Hop til indhold
Guest jsp

Sweetsugarpie

Recommended Posts

Guest jsp

Ved endnu ikke om hun sluger, jeg skød den af i underlivet alt u. gummi, som udgangspunkt er det med, indtil hun ser en :razz::razz::razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Et par timer plus transport frem og tilbage, og pengene værd, rent girlfriend, skulle ikke tro hun kun er 21, virkelig vild :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg ikke spørge om, hvorfor alle vil have det uden gummi, er det virkelig det værd at tage chancen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Det meste kan vel kureres med piller, jeg er 52 og er aldrig blevet smittet :razz: og jeg står heller ikke til ansvar for andre 

end mig selv  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
jsp skrev, for 20 minutter siden:

Det meste kan vel kureres med piller, jeg er 52 og er aldrig blevet smittet :razz: og jeg står heller ikke til ansvar for andre 

end mig selv  :-P

Udemærket argumentation - og skulle du få den helt store med hjem er det jo heller ikke så mange år du mister ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TM72 skrev, for 2 timer siden:

Må jeg ikke spørge om, hvorfor alle vil have det uden gummi, er det virkelig det værd at tage chancen ?

Må jeg ikke spørge hvorfor kører folk på søndagstur, er det virkelig værd at tage chancen i trafikken?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 13 timer siden:

Er det ikke primært homoseksuelle der dyrker sport i 2eren der rammes af den :grin:

Jo da... Det er jo Guds straf imod disse syndige personer. 

Måtte lige tjekke min kalender, blev i tvivl om vi var i år 2016.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
HammerAarhus skrev, for 8 minutter siden:

Jo da... Det er jo Guds straf imod disse syndige personer. 

Måtte lige tjekke min kalender, blev i tvivl om vi var i år 2016.

Er det ikke primært homoseksuelle der dyrker sport i 2eren der rammes af den :grin:

 

det

HammerAarhus skrev, for 9 minutter siden:

Jo da... Det er jo Guds straf imod disse syndige personer. 

Måtte lige tjekke min kalender, blev i tvivl om vi var i år 2016.

 

Det har jeg ingen holdning til hver sin lyst.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, den 28/2/2016 at 19:42:

Må jeg ikke spørge hvorfor kører folk på søndagstur, er det virkelig værd at tage chancen i trafikken?

så vil jeg sammenligne med at tage sin søndagstur til fods, på en motor vej. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Det står dig frit for at sammenligne med, hvad du vil, men kunne du ikke holde det ude af anmeldelser og lignende, hvis du vil diskutere for og imod gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TM72 skrev, for 10 timer siden:

så vil jeg sammenligne med at tage sin søndagstur til fods, på en motor vej. :)

Hvad baserer du det ud fra??

 

Kan fortælle dig at der ca er 250 nye tilfælde af HIV om året. Der er større chance for 7 rigtige i lotto end HIV!

I Januar 2016 var der 170 personskader i trafikken med 17 døde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Jeg mødes både med GP og SB, når jeg vælger SB er kriteriet fra min side at det et uden gummi, det er vel ikke så meget anderledes end at møde en ny potentiel kæreste, hende får man jo hurtigt overtalt til at gøre det uden gummi efter et par gange hvis ikke første gang :shock: :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, den Thursday, February 25, 2016 at 12:49:

Ved endnu ikke om hun sluger, jeg skød den af i underlivet alt u. gummi, som udgangspunkt er det med, indtil hun ser en :razz::razz::razz:

en ting er alt det nemme... og så lige den der skrige unge som kommer nogle måneder senere :):) .. på pillen .. tror du :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Softcore skrev, for 26 minutter siden:

en ting er alt det nemme... og så lige den der skrige unge som kommer nogle måneder senere :):) .. på pillen .. tror du :D 

Hans valg, hans problem.

Redigeret af UerfarenM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Jeg er midaldrende, jeg tror ikke en ung pige som hende gider at have børn, med sådan en gammel stodder som mig :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 20 timer siden:

Hans valg, hans problem.

absolut ;)  , jeg er da helt kold hvad folk gør :)  .. er meget liberal men ville så bare ønske alle folk friheder ikke skulle koste mine skattekroner . 

tænkte bare det var anden vinkel end alt det sygdomssnak .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Softcore skrev, for 3 minutter siden:

absolut ;)  , jeg er da helt kold hvad folk gør :)  .. er meget liberal men ville så bare ønske alle folk friheder ikke skulle koste mine skattekroner . 

tænkte bare det var anden vinkel end alt det sygdomssnak .

Vi kunne jo appellere til pigerne at de betalte skat af sukkeret, så er det en ren win win :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, Lige nu:

Vi kunne jo appellere til pigerne at de betalte skat af sukkeret, så er det en ren win win :grin:

hehe , du mener at gøre staten til verdens største pimp :) . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...