beessea 7 Skrevet 25. Februar, 2016 Hejsa drenge. Kan i anbefale en tøs som er dygtig til deepthroat. Som gerne skulle have tid i morgen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen1999 75 Skrevet 26. Februar, 2016 https://annoncelight.dk/showad/201993 Lige noget for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beessea 7 Skrevet 26. Februar, 2016 Uha ja. tak for tippet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babsfan Skrevet 26. Februar, 2016 Smid gerne en anmeldelse hvis du fat på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beessea 7 Skrevet 26. Februar, 2016 Der er en del anmeldelser af hende her inde. Af en eller anden grund kan jeg ikke søge i forum. Fandt denne Jeg synes ikke det var noget at råbe hurra for desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 26. Februar, 2016 beessea skrev, for 2 timer siden: Der er en del anmeldelser af hende her inde. Af en eller anden grund kan jeg ikke søge i forum. Fandt denne Jeg synes ikke det var noget at råbe hurra for desværre Nu tænker jeg lige....Jeg havde 3 nye gæster idag resten var genganger. Og kan se at du først så linket for 6 timer siden så der har jeg allerede skåret 2 nye fra så er der kun 1 tilbage. Nu er jeg jo nysgerrig i hvem du er for ingen idag virkede skuffede og var godt tilfreds såååå sender du ikke en PM så jeg kan få dig placeret . Du må altså gerne skrive hvad du ikke brød dig om for konstruktør kritik kan vi alle bruge også så jeg ved om du var forbi. God aften 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
98omr 46 Skrevet 27. Februar, 2016 Syntes ikke man kan være andet end godt tilfreds når man besøger Ida men blot min mening go dag især til dig Ida Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjotte 140 Skrevet 27. Februar, 2016 Vil også lige give mit besyv med her. Ida er er ikke mindre end fantastisk, så forstår ikke din udtalelse beessea. Er du sikker på at det er hende du har besøgt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 27. Februar, 2016 Nu kan jeg se at trådstarteren har været på ad flere omgange uden at kommentere på mit spørgsmål . Så for mit vedkommen siger det usagte mange ord. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 27. Februar, 2016 Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden: Nu kan jeg se at trådstarteren har været på ad flere omgange uden at kommentere på mit spørgsmål . Så for mit vedkommen siger det usagte mange ord. God weekend Forstår TS udmærket, herinde er det IKKE velset at svare på div. spørgsmål, enten bliver man beskyldt for at tale usandt,og hvad værre er en SHITSTORM samt beskyldning for både det ene og det andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 28. Februar, 2016 BigDick skrev, for 14 timer siden: Forstår TS udmærket, herinde er det IKKE velset at svare på div. spørgsmål, enten bliver man beskyldt for at tale usandt,og hvad værre er en SHITSTORM samt beskyldning for både det ene og det andet. Det er ikke min hensigt men jeg har styr på hvem der besøger mig og her er jeg i tvivl og tror simpelhen ikke på at jeg og ham har mødt , så det er vel ikke forkert af mig at spørge ind til TS Han kan jo sende mig en PM så behøver i ikke deltage i debatten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg