Hop til indhold
22 cm and thick

Piger der mangler penge akut

Recommended Posts

Hej folkens

De sidste uges tid har der været nogle annoncer i stil med denne:

https://annoncelight.dk/showad/202601

---------------------------------------------------------------------------------------------

Fræk slave tøs som bare gerne vil kneppes i alle huller altid klar

Fyn

I dag, kl. 02:50

Fræk sexy dejligeste Emily her står og mangel penge akut 
Søger nogen dejlig mænd derude til noget fræk samvær med mig jeg sælge min lækker krop ud til jer jeg kun godt tænke mig en stor pik op i mig skriv vist det lyster jer

---------------------------------------------------------------------------------------------

Og så efterfulgt af et tlf-nummer jeg har udeladt.

De har ikke haft samme ordlyd, men fælles for dem alle har været at de mangler penge akut. Er der nogen af jer der har haft skrevet til dem eller endnu bedre besøgt dem? Fordi annoncerne virker lidt skumle behøver de jo ikke være det. Kan sagtens være en der har lavet den første og så de efterfølgende er blevet inspireret af dem.

Venter nysgerrigt på jeres svar. :-)

God søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvis du tjekker nr. på de gule sider kan du se at nr. bruges af telemarketing firma - så det er nok fake annoncer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 9 minutter siden:

hvis du tjekker nr. på de gule sider kan du se at nr. bruges af telemarketing firma - så det er nok fake annoncer :-)

Hvis jeg tjekker nummeret på De Gule Sider eller Krak giver det altså ingen resultat. Det der står under "Annoncer fra Google med relation til" er altså annoncer. Ganske som der står. Men måske du får et andet resultat?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, for 11 minutter siden:

Der er ind imellem en del annoncer i Midtjylland med piger omkring 18-19 år der akut søger penge, de stinker langt væk af FAKE!

Ja, jeg synes også det stinker lidt, men - fordi det virker fake BEHØVES det jo ikke være det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 43 minutter siden:

Hvis jeg tjekker nummeret på De Gule Sider eller Krak giver det altså ingen resultat. Det der står under "Annoncer fra Google med relation til" er altså annoncer. Ganske som der står. Men måske du får et andet resultat?

Ukendt Adresse 998, 
9999 UKENDT POSTNUMMER

Del dette indlæg


Link til indlæg

google: site:.dk "60 37 xx xx", og skift xx ud med det faktiske nummer, der kan ses i link'et fra OP

site:.dk - for kun at retunere danske sider

citationstegn for at kunne søge på nummeret med mellemrum ... der kan også benyttes "xxxx xxxx" ...det er lidt forskelligt hvordan et telefonnummer optræder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså man er sgu da også mere end naiv hvis man hopper på den limpind!....."mangler penge akut".....Altså hvad tror i man får? Interessen ligger nok mere i udbyttet end i ydelsen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...