Hop til indhold

Vinderup Pigerne

Featured Replies

Skrevet

Ikke mig, men forvent ikke at møde hende på billederne - de er vist ikke helt retvisende, jfr. TinEye

Skrevet
31hans07 skrev, for 1 minut siden:

Ikke mig, men forvent ikke at møde hende på billederne - de er vist ikke helt retvisende, jfr. TinEye

Her  Her  Her

Skrevet

Hvor er det altså bare ØV med alle de "falske" billeder der bliver brugt, eller rettere misbrugt

Tak for hjælpen gutter :-)

Springer besøget over og bruger mine penge et andet sted

Hilsen Joorn

Skrevet

Kunne ikke dy mig og tog ud for at besøge pigerne. Jeg mødte kun een og sandelig BD har ret, det er ikke hende på billederne. Hun var forholdsvis spinkel og ca 25 år gl. Jeg kom med ind i bollerummet og vil have dominans (det havde hun sagt ja til i tlf.) Hun smed blusen og spurgte do-minutes? oh no dominance. Oh yes you want to lick my pussy? Her gav jeg op og kørte hjem igen. Ellers en pæn nok pige. brysterne var vel en b eller c. Hun havde ikke gjort meget ud af påklædning eller sminke, stort set så naturel som GP-er kommer

Skrevet
serveU skrev, for 3 minutter siden:

Kunne ikke dy mig og tog ud for at besøge pigerne. Jeg mødte kun een og sandelig BD har ret, det er ikke hende på billederne. Hun var forholdsvis spinkel og ca 25 år gl. Jeg kom med ind i bollerummet og vil have dominans (det havde hun sagt ja til i tlf.) Hun smed blusen og spurgte do-minutes? oh no dominance. Oh yes you want to lick my pussy? Her gav jeg op og kørte hjem igen. Ellers en pæn nok pige. brysterne var vel en b eller c. Hun havde ikke gjort meget ud af påklædning eller sminke, stort set så naturel som GP-er kommer

Så kan du jo lære det hiihiihii

Skrevet

Trist...

Skrevet

Næste gang vil jeg ha en ægte hex

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.