Hop til indhold

Recommended Posts

Har nu besøgt Jintana et par gange efter, at have læst om hende herinde. Så vidste på forhånd at hun så godt ud, at der ikke var noget ekstra og at massagen er over middel.

Til dem der endnu ikke har mødt Jintana, så er det hende på billede:-D

Ja hun ser godt ud, men hun gør alt for at skjule det, ikke ment negativt, men her er ingen bar hud eller supertæt siddende tøj.

Massagen er langt over middel, faktisk blandt det bedste jeg har fået nogen sinde, der er ingen små berøringer, det er stort set som at være hos en fysioterapeut, igen positivt ment.

Det forgår på en rigtig massagebriks og med masser af håndklæder, der dækker og holder på varmen ;-)  ,

Massagen er hård, hun finder muskelspændinger, man ikke vidste man havde og løsner dem op, alting foregår stille og roligt og tiden bliver udfyldt til maksimum.

Så har du et ønske om basic thaimassage så er Jintana den rigtige, ønsker du oliemarinering og fp, bj, hj eller ligende, kan du nok ikke gå mere galt end Jintana :-) 

Stener 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tip. Jeg har netop opdaget det fantastiske ved thaimassage (også uden ekstra). Er hun den eneste der arbejder i begge klinikker eller skal man ringe og bestille tid til hende specifikt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar
ShortyMorty skrev, for 2 timer siden:

Tak for tip. Jeg har netop opdaget det fantastiske ved thaimassage (også uden ekstra). Er hun den eneste der arbejder i begge klinikker eller skal man ringe og bestille tid til hende specifikt?

Ja hun er den eneste der arbejder begge steder.

Hvis du er til dejlig thaimassage uden ekstra så vil jeg ligeledes anbefale dig at prøve Ploy og Pueng hos Suphaphorn Wellness+ Hanna thaimassage + Nina fra Nina Wellness

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar
ShortyMorty skrev, for 33 minutter siden:

Nice, så får du Ju på Kalasin og Por på Royal tilbage.

Ju kender jeg - Hun er ret sød og charmerende :-) - Por vil jeg prøve i nærmeste fremtid :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg har læst, at hun også tilbyder intim voks behandling til mænd. Efter behandlingen skal området jo smøres ind i olie, så måske det vil føre noget frækt med sig? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har læst, at hun også tilbyder intim voks behandling til mænd. Efter behandlingen skal området jo smøres ind i olie, så måske det vil føre noget frækt med sig? ;-) 

Nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baltazar skrev, den 27/2/2016 at 19:47:

Ja hun er den eneste der arbejder begge steder.

Hvis du er til dejlig thaimassage uden ekstra så vil jeg ligeledes anbefale dig at prøve Ploy og Pueng hos Suphaphorn Wellness+ Hanna thaimassage + Nina fra Nina Wellness

Hej Baltazar

Du skriver Hanna thaimassage - mener du den Hanna der havde forretning på Østerbro? 

Har nemlig ik' ku' finde hende og det var verdensklasse massage 

 ville blive meget taknemmelig for et link eller tlf nummer

 

kom frisk 

Redigeret af Joey

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom forleden forbi Hannas gamle sted først på Strandboulevarden. Der er stadig noget thaihalløj dér, men jeg ved ikke, om Hanna er der. Jintanas hjemmeside angiver to forskellige adresser, så hun er næppe på stedet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Hej Joey. Hanna har solgt sin butik til ny ejer, så her fås den berømte massage desværre ikke mere.

Hanna giver kun sine faste kunder massage. Hun udfører nu mest firmamassage......

Jintana giver stadigvæk massage på Kalkbrænderiløbskaj 4, 2100 Kbh. Ø, (Det er her jeg får massage)

Jeg har ligeledes hørt at hun er at finde hos Royal Thaimassage nogle dage.

 

 

Redigeret af Baltazar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baltazar skrev, den 5/6/2017 at 09:22:

Jeg har ligeledes hørt at hun er at finde hos Royal Thaimassage nogle dage.

 

 

Det er korrekt - Jintana er mere eller mindre fast på Royal Thai nu, hvor hun dog kalder sig for Jin :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey skrev, den 5/6/2017 at 07:41:

Hej Baltazar

Du skriver Hanna thaimassage - mener du den Hanna der havde forretning på Østerbro? 

Har nemlig ik' ku' finde hende og det var verdensklasse massage 

 ville blive meget taknemmelig for et link eller tlf nummer

 

kom frisk 

Hanna arbejder som massør i Nordea mandag-fredag men hun styrer selv tiden, så hvis der er nogle der savner den bedste massør i København så er det muligt at kontakte hende på tlf. 26471838   Det er nok bedst om aftenen eller i weekenden, men hun bor i Vallensbæk som jo trods alt ligger 20 min fra København.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar
thaimassage er bedst skrev, for 35 minutter siden:

Hanna arbejder som massør i Nordea mandag-fredag men hun styrer selv tiden, så hvis der er nogle der savner den bedste massør i København så er det muligt at kontakte hende på tlf. 26471838   Det er nok bedst om aftenen eller i weekenden, men hun bor i Vallensbæk som jo trods alt ligger 20 min fra København.

Mange tak for den glædelige nyhed - Jeg kører meget gerne en tur til Vallensbæk:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...