Hop til indhold
Kram666

Fantasy Lounge Hamburg

Recommended Posts

Frisk skrev, for 19 timer siden:

. Det skal lige indskydes at det var en meget stille dag (åbenbart er sidst på måneden tit ret stille) så det KAN være anderledes hvis der er mere travlt.

Det var en stille dag, indtil sidst på aftenen, hvor det begyndte at vælte ind. Det samme skete lørdag aften - endda i en sådan grad at pigerne lavede BangGang - men efter 5 - 10 min. var flere at pigerne arbejdsløse, så jeg fik ondt af dem, hoppede derfor ind og fandt lidt beskæftigelse til Louisa som giver et dejligt langsomt og behageligt blow - og så syntes Monika II vist at skulle der komme noget ud den vej - trængte jeg vist til lidt modermælk :)Men ellers havde pigerne nok at gøre, med ventetid på rummene og nu sad mændene rundt omkring og ventede på piger, hvor pigerne dagen før havde siddet og ventet på mænd :roll:

Der var også kommet nogle russere, som diskuterede meget højlydt og de tog sig ikke af at de fik besked på at dæmpe sig lidt. Nogen af pigerne forsøgte at dæmpe dem lidt ved at sætte sig over hos dem, men dem sansede fyrene ikke og jeg fik lidt ondt af Louisa, som kom til at sidde parkeret der og som så sad og så ud som om hun spildte sin tid, så selvom jeg sådan set ikke trængte til flere ture, befriede jeg hende ved at invitere hende med ovenpå, hvor vi skiftedes til at give hinanden afstressende slikketure ;-)

Der var også en anden meget klump og kortbygget russer, der nok også var lidt fuld, der hele tiden gik rundt og luftede kronjuvelerne, hver gang han forsøgte at få håndklædet til at blive siddende rundt om sin store mave - men han havde vist alligevel opnået i 2 omgange at få en pige med på rum, hvor det dog ikke blev til andet end halleluja, som Moni udtrykte det, fordi han var for fuld.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...