Hop til indhold

Recommended Posts

Lørdag morgen!

Vågner kl. 06.30, og fornemmer en slags uro i kroppen. Der mangler ligesom et eller andet.
Svinger benene ud over sengekanten, og skal til at bestige de plysforede slippers.
Der slår det mig hvad der er galt: Morgensutter er jo ikke noget man har på fødderne :eek:

Ind og kigge på nettet. Jo den er god nok. En ung pige tilbyder lige det jeg mangler, nemlig en morgensutter.

https://annoncelight.dk/showad/200729

Får lynhurtigt lavet en aftale, og en halv time senere dukker hun op som aftalt.

Jeg tager en slapper i sofaen mens hun klarer mund arbejdet til ug.
Efter kort tid skydes kanonen af, pigen skyller lige munden, og suser afsted med 500kr i lommen.

Så er jeg klar til kaffe og blødkogte æg. Sikke en start på en herlig weekend :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 28 minutter siden:

Ingen bolle? Ingen juice? Ingen snus? 

Men ellers en morgenroutine man skulle kunne vænne sig til.;-)

 

Nej, kaffen skal man jo have, og æggene lader ligesom kanonen op igen til næste udflugt.

Tro mig.
Det er stærkt vanedannende :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 5 minutter siden:

Kan nu bedre lide morgenbolle ;)

Se det fik jeg rent faktisk også 3 timer senere da jeg fik thaimassage.
Men den slags vil jeg ikke plage mine ærede brødre med :cool:

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordelen for os ikke-singler er...at vi nogle gange får den uden at skulle bestille den...det har jeg da oplevet, at blive vækket af fru Timeren, der ikke ville lade morgenstiverten gå til spilde WoW

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, 1 time siden:

Se det fik jeg rent faktisk også 3 timer senere da jeg fik thaimassage.
Men den slags vil jeg ikke plage mine ærede brødre med :cool:

Prøv os! Vi er temmelig hærdet, og det kan måske være godt for dig at lette dit hjerte ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, den February 27, 2559 BE at 19:04:

Lørdag morgen!

Vågner kl. 06.30, og fornemmer en slags uro i kroppen. Der mangler ligesom et eller andet.
Svinger benene ud over sengekanten, og skal til at bestige de plysforede slippers.
Der slår det mig hvad der er galt: Morgensutter er jo ikke noget man har på fødderne :eek:

Ind og kigge på nettet. Jo den er god nok. En ung pige tilbyder lige det jeg mangler, nemlig en morgensutter.

https://annoncelight.dk/showad/200729

Får lynhurtigt lavet en aftale, og en halv time senere dukker hun op som aftalt.

Jeg tager en slapper i sofaen mens hun klarer mund arbejdet til ug.
Efter kort tid skydes kanonen af, pigen skyller lige munden, og suser afsted med 500kr i lommen.

Så er jeg klar til kaffe og blødkogte æg. Sikke en start på en herlig weekend :cool:

 

Hun skal afprøves. Jeg læser i hendes annonce at hun beholder trussen på, men er topløs.  Kan man befamle hendes bryster?

Redigeret af Default User
tyrkfjel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Bananas skrev, den 27. februar 2016 at 13:38:

Ingen bolle? Ingen juice? Ingen snus? 

Men ellers en morgenroutine man skulle kunne vænne sig til.;-)

 

Jeg vil også hellere have snus bolle og juice 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 21 minutter siden:

 

Hun skal afprøves. Jeg læser i hendes annonce at hun beholder trussen på, men er topløs.  Kan man befamle hendes bryster?

Hun beholder de lange bukser på!!! Hun sidder ikke kun i trusser.
Og ja, hendes bryster er inden for rækkevidde under blowjobbet.
Men det er sjovt, hun er stadig genert når hun smider trøjen og man kan beskue hendes bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Arne Diller skrev, for 15 timer siden:

Hun beholder de lange bukser på!!! Hun sidder ikke kun i trusser.
Og ja, hendes bryster er inden for rækkevidde under blowjobbet.
Men det er sjovt, hun er stadig genert når hun smider trøjen og man kan beskue hendes bryster.

Hun er en fyr som har fået lavet bryster, kender hende/ham....Hvorfor tror i bukserne blive beholdt på og personen kun tilbyder fransk, nogen som har tænkt på det ;-) men er man til ladyboy som jeg er så er det skam ikke noget problem ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DetGladeJern skrev, for 7 timer siden:

Hun er en fyr som har fået lavet bryster, kender hende/ham....Hvorfor tror i bukserne blive beholdt på og personen kun tilbyder fransk, nogen som har tænkt på det ;-) men er man til ladyboy som jeg er så er det skam ikke noget problem ;-)

Ja ja, men det franske fejler i hvert fald ikke noget :cool:
Og så er det godt nok et ringe arbejde plastik kirurgen har lavet. Brysterne ligner jo slet ikke noget der sidder på en ung pige, de ligner noget der sidder på en der har født. Og man kunne vel også have valgt en lidt større størrelse bryster, når det nu skulle være.

Hmm, jeg har sgu nok fået blowjob af flere ladyboys end jeg lige går og aner.
Rigtig mange thai steder har jeg faktisk fået almindelig massage, hvor pigen har haft tøj på. Og efterfølgende har jeg fået en guffer mens pigen stadig var påklædt..............mama mia :eek:

I aften havde jeg ellers planlagt en tur til Helsinge og besøge en dansk pige som giver blowjob hvor hun beholder bukserne på. Det må jeg sgu nok hellere ringe og aflyse :-?

Redigeret af Arne Diller
edit

Del dette indlæg


Link til indlæg
DetGladeJern skrev, for 10 timer siden:

Hun er en fyr som har fået lavet bryster, kender hende/ham....

O.k. - rimeligt naturtro "lavede" bryster. Hvis du nu havde skrevet noget om hormoner så kunne det være, men ...  - og du har stadig ikke svaret:

 

shiny skrev, for 2 timer siden:

Trust me on this one! 

Ikke over en dørtærskel og da slet ikke over et anonymt debatforum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...