Hop til indhold
Gæst

Razzia Horsens Vejle og Århus overstået

Recommended Posts

Gæst
o0o skrev, for 11 minutter siden:

så DU har været naiv og sendt penge til thai pige, så ville du lige lukke noget gas ud ved at digte en historie om en razzia  

 

Nej det har jeg aldrig gjort men kender en del til miljøet, og kender flere piger der nede der score kassen på sådan nogen som dig, hvorfor bruger du ikke bare dit alm. login i stedet for at oprette et nyt for at svine mig til, er det ikke lidt usselt.

Men vil da skyde på at der kommer omtale i pressen senere.

Og det er så de sidste ord fra mig til dig, hvis du vil vide mere må du skrive fra din rigtige profil.

Redigeret af jumbo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
jumbo skrev, 1 time siden:

 

Nej det har jeg aldrig gjort men kender en del til miljøet, og kender flere piger der nede der score kassen på sådan nogen som dig, hvorfor bruger du ikke bare dit alm. login i stedet for at oprette et nyt for at svine mig til, er det ikke lidt usselt.

Men vil da skyde på at der kommer omtale i pressen senere.

Og det er så de sidste ord fra mig til dig, hvis du vil vide mere må du skrive fra din rigtige profil.

Nææ jumbo du kender vist ikke meget til Thai miljøet i Østjylland , og de 10% er da helt fri fantasi

Normalt er ekstra ydelser som thaikurt skriver 50-50 og de steder jeg kender har ikke haft besøg af politiet eller skat

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jumbo, hvad hed stederne? Referatet er udførligt og punktligt som fra en politirapport. Derfor må det vides, hvad stederne hed?

Ja for os andre I den anden del af landet er det da rart at vide, hvad der er sket.... hvis det da er sket -

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jumbo...
Du må da have tabt sutten fuldstændig...

Mange af stederne mente ikke alle der var til stede arbejdede men blot var på besøg som venner, den godtog myndighederne ikke, og stederne fik af vide at der i klinikken kun mååte være ansatte.

Der er vist ikke nogle regler for hvem som må være tilstede nogle steder i Danske virksomheder, bortset fra operationsstuer, lukkede retsmøder mm..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis  der har været en så omfattende razzia i tre byer, så er medierne i hvert fald særdeles tavse med det. 

 

Også set ift. at tidligere - langt mindre omfattende - razziaer har fået en del medie-opmærksomhed. 

Så links fra uafhængig kilde, tak. 

 

 

 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaikurt skrev, for 19 minutter siden:

Der er ikke nævnt noget i døgnrapporten for Østjyllands Politi.

Så kan man vist godt snart råbe "løbe med en halv vind" :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...