Jingle Balls 81 Skrevet 29. Februar, 2016 Nogen der ved hvad der gemme sig bag denne annonce?? https://annoncelight.dk/showad/203171 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 29. Februar, 2016 (edited) Jingle Balls skrev, for 44 minutter siden: Nogen der ved hvad der gemme sig bag denne annonce?? https://annoncelight.dk/showad/203171 Må være dagens overraskelse Undskyld kunne ikke lade være Redigeret 29. Februar, 2016 af Annette6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 29. Februar, 2016 Annette6 skrev, for 1 time siden: Må være dagens overraskelse Undskyld kunne ikke lade være Ja der kan man da tale om at købe katten i sækken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 1. Marts, 2016 Hmmm, ikke ligefrem en særlig informativ annonce hun har sat på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prebenmikkelsen 32 Skrevet 1. Marts, 2016 jeg ville ikke selv tage chancen, vil vide hvad jeg bruger mine penge på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 3. Marts, 2016 Go for it! Der gemmer sig en brunette på ca 40 år bag annoncen. Hun er tæske fræk, og naturligt liderlig. Jeg kender ikke hendes ydelser. Men jeg tænker at hun er til lidt af det hele. Jeg købte en halv time til 700 da hun lige var startet, og her fik jeg super fransk og... Ja så kon jeg ikke rigtig videre. Hun er solbrændt, storbarmet med alm krop, ryger.. Sød og naturlig pige der virker til at gøre det af lyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 3. Marts, 2016 Har på fornæmmeren at det er hende jeg har mødt et par gange igennem sugardaters. Sød og varm kvinde, kan godt anbefales. Gode bryster, fræk, liderlig og vild med anal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smart i en fart 41 Skrevet 3. Marts, 2016 Hej alle,,,kan helt bestemt anbefale et besøg hos hende,jeg skal ihvertfald snart igen,,,rigtig rigtig god sex med en skøn kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg