Hop til indhold
ppd

Dilemma!!

Recommended Posts

Lidt i et dilemma:

Har fundet en rigtig dejlig pige som HVER gang vi er sammen gør det FANTASTISK.

Hun er sød..Hun er fantastisk SMUK..Hun kender min krop..Hun er "på" med det samme.

Jeg er rigtig glad for hende.

Så kigger man sig lidt omkring..og pludselig er der startet nye piger som også i deres annoncer herinde som virker spændende og lokkende...

Ikke bare 1, men 3 stk.

Så hvad gør jeg?

 

Prøver noget nyt og spændende? for at være nysgerrig på hvad der skal ske af glædelige overraskelser. Men skuffelse lurer, hvis vores kemi ikke passer sammen.

(Man skal bruge tid på at føle sig frem, om der er kemi osv. osv.)

Eller 

Besøger det velkendte og sikre valg som ALTID er et sikkert hit? 

Er dybt splittet!

 

Et af livets svære valg!!

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 3 minutter siden:

Besøger det velkendte og sikre valg som ALTID er et sikkert hit? 

Dette ville jeg vælge, med mindre du er til lotterispil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 1 minut siden:

Dette ville jeg vælge, med mindre du er til lotterispil.

TAK!!! 

Spiller aldrig Lotto/Tipskampe, så TAK. Svaret er til STOR hjælp!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i årevis følt den samme splittelse. Man møder en sød pige, får en god oplevelse, god kemi og næsten en forelskelse.

Skal man komme tilbage, eller skal man alligevel?

Jeg har måtte konstatere at det for mig er jagten efter noget nyt og og spændende hver gang, og jeg går kun meget sjældent tilbage til en jeg har prøvet.

Til gengæld længes jeg efter at være sammen med én person hver aften i privaten :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft det på samme måde, men valgte også at prøve noget andet. Jo, naturligvis får man nogle skuffelser, men hold da op, hvor der også viste sig noget endnu sødere, smukkere og bedre derude.

Hvis du ikke prøver at vove noget af og til, så vinder du heller ikke noget. Men man skal turde tabe en gang i mellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gør dog begge dele. Nyd den specielle gudinde, men suppler det med et par nye piger. Variation er vigtigt, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 1 time siden:

Lidt i et dilemma:

Har fundet en rigtig dejlig pige som HVER gang vi er sammen gør det FANTASTISK.

Hun er sød..Hun er fantastisk SMUK..Hun kender min krop..Hun er "på" med det samme.

Jeg er rigtig glad for hende.

Så kigger man sig lidt omkring..og pludselig er der startet nye piger som også i deres annoncer herinde som virker spændende og lokkende...

Ikke bare 1, men 3 stk.

Så hvad gør jeg?

 

Prøver noget nyt og spændende? for at være nysgerrig på hvad der skal ske af glædelige overraskelser. Men skuffelse lurer, hvis vores kemi ikke passer sammen.

(Man skal bruge tid på at føle sig frem, om der er kemi osv. osv.)

Eller 

Besøger det velkendte og sikre valg som ALTID er et sikkert hit? 

Er dybt splittet!

 

Et af livets svære valg!!

Kender i den grad din "frustration", vi må erkende at dette game ikke er underlagt uvildig kontrol. Derfor er jeg blevet mere chance betonet end jeg måske var engang, vi befinder os i et game hvor du aldrig ved hvad der sker. Min personlige holdning er ser hvad der og tag den derfra. Hav en rar aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

TAK  til alle for jeres rigtig gode svar! 

Det sætter gang i nogle overvejelser, men dejligt for mig at få at ord på mine følelser (Hvis man som kunde må have det i denne branche)

God aften.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

du skal gøre lige netop det der bevirker at du IKKE bliver forelsket i hende du er så glad for.... 

at blive forelsket i en af os er vanligvis den sikre vej til at blive meget fattig eller meget ulykkelig...... for vi er som regel kun til låns :)

Min mand var heldig - men han er jo også den eneste der kan vinde i Jasmin-lotteriet... og sådan er det med de fleste af os... 

Vi kan knalde uhæmmet med alt og alle - men kun elske en... så med mindre hun er lige så glad for dig og giver tegn til andet - så lad være med at blive forelsket... 

hvis det betyder at du skal vælge nye så du får spredt din tiltrækning lidt eller hvordan det nu virker for dig - det kan du bedst selv vurdere.... blot  sørg for at du ikke lander i forelskelses-fælden... 

det er hverken godt for dig eller din kontantbeholdning :) 

*knus*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder mig til den samme fantastiske pige jeg har mødt!

