Hop til indhold

Recommended Posts

Kommer lige fra premieren for Club Mon Cherie. Er positivt overrasket over de pæne lokaler! Pigerne var rigtig søde och sandwicher og kager smagte fint. :)

Snuppede en tur i høet med Michala og efter et par timers restitution også en med Victoria.... Søde og dejlige piger begge to! 

Man føler sig jo lidt som en dreng i en slik butik når der er så mange søde piger at vælge blandt, men alle piger der var til stede kunne jeg godt tænke mig en hyggelig halvtime med. Er helt tilfreds med mit besøg og kommer gerne igen! :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dast74 skrev, for 14 minutter siden:

Var där mycket folk?! 

Ja og nej. Jeg var til stæde i klubben ca 5 1/2 time og jeg tror ikke der var mere end maks sex-syv mandlige gæster ad gangen. Men gæsterne kom og gik og pigerne var efter deres egen udsagn godt tilfreds med tilstrømningen af gæster! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

LilleSkutt, det lyder som en vellykket åbning af Club Mon Cherie, for både piger og mænd :)

Hvis der opholdt sig ca 5 mænd i snit af gangen, hvor mændene kom og gik, så synes jeg faktisk at det lyder som en akkumuleret omsætning af gæster over hele dagen, der udmærket kan give omsætning nok til 5 - 6 piger i klubben af gangen?

Det mest positive er at pigerne var tilfredse med tilstrømningen af gæster, for så ser vi dem forhåbentlig igen og igen fremover i klubben.

At du valgte 2 omgange viser at der også kom i hvert fald en gæst, der købte mere end 1 sceance, og dets flere der gør det des bedre for pigerne.

Samtidig med at klubben også potentielt kan få  mange gæster, der kun køber 1 sceance, sådan at begge typer gæster kan maksimere både klubbens entre indtægter, og pigernes salg af sex.

Mig bekendt er der ikke rigtigt blevet annonceret for klubben andre steder end på Eroguide.dk, og med den kapacitet klubben har, tyder det på at klubben med den begyndelse, har alle muligheder for at øge udnyttelsen af den gode plads i klubben, til at kunne rumme flere gæster til pigerne, end I oplevede på dagen.

Oplevede du at nogle refererede til Eroguide.dk under besøget, eller forbigik alle den reference?

Nu glæder jeg mig bare til mit første besøg i klubben, hvilket jeg forhåbentlig få mulighed for snart :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 28 minutter siden:

Oplevede du at nogle refererede til Eroguide.dk under besøget, eller forbigik alle den reference?

Nu glæder jeg mig bare til mit første besøg i klubben, hvilket jeg forhåbentlig få mulighed for snart :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Snakkede med i hvert fald en mandlig gæst med signatur her på Euroguide. Men jeg er rimelig sikker på at de fleste gæster i hvert fald læser med...

Det jeg glemte skrive var at også den svenske pige der havde den almindelige aften vagt på Mon Cherie kiggede ned i klubben. Havde jeg ikke forventet mig... Rigtig sød tøs så jeg håber at hun kommer flere gange. Tror faktisk en eller to svenske piger i klubben kunne lokke rigtig mange svenske mænd over sundet! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal lige høre. Går alle rundt med tøj på eller er man nøgen mens man er der??

går man ind i et lokale eller hygger man sig med pigen mens andre er der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandsprøjten skrev, for 2 timer siden:

Har et godt øje til Victoria . Må man høre lidt om hende. Er hun smuk? Kysser hun hvis kemien er der?

 

Victoria ser godt ud! Smukt og venligt ansigt. Hun har lidt mere former end man kan tro fra hendes billede, men for mig er det bare et plus - jeg er ikke tiltrukket af de helt tynde piger. Med mig var kemien god nok til lidenskabelige kys... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kiggeren skrev, for 24 minutter siden:

Jeg skal lige høre. Går alle rundt med tøj på eller er man nøgen mens man er der??

går man ind i et lokale eller hygger man sig med pigen mens andre er der

Man får udleveret en badekåbe! Eller så kan man bruge sit almindelige gangtøj... Beklædningspolitiken virker meget afslappet, men jeg er ikke sikker på om man må gå rundt i klubben splitternøgen...

Alt hygge med pigerne foregik bag lukkede døre - men jeg håber stadig at det hen af vejen kan blive mulighed for nogen form for offentligt knalderi i klubben. En pige jeg snakkede med var i hvert fald frisk på det! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kiggeren skrev, for 13 timer siden:

Jeg skal lige høre. Går alle rundt med tøj på eller er man nøgen mens man er der??

Til min store overraskelse fik jeg tilbudt at vælge mellem at beholde mit tøj på eller skifte til badekåbe.

... For mig ville det helt sikkert være mega turn off, hvis nogle af mændene gik rundt med eget tøj på, mens vi andre havde badekåber på. Var det tilfældet, så ville vi ikke længere alle "være i samme båd". Derfor foreslår jeg ubetinget Club Mon Cherie, at det bliver et krav at skifte til badekåbe.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...