Hop til indhold
zoltan1959

GP i Brønderslev eller omegn som kan anbefales?

Recommended Posts

Hej

Jeg er ny her på siden. Jeg skal til Vendsyssel i en længere periode mellem april og oktober og går sikkert hen og får lyst til en god GFE.

Er der nogen, som kan anbefale en klinik eller andet?

Helst danske kvinder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
zoltan1959 skrev, for 41 minutter siden:

Hej

Jeg er ny her på siden. Jeg skal til Vendsyssel i en længere periode mellem april og oktober og går sikkert hen og får lyst til en god GFE.

Er der nogen, som kan anbefale en klinik eller andet?

Helst danske kvinder.

Velkommen til - du bør specificere dine ønsker nærmer - ex. alder, godstykkelse o.s.v. så er det nemmere for brugerne at give dig brugbar respons på din efterlysning..

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 1 minut siden:

Velkommen til - du bør specificere dine ønsker nærmer - ex. alder, godstykkelse o.s.v. så er det nemmere for brugerne at give dig brugbar respons på din efterlysning..

OK. Alder: Under 35. Vægt: Normal. (Kan ikke med overvægtige kvinder). Nationalitet: Foretrækker dansk, men hvis anden kan anbefales, så skriv. Ønsker kun alm. dansk - gerne 1/2 til 1/1 time hvis ellers prisen er rimelig.

Har før haft meget svært ved at finde GP'er i nævnte område. Troede jeg havde fundet et sted i Brønderslev, men det var lukket ned. Så enhver hjælp er velkommen. Er helst fru for at tage til Aalborg ... men det kan blive nødvendig. Forslag værdsættes. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
zoltan1959 skrev, for 7 minutter siden:

OK. Alder: Under 35. Vægt: Normal. (Kan ikke med overvægtige kvinder). Nationalitet: Foretrækker dansk, men hvis anden kan anbefales, så skriv. Ønsker kun alm. dansk - gerne 1/2 til 1/1 time hvis ellers prisen er rimelig.

Har før haft meget svært ved at finde GP'er i nævnte område. Troede jeg havde fundet et sted i Brønderslev, men det var lukket ned. Så enhver hjælp er velkommen. Er helst fru for at tage til Aalborg ... men det kan blive nødvendig. Forslag værdsættes. 

Skulle alt glippe så kan jeg varmt anbefale denne profil.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 14 minutter siden:

Skulle alt glippe så kan jeg varmt anbefale denne profil.

 

Lyder interessant. Håber hun er deroppe når jeg skal derop. Tak BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 2 minutter siden:

Så lidt da, altid til tjeneste.

Hvornår ser vi en anmeldelse ? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 4 minutter siden:

Hvornår ser vi en anmeldelse ? ;) 

 

sølvpapirshat skrev, for 4 minutter siden:

Hvornår ser vi en anmeldelse ? ;) 

Hvis jeg besøger hende kommer der selvf. en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lavet en anmeldelse på et andet site, Den blev desværre,som forventet tilsvinet, af adskillige brugere herinde fra, der kun oprettede sig  for at provokere.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...