Hop til indhold
Guest 91tr

Beskidte fingre hos Ratree

Recommended Posts

Guest 91tr

Efter en del god omtale her, og grundet billederne, kørte jeg ud til Ratree. Kom ind, i hvad jeg vil kalde en god, flot og ikke mindst stor klinik. Det var til min ærgelse ikke hende på billederne der tog imod. Hende her var ældre, mindre og tja. Bestilte massage. Fik det, fik som håbet en masse fokus på min røv. - Den havde jeg også siddet på hele dagen. Vendte mig om. Der blev det frækt. Først masserede og slikkede mine nosser. Så vippede hun sin g-streng klædte røv over til mig. Jeg begyndte at pille. Hun kunne lide det. Hun hev trussen til side. På det tidspunkt høvler hun løs på min trold. Jeg jager en finger i røven på hende. Hun bliver helt vild. Hun tager nu trusserne helt af. På det tidspunkt jager jeg en anden finger i kussen på hende, og har hende lige som en 6-pack. Hun kan lide det. Hun jager en finger i min røv. På skift slikker jeg hende, og gnider hendes klit. Hun kvittere med at sutte mig. Det bliver vildt til sidst, fingerne køre som stemplerne i en Up! på den tyske motorvej, der bliver suget og suttet. Jeg skyder den af i halsen på hende, hun stønner. I badet konstatere jeg at jeg skal have vasket venstre pege og langemand med mere end shampoo... - Der havde sku været 2 fingre i røven på hende.

Kommer igen? JA!

Del dette indlæg

Link til indlæg
91tr skrev, for 23 minutter siden:

Bestilte massage. Det var hende der står op af guldstatuen jeg havde klørfem i rumpen af. - Standard pris.

Thanks undskyld jeg spørger hvad er standart pris?

Del dette indlæg

Link til indlæg
juipui skrev, for 3 timer siden:

...der jo nu om dage kalder sig Nina. :geek:

Det har nok ikke noget at gøre med at hendes gode veninde fra Butsaba den gang, var populære Nina - senere på Asger Rygs Gade??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
91tr skrev, for 15 timer siden:

Efter en del god omtale her, og grundet billederne, kørte jeg ud til Ratree. Kom ind, i hvad jeg vil kalde en god, flot og ikke mindst stor klinik. Det var til min ærgelse ikke hende på billederne der tog imod. Hende her var ældre, mindre og tja. Bestilte massage. Fik det, fik som håbet en masse fokus på min røv. - Den havde jeg også siddet på hele dagen. Vendte mig om. Der blev det frækt. Først masserede og slikkede mine nosser. Så vippede hun sin g-streng klædte røv over til mig. Jeg begyndte at pille. Hun kunne lide det. Hun hev trussen til side. På det tidspunkt høvler hun løs på min trold. Jeg jager en finger i røven på hende. Hun bliver helt vild. Hun tager nu trusserne helt af. På det tidspunkt jager jeg en anden finger i kussen på hende, og har hende lige som en 6-pack. Hun kan lide det. Hun jager en finger i min røv. På skift slikker jeg hende, og gnider hendes klit. Hun kvittere med at sutte mig. Det bliver vildt til sidst, fingerne køre som stemplerne i en Up! på den tyske motorvej, der bliver suget og suttet. Jeg skyder den af i halsen på hende, hun stønner. I badet konstatere jeg at jeg skal have vasket venstre pege og langemand med mere end shampoo... - Der havde sku været 2 fingre i røven på hende.

Kommer igen? JA!

Jeg har også oplevet at få "en beskidt finger" efter et lignende besøg, hos mig bevirkede det at jeg IKKE besøger Nina igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Det har nok ikke noget at gøre med at hendes gode veninde fra Butsaba den gang, var populære Nina - senere på Asger Rygs Gade??

Ja, jeg huske tydeligt Penny fra tiden hos Butsaba. Og dengang legendariske Nina var der.

Der er efterhånden alt for mange som prøver at lukrere på andres navne.

Lidt trist tendens. Man kunne jo ganske let skabe sit eget navn, hvis man altså bare gad at levere varen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Diller skrev, 1 time siden:

Ja, jeg huske tydeligt Penny fra tiden hos Butsaba. Og dengang legendariske Nina var der.

Der er efterhånden alt for mange som prøver at lukrere på andres navne.

Lidt trist tendens. Man kunne jo ganske let skabe sit eget navn, hvis man altså bare gad at levere varen.

Nu har jeg ingen aktier i nogen af de af de to Nina'er, men kan bare konstatere at hende hos Ratree altså kalder sig Nina og ikke Penny. Om der ligger noget strategisk i det har jeg ingen anelse om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
juipui skrev, for 1 time siden:

Nu har jeg ingen aktier i nogen af de af de to Nina'er, men kan bare konstatere at hende hos Ratree altså kalder sig Nina og ikke Penny. Om der ligger noget strategisk i det har jeg ingen anelse om.

Selvfølgelig ved heller ikke jeg hvis der ligger noget strategiskt i det. Jeg ved bare at hun hed Penny den gang hun arbejdede med NIna på Butsaba, hun hed Penny den gang hun arbejdede med Nina på Thai Skye, og hun hed Penny den gang hun arbejdede med NIna på Siamgirls. Nu når hun ikke arbejder mere med NIna, hedder hun altså - abracadabra: Nina.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg fik første gang massage af Nina, da hun var hos Moon Thai, i Willemoesgade, og vel et ½ år senere mødte jeg hende så hos Ratree

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som udgangspunkt mener jeg ikke man skal stikke sine fingre op i røven på andre hvis man er bange for at få lort på fingrene. Gør man det uden foregående aftale kan man vel næppe klage over hvad man finder i dybet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
kihan skrev, for 44 minutter siden:

Som udgangspunkt mener jeg ikke man skal stikke sine fingre op i røven på andre hvis man er bange for at få lort på fingrene. Gør man det uden foregående aftale kan man vel næppe klage over hvad man finder i dybet.

Jeg er som udgangspunkt enig med dig, jeg bryder mig ikke om at stikke/få en hel finger op, og gør det da heller ikke, men lidt massage af selve "stjernen", uden at "kigge indenfor" generer mig ikke, hverken som giver eller modtager. Men "udenfor" mener jeg  at der bør være rent, uanset om man er, eller ikke er, til "sport i 2eren"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen
91tr skrev, den 25/2/2016 at 22:50:

Bestilte massage. Det var hende der står op af guldstatuen jeg havde klørfem i rumpen af. - Standard pris.

Vil det sige 400kr for en time? ville være rart med mere præcist svar har :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
kihan skrev, for 4 timer siden:

"For den rene er alting rent

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
chilli skrev, 1 time siden:

"For den rene er alting rent

Præcis!!

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
chilli skrev, den 29/2/2016 at 23:02:

Titus 1:15

Forklarer du ikke liiige den her for mig???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 91tr
kihan skrev, for 11 timer siden:

Helt enig, men hellere fiske med risiko for at fange skidtfisk, end ikke at fiske overhovedet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 91tr
Default User skrev, for 1 time siden:

Gives der prostata massage på stedet?

Prostatamasage, som i at de ved hvad de gør mht din prostata, det ved jeg ikke. Men en finger, 2 eller helle grabben i rumpen på dig, ja.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...