Hop til indhold

Søger min første gang

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen jeg er en ung fyr på 19 der stadig er jomfru som søger en søde kvinde herinde der vil tage min mødom :-)

Jeg bor omkring Kolding så send gerne en besked hvis du har lyst.

Og jeg har ikke brug for at folk skriver at jeg skal vente og at jeg skal tænke mig om.
Lad venligst vær med det, jeg har tænkt længe over tingene og er kommet frem til min egen konklusion.

Skrevet

Har selv et godt øje til hende her, har desværre ikke besøgt hende endnu.

https://annoncelight.dk/showad/201540

Skrevet

Tak for anbefalingen BD, -Meeeen, 19 år er desværre lige en tand for ung til mig, jeg tænder mere på "rigtige mænd". 

Håber du finder en sød pige Simon, husk og kig på anmeldelser først herinde, så går du ikke galt i byen :) 

Skrevet
Kysseglade Molly skrev, for 58 minutter siden:

Tak for anbefalingen BD, -Meeeen, 19 år er desværre lige en tand for ung til mig, jeg tænder mere på "rigtige mænd". 

Håber du finder en sød pige Simon, husk og kig på anmeldelser først herinde, så går du ikke galt i byen :) 

Så lidt da, men er du IKKE til rollespil . Sorry kunne ikke lade være. wave.gif wave.gifwave.gif

Redigeret af BigDick

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.