Hop til indhold

Recommended Posts

Seneste besøg til til Szilvia på Nørrebro. Det blev et OK besøg uden dog at komme helt op og ringe.

Szilvia skal have ros for ægte billeder på profilen og for at holde prislisten uden diskussion. Hun er petite, slank og fast med de skønneste små A-skåle, man kan tænke sig. Hun har af uransalige årsager farvet sig rødhåret (på hovedet), mens missen er glat og indbydene. Jeg bestilte og fik 30 min. blandede bolcher, men det eneste, der var værd at sutte på, var de små brystvorter. Lidt slik og pust giver næsten altid gevinst :-). Lidt økofransk på Szilvia affødte dog ingen reaktioner, så det døde lidt af sig selv. Og det var måske problemet med Szilvia - det var ikke meget feedback i løbet af den knap halve time. Hun er hverken afvisende, sur eller sart, men hun er meget stille og siger kun noget, når man spørger.

Stedet er en lille og varm kælder i nærheden af krydset Hillerødgade/Nørrebrogade. Adgangen er let og ubesværet , og diskretions-faktoren er også OK. Faktisk er der ikke rigtig noget at sætte fingerne på (bortset fra Szilvias lille, smækre krop), men hendes passivitet gør nok, at jeg ikke kommer igen. For andre, der helst er fri for så meget snak, kan hun sikkert være et godt valg.

MIF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Enig i din beskrivelse..

Men der er nu også noget frækt i en pige, der med enkelte klynkelyde og minimale slaviske fraser bare modtager en i alle huller, ikke mindst afsluttende dybt analt (og efter et vådt klimaks for først søger for rengøring til kunden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgt hende for 1 time siden og det var absolut positivt. 

Sød stille pige der er en pleaser og gerne ville have mig til at føle mig tilpas. 

Ok blow og helt ok sex blev det til så jeg er tilfreds. 

 

1 time for 1k men kunne nu godt have sparet Real tongue kisses - dem var der ingen af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...