Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Jeg syntes efterhånden det er mere reglen end undtagelsen at der snydes med tiderne rundt på Thai stederne. 

efterhånden er 1 time kun 40-45 min. inkl. tage tøj af vente på damen og tage tøj på igen.

Asian body care Esbjerg og DD bodycare er meget slemme til at snyde, det er så også samme ejer det kan forklare lidt af det. 

Jeg har også oplevet det en del andre steder det er bare ikke ok.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille hårde skrev, for 10 minutter siden:

Hej 

Jeg syntes efterhånden det er mere reglen end undtagelsen at der snydes med tiderne rundt på Thai stederne. 

efterhånden er 1 time kun 40-45 min. inkl. tage tøj af vente på damen og tage tøj på igen.

Asian body care Esbjerg og DD bodycare er meget slemme til at snyde, det er så også samme ejer det kan forklare lidt af det. 

Jeg har også oplevet det en del andre steder det er bare ikke ok.

Desværre lader det til at være tidens trend, mht. at snyde med tiden. Hvad der er sparet er som bekendt tjent.

Desværre er det ikke kun thai stederne der snyder med tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, Lige nu:

Desværre lader det til at være tidens trend, mht. at snyde med tiden. Hvad der er sparet er som bekendt tjent.

Desværre er det ikke kun thai stederne der snyder med tiden.

Men de ved nok ikke bedre det er jo dem selv de snyder til sidst.

Kunne være fedt med en liste over steder og tiderne. 

Reelt set burde en gang massage jo være 60 min. inkl. af og på med tøj + 5 min. til evt. HJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Thai er suverænt det dårligste bud på "value for money", super søde men strækker altid for mere.
Gå efter en gang massage og lad dem knokle for extra, lad dem blive i troen og tak pænt og høfligt nej tak til sidst og læg vejen forbi et øst-sted for 15 min. Den er sikker hvergang!

Du smiler, og har fået hvad du betaler for!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja ... mange gange synes jeg det er de samme der føler sig snydt alle steder de besøger, mens andre egentlig aldrig (eller i hvert fald kun yderst sjældent) har følt sig snydt mht. tiden ... DET kunne jo også sige et eller andet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 12 timer siden:

Tja ... mange gange synes jeg det er de samme der føler sig snydt alle steder de besøger, mens andre egentlig aldrig (eller i hvert fald kun yderst sjældent) har følt sig snydt mht. tiden ... DET kunne jo også sige et eller andet ...

Tja nok fordi jeg for det meste går efter massagen og beholder boxerne på, ofte vil de gerne have dem af, fred være med det, så ved man det, vend om skal banditten ha en tur, nej tak, mange steder spørger så og bruger 10 min. på om den skal have en tur. Og så er det ellers finish efter de 40 min.

Men syntes det ville være fedt hvis alle var obs på klokken når de ligger sig på briksen og til de er ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille hårde skrev, for 4 timer siden:

Tja nok fordi jeg for det meste går efter massagen og beholder boxerne på, ofte vil de gerne have dem af, fred være med det, så ved man det, vend om skal banditten ha en tur, nej tak, mange steder spørger så og bruger 10 min. på om den skal have en tur. Og så er det ellers finish efter de 40 min.

Men syntes det ville være fedt hvis alle var obs på klokken når de ligger sig på briksen og til de er ude.

Hvis man kun går efter massagen, så undrer det mig at man går efter de steder hvor man som regel ved der ydes ekstra - og det er det de lever af ... Man vil jo næsten altid få en langt bedre massage på de regulære steder og så ved man også at man ikke skal igennem det med om lillemanden også skal have en tur ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 23 minutter siden:

Hvis man kun går efter massagen, så undrer det mig at man går efter de steder hvor man som regel ved der ydes ekstra - og det er det de lever af ... Man vil jo næsten altid få en langt bedre massage på de regulære steder og så ved man også at man ikke skal igennem det med om lillemanden også skal have en tur ...

