Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa, jeg leder efter en tøs der kan klare en time eller to med hård anal i flere stillinger. Jeg har været hos et par her i København der tilbød anal men har måtte gået skuffet hjem en del gange. Jeg fik enten at vide at jeg var alt for stor eller at de ikke kunne klare det efter en lang dag, så jeg har efterhånden spildt en del penge. Så jeg tænkte bare om en af jer ikke kunne anbefale en vild anal tøs eller to som jeg kunne tage hen og besøge? :)

Redigeret af Sebastian14

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak skal du have! Ringer lige til hende her lidt senere idag. Er der muligvis nogle flere anal tøser som du kan anbefale? :)

Redigeret af Sebastian14

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men Sexyclub vidste intet da jeg ringede og hendes profil er der stadig?

Ellers hold øje derude. De har ofte nogle på siden som tager den dybt..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så længe der er et billed, så er er håb! :-)

"Money Talks" i denne branche.

Underligt. Clara/Kira skriver meget herinde på sin egen profil for 2-3-4 uger siden og pludselig er hun væk..uden den mindste lyd.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var på Pussygalores i går for at besøge Tiffany. Jeg kunne høre hendes kollega tage/give den helt store tur og der faldt lidt lyde af om noget græsk, prøv hende hun lød som om det var godt.

Link til hende jeg tror det var:

http://www.pussygalores.dk/trine.htm

Har ikke besøgt hende, så kan kun bedømme ud fra lydkulissen til min og Tiffanys leg. Før vi selv blev lidt støjende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den unge, slanke brunette Emma (C-slål, 170 cm/55 kg) her i Ringstedgade (Ikke langt fra Nordhavn station) tager den gerne i 1 time i  2'ern.

Hun er forresten også til dominans og slavepige..

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?cmd=menu&id=736

Vagt tirsdag og lørdag siger vagtplanen.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...