Hop til indhold
Sexfantasi

Anmeldelse

Recommended Posts

Hold da op, kort og kontant må man sige..

Men tænker d lige jeg så vil knytte et par ord til emnet da jeg også kender hende.

Jeg har besøgt hende ca fire gange henover det sidste halvandet års tid, senest for en måneds tid siden. Så det vil være mere om hende som helhed.

Men ja, billederne stemmer.

Hun er en super sød og nærværende dansk kvinde i midten af 30'erne.

Som annoncen siger er det ganske tæt på motorvejen, man kan parkere ved en tank i nærheden og gå de sidste 100 meter og så er det faktisk super diskret.

Et almindeligt hus i enden af villavej, om bagved til privat indgang til kælderen. Man bliver altid modtaget af hende I et pikant sæt a la bodystock lingeri, et dejligt smil der får en til at føle sig velkommen.

Hun er en stille pige, men der nyder hvad hun laver hvis stemningen er til det og man behandler hende med respekt.

Siger ikke så pokkers meget, man aftaler hvad der skal ske, jeg har kun bestilt 15 og 30 mon, får klaret betalingen, hun går ud med pengene og giver lige et par minutter til at gøre sig klar.

Ind kommer hun og forføre som en ægte milf. Hun har en super tight krop, en del modermærker, men tager intet fra hendes stramme krop, der ligner en på 27.

Hun kysser og pirre, slikker omkring hvor hun nu skal, giver sig rigtig god tid og der er plads til øjenkontakt.

Giver det mest pirrende forspil jeg længe har prøvet. Slikker gerne boller og skaft uden noget, men der skal gummi på toppen, når man når så vidt. Når først det er kommet på, er hun frisk på det meste. Hun sutter godt og tålmodigt, giver deepthroater ikke som sådan, men tager den alligevel godt dybt, til det hele er vådt og dejligt.

Og hvis man som jeg, godt kan lide det bliver lidt dirty, har hun heller intet imod at spytte og sutte godt på både den og bollerne.

Videre går det og om i en 69', hvor man får lov at lege og slikke alt det man vil, samt få udsigt til Det frækkeste stramme røvhul mens hun trykker sig ned mod ens ansigt, og gerne fortæller hvis hun kan lide hvad man gør.

Hun har lidt, men veltrimmet hår for oven, men er helt glat hvor det gælder (fra klit og helt bagud).

Før hun hopper ned og ridder Min pik lidt, og har intet imod at lege lidt mens hun sidder der.

Må indrømme jeg på et tidspunkt blev en smule i tvivl om hun brugte det gamle trick med lige at stramme lidt med fingrene for at virke ekstra stram, men da jeg tog hende om i en doggy og næsten ikke kunne presse mig på var jeg overbevist, om hun virkelig bare havde en super stram ungpige fisse.

Hun er frisk på dirty talk, er bestemt ikke typen der ligger og kigger på uret! 

Pige 7/10.

Sted 9/10

Service 10/10.

Risiko tilbagevænden; har allerede været der flere gange, så bestemt! ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jae, det kan jeg så ikke engang lige nu da jeg er på, på telefon.

Men Du kan finde hende på www.sex piger.dk - hun hedder 'Kys' og holder til i Odense ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OdEnSe

Jeg har mødt KYS/Lea flere gange siden sommeren 2014.

Har kun haft gode og positive oplevelser med denne dejlige kvinde.

Derfor besøger jeg gerne denne dejlige kvinde igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...