 

Du har ret, men hvis du får lyst til massage og f.eks. er i en by man ikke kender og vil have massage er det jo lidt svært at vide hvem der er seriøse og hvem der skjuler et bordel bag tilsyneladende Thai massage klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, så ville jeg da enten lige kigge herind forbi først eller måske søge i telefonbogen efter stederne. De steder hvor der ydes ekstra bruger næsten altid kun mobiler med taletidskort for at kunderne ikke kan finde ejerne og kontakte dem udenfor klinikken og de vil derfor ikke optræde der ...

Og jeg kunne forstå hvis det svipsede en enkelt gang, men det lyder jo til at det nærmere er reglen end undtagelsen at du havner de steder hvor de snyder dig for tid fordi de vil noget andet end du vil ... Hvis det var mig der var ude for dette så ville jeg allerede efter første eller anden gang begynde at sætte mig en del mere ind i stederne i en by før jeg kastede mig ud i at besøge nogle af disse steder ... Og ellers så er det jo også tilladt på forhånd at forhøre sig om det er et lødigt sted der kun tilbyder massage fordi du ikke gider det andet pjat halvvejs inde i massagen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke mindes at have oplevet snyd med tiden. Så er det i hvert fald ikke mange minutter, det har drejet sig om. Selvfølgelig kan ventetid og afklædning godt være regnet med - men der er nu altid gået lige godt en time fra jeg går ind og til jeg står på gaden igen. Det synes jeg er fint.

Man skal måske også lige huske, at man almindeligvis kun giver dem 300 kroner i timen. Det er altså ikke nogen fyrstelig løn. At de så tit tjener yderligere 300 og drikkepenge på at hive i banditten, skal jo ikke lægge dem til last. Selve grundydelsen koster 300 kroner. Derfor kan det ikke sætte mit pis i kog, hvis de "kun" masserer i 45 af de 60 minutter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas_Horsens skrev, 1 time siden:

Jeg kan ikke mindes at have oplevet snyd med tiden. Så er det i hvert fald ikke mange minutter, det har drejet sig om. Selvfølgelig kan ventetid og afklædning godt være regnet med - men der er nu altid gået lige godt en time fra jeg går ind og til jeg står på gaden igen. Det synes jeg er fint.

Man skal måske også lige huske, at man almindeligvis kun giver dem 300 kroner i timen. Det er altså ikke nogen fyrstelig løn. At de så tit tjener yderligere 300 og drikkepenge på at hive i banditten, skal jo ikke lægge dem til last. Selve grundydelsen koster 300 kroner. Derfor kan det ikke sætte mit pis i kog, hvis de "kun" masserer i 45 af de 60 minutter.

 

Nu snakker vi om 45 min. inkl. ventetid og tøj på igen så 1 times massage 35 min. Prøv at køre en tur til Asian body care i Esbjerg så har du prøvet den hurtigste time i dit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også bemærket at der snydes med tiden på thai stederne. Jeg er begyndt at tage mønter med således at jeg omregner den effektive tid jeg har fået og så giver jeg penge

efter tid. Hvis 60 min er lige med kr. 300 og jeg kun får 45 min så får pigen 225. det har jeg gjort nogle gange og de kigger lidt og bliver sure, men har forstået budskabet og nu får jeg fuld tid.

Vi skal huske på at det sprog thaier bedst forstår er penge og når de bliver ramt der med det samme så ændre de strategi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærlig hvad regner i med...i kan være nr. 5 eller 6 i rækken den samme dag - og i er er KUN noget som skal overståes og derefter betale ved kasse 1. Det er ren og skær forretning og jo nemmere man får en kunde ud af røret jo bedre...fat det nu.....i er kun til for at hun kan tjene penge så de kan sendes til Thailand.....til at forsørge familien og vinde respekt.....og hendes danske mand sidder og griner i baggrunden.....((-;...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...