Hop til indhold
Onslow

Hvornår

Recommended Posts

Mizz Skov skrev, for 4 minutter siden:

... er det mon fordi, der ikke er ret mange attraktive kvinder på det røde hold pt.? - de har klart et par stykker hos Enhedslisten, men dem får vi nok ikke at se i en kjole, der ligner... 

Nej de røde er bare så forudindtagede over for alt hvad der hedder DF og LA at det ikke må være at de savler lidt ;) 

Skulle NK blive at træffe på lagnerne, så ville jeg dog ikke være overrasket hvis der bliver skarp konkurrence med "de røde" om tiderne..... selv om det selvfølgelig ikke må være :D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 2 minutter siden:

Nej da, for vi ved jo at de blå piger er nogle tøjter.

Ja og er det ikke herligt? :)  Tænk på hvor kedeligt der ville være hvis der kun fandtes kedelige røde piger  ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 3 minutter siden:

vi ved jo at de blå piger er nogle tøjter.

Og vi elsker tøjter.. allerbedst er det, hvis de er tilpas løse på tråden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... og nu skyder jeg måske mig selv i foden, skraldgriner, men Oliver B måtte klart godt mizzbruge min krop et par timers tid, bare for at teste, om han virkelig er en bad boy eller bare en look alike... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 7 minutter siden:

... og nu skyder jeg måske mig selv i foden, skraldgriner, men Oliver B måtte klart godt mizzbruge min krop et par timers tid, bare for at teste, om han virkelig er en bad boy eller bare en look alike... 

Så låner vi til gengæld gerne Nikita her på EG imens - ren win-win :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, den 6. mar. 2016 at 21:13:

Så låner vi til gengæld gerne Nikita her på EG imens - ren win-win :D 

... hun er klart sprød og lækker.., så hende kan jeg sagtens forstå, at du gerne ville i nærkontakt med... - hvis jeg var til piger, såååååå...  - men det er jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 47 minutter siden:

... og nu skyder jeg måske mig selv i foden, skraldgriner, men Oliver B måtte klart godt mizzbruge min krop et par timers tid, bare for at teste, om han virkelig er en bad boy eller bare en look alike... 

- -  Dear Mizz :)   -  can you walk - the talk ?  - -  yes or no  -    -   yes, OK - go and take him to your bed:)   -    men husk lige hende der Nikita har for en stund sat en standard - den skal du lige indregne ;)

Men held og lykke - må det lykkes for dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...