Det at vi er venner og taler om alt mellem himmel og jord og hygger, giver mig det nærvær jeg mangler i hverdagen! 

Men Jasmin har naturligvis ret! man skal kunne skelne mellem hvad der er ægte kærlighed og hvad der ikke er!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu et lille indspark, i min verden kan jeg godt have flere forskellige "jeg elsker/holde uendeligt meget af"; jeg elsker min bedste ven, kunne jeg have sex med ham nej føj for helvede da. Min favorit thai veninde, vi har sindsygt godt sex, snakker godt samen, også meget private emner, holder utroligt meget af hende, men ved også det er et flygtigt kærligheds forhold. Hvad vil jeg sige med dette indlæg, nyd hvad livet giver af fantastiske sexoplevelser, nyd og giv kærlighed til de mennesker du møder på din vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, for 3 timer siden:

Jeg holder mig til den samme fantastiske pige jeg har mødt!

Det at vi er venner og taler om alt mellem himmel og jord og hygger, giver mig det nærvær jeg mangler i hverdagen! 

Men Jasmin har naturligvis ret! man skal kunne skelne mellem hvad der er ægte kærlighed og hvad der ikke er!

Jeg tror du skal passe på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, for 5 timer siden:

Jeg har i årevis følt den samme splittelse. Man møder en sød pige, får en god oplevelse, god kemi og næsten en forelskelse.

Skal man komme tilbage, eller skal man alligevel?

Jeg har måtte konstatere at det for mig er jagten efter noget nyt og og spændende hver gang, og jeg går kun meget sjældent tilbage til en jeg har prøvet.

Til gengæld længes jeg efter at være sammen med én person hver aften i privaten :)

 

BB

Sådan har jeg det også.. Måske i ekstrem grad...    At det den der jagt efter noget nyt og spændende der driver mig her i det her miljø..

Den her uvished og ny oplevelse er simpelthen det der har været drivkraften ALTID !!...  Det med at møde og og være tændt og ikke mindst spændt på hvad man præcis møder og oplever denne gang har tændt mig ekstra...

De gange hvor jeg så virkeligt har mødt en hvor man tænkte det næsten var for godt til at være sandt,- så meget sjældent besøgt dem siden.. Måske fordi jeg var bange for at den her super oplevelse slet ikke ville kunne leve op til det næste gang..    Eller bare det at møde en anden har været mere spændende..

Det er faktisk utroligt få jeg har besøgt mere end 1 gang.

 

Men i dit tilfælde trådstarter tror jeg mere det handler om at finde ud af hvad det er du søger..  Og lyder i dit tilfælde at være en hvor du får en GP oplevelse samt en du kan betro dig til.. Der er det helt klart at holde dig til den du kender.. Der dumt at gamble.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, den 29/2/2016 at 00:52:

Jeg tror du skal passe på.

Tak for den velmente advarsel!

Jeg føler mig dog afklaret med hvad jeg søger og hvad jeg køber, så i første omgang har jeg ingen bekymringer!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er med i koret, der siger, at du skal passe på ikke at gå ind i en ulykkelig forelskelse, som måske kan føre til, at du kommer til at føle dig svigtet, gøre dig ulykkelig. Mit forslag og anbefaling til dig er, at du prøver lykken et par andre steder, så du oplever, at der er mange andre søde piger derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker lidt højt..Tænk hvis man kunne samle alle ens favoritpiger i et GB ville jeg godt nok være splittet.

Hmmm.

Nå, det var et sidespring..

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 21 timer siden:

Jeg er med i koret, der siger, at du skal passe på ikke at gå ind i en ulykkelig forelskelse, som måske kan føre til, at du kommer til at føle dig svigtet, gøre dig ulykkelig. Mit forslag og anbefaling til dig er, at du prøver lykken et par andre steder, så du oplever, at der er mange andre søde piger derude.

Jeg snakkker ikke forelskelse, jeg snakker tryghed og nærvær! det oplever jeg meget bedre ved at besøge denne pige igen og igen end jeg gør ved at besøge en masse forskellige piger!

Del dette indlæg


Link til indlæg
champ skrev, for 6 minutter siden:

Jeg snakkker ikke forelskelse, jeg snakker tryghed og nærvær! det oplever jeg meget bedre ved at besøge denne pige igen og igen end jeg gør ved at besøge en masse forskellige piger!

min erfaring har vist at linien grænsen mellem de ting er meget fin..... for nogen hårfin :)  andre styrer det som champs :):):)  reflektion over hvad det er man føler der er en god ting :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...