Hop til indhold
Guest Gæsten

Sandy

Recommended Posts

Guest Gæsten
Lazymann skrev, for 24 minutter siden:

Billederne er næppe af hende

Flere af billederne findes andre steder med navnet Yanina tilknyttet

Har set billederne ikke er ægte, men det er jo efterhånden (desværre) normalt. Men hun lød mægtig sød i telefonen (hvis det ellers var hende der tog den)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gæsten
Jesse skrev, for 13 minutter siden:

Hun er tidligere anmeldt negativt.

Tak, kunne ikke finde hende, men måske det er under andet navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæsten skrev, for 30 minutter siden:

Har set billederne ikke er ægte, men det er jo efterhånden (desværre) normalt. Men hun lød mægtig sød i telefonen (hvis det ellers var hende der tog den)

Billederne er skam ægte nok....de er bare ikke af hende.

Rigtig mange reklamerer med 100% ægte billeder...og det er aldrig nogen garanti for at det er pigen du møder. Jeg tjekker altid tineye.com...hvis der ikke er hit her siger jeg - når jeg booker tid, at hvis det ikke er pigen fra billedet jeg møder vil jeg gå igen....og det er skat flere gange.

Har ofte foreslået piger, der ikke ønsker billeder af dem selv, være så ærlige at de f.eks. ville skrive at det var vellignende modelfoto der blev brugt....det ville helt sikkert give flere kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige været forbi Sandy - og det er IKKE hende på billederne. Pigen, der mødte mig var ca 150 cm høj (!) og en del ældre og med et meget mere markeret ansigt. Og desuden var hun mere hvidhåret, i stedet for det gyldne look på billederne.

Men først og fremmest havde hun slet ikke de smukke øjne og det søde smil, som pigen på billederne her.

Inden jeg kom forbi, så havde jeg spurgt hende, om hun var sikker på, at det er hende på billederne. Og da jeg kom, spurgte jeg igen (denne gang meget tvivlende) om det virkelig var hende på billederne. Men det holdt hun fast i.

Jeg takkede nej og gik min vej igen....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martindrengen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har lige været forbi Sandy - og det er IKKE hende på billederne. Pigen, der mødte mig var ca 150 cm høj (!) og en del ældre og med et meget mere markeret ansigt. Og desuden var hun mere hvidhåret, i stedet for det gyldne look på billederne.

Men først og fremmest havde hun slet ikke de smukke øjne og det søde smil, som pigen på billederne her.

Inden jeg kom forbi, så havde jeg spurgt hende, om hun var sikker på, at det er hende på billederne. Og da jeg kom, spurgte jeg igen (denne gang meget tvivlende) om det virkelig var hende på billederne. Men det holdt hun fast i.

Ja hold da kæft så dumme de tøser er, lyver en lige op i ens åbne ansigt. Skrammel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gæsten
Martindrengen skrev, for 1 time siden:

Utroligt de gider, hun påstod også billederne var af hendel da jeg snakkede med hende. Super du skred igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...