Hop til indhold
simond123

Søger min første gang

Recommended Posts

Hej allesammen jeg er en ung fyr på 19 der stadig er jomfru som søger en søde kvinde herinde der vil tage min mødom :-)

Jeg bor omkring Kolding så send gerne en besked hvis du har lyst.

 

Og jeg har ikke brug for at folk skriver at jeg skal vente og at jeg skal tænke mig om.
Lad venligst vær med det, jeg har tænkt længe over tingene og er kommet frem til min egen konklusion.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen her til tossernes paradis.      

Vil  foreslå https://www.eroguide.dk/forum/profile/24084-kysseglade-molly/      http://www.kysseglademolly.dk/  jeg har ikke selv nogen erfaring med profilen, men vedkommende fremstår IKKE som arrogant i sin holdning, så jeg fornemmer at det kunne være et godt valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Tak for anbefalingen BD, -Meeeen, 19 år er desværre lige en tand for ung til mig, jeg tænder mere på "rigtige mænd". 

Håber du finder en sød pige Simon, husk og kig på anmeldelser først herinde, så går du ikke galt i byen :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 58 minutter siden:

Tak for anbefalingen BD, -Meeeen, 19 år er desværre lige en tand for ung til mig, jeg tænder mere på "rigtige mænd". 

Håber du finder en sød pige Simon, husk og kig på anmeldelser først herinde, så går du ikke galt i byen :) 

Så lidt da, men er du IKKE til rollespil . Sorry kunne ikke lade være. wave.gif wave.gifwave.gif

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...