækker lille kvindekrop uden at føle at det er noget incestuøst over det. 
Når jeg er sammen med hende, kan jeg næsten ikke se mig mæt på hende, og det siger vel noget. Jeg har faktiskt endnu ikke mødt en thaikvinde i København hvis krop kan måle sig med hendes.
Men som vi siger herovre i det kultiverede Sverige: "Suum cuique pulchrum est".
Så tag nu ikke mig som indtægt for at hun falder i din smag.
 

Tre gange nu. Eller husker jeg måske forkert? :shock:

Og jeg kan meddele, at jeg er helt enig i Bananens poesi.
Nina er simpelthen bare en total dejlig dame.

Husker stadig mit første møde med hende hos Butsaba. Simpelthen skyhøj klasse.
Tror faktisk besøget er anmeldt her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også enig i hr. B's skriv

Hun er faktisk så lækker at jeg holder mig væk for ikke at tære for meget på aldersopsparingen .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Då får det bli första gången som jag skriver om ett besök….de tar emot….vill inte avslöja vilka jag har besökt genom åren.

Jag har som regel att inte berätta om någon som jag har för avsikt att besöka igen….men jag skall göra ett undantag i dag.

 

Jag träffade Nina för 4 år sedan. De blev ett besök. Nästa gång jag kom åter så arbetade hon inte där mer.

Mitt intryck av Nina var att hon var utöver de vanliga som jag brukar stöta på.

Hon har en urläcker kropp, som man skulle kunna tro att hon tränade varje dag för att hålla i form.

Hennes sätt att möta en gäst på var de mest omhändertagande jag har stöt på de senaste 4 åren.

Hennes massage var grundlig och hon hittade förslitning som jag har vid höger axel och skuldra, och de är bara en till som har klarat detta. Jag berättade om mitt vänstra knä som också kan göra sig påmind i bland, och hon gav det en rejäl behandling som föll väl ut.

Man märker på Nina att hon gillar sitt arbete och går verkligen inför det.

Sexakten med henne föll också i god jord. Lyhörd och fokus på att jag hade de bra. 

 

Jag har träffat ett antal kvinnor genom åren, och Nina slår sig inbland de fem bästa som jag har träffat.

 

Försökte i höstas få till en träff med henne, men det gick om inte. Damen som svarade i telefonen sa att hon skulle dyka upp senare och frågade om jag skulle boka en tid med henne, men jag tackade nej och lovade att ringa vid en bestämd tid. Anledningen var att jag skulle hinna besöka ett cafe innan jag besökte henne, ville inte ha någon tidspress på mig. Ringde vid utlovad tid, men hon var trött och hade åkt hem enligt damen i telefonen. Får väl göra ett nytt försök i år. Ett problem med mig är att jag bara åker över sundet när solen har gått ner för min ljusskygga verksamhet:grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...