Hop til indhold
Guest holgerdanske2015

Black listed

Recommended Posts

Guest holgerdanske2015

Lavede en aftale med en GP dagen før og skulle mødes kl. 10,00 næste dag.  Bliver desværre forhindret. Prøver at ringe men hun tager ikke telefonen, da det er før hendes åbningstid.

Det er helt okay med mig, da det som sagt er før hendes åbningstid.  Sender derfor en SMS, at jeg er blevet forhindret i at komme. 

 

Nu vil pigen ikke besvare mine opkald eller SMS. Hun har aldrig mødt mig.

 

Er det okay, at hun Black Lister mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holgerdanske2015 skrev, for 12 minutter siden:

Lavede en aftale med en GP dagen før og skulle mødes kl. 10,00 næste dag.  Bliver desværre forhindret. Prøver at ringe men hun tager ikke telefonen, da det er før hendes åbningstid.

Det er helt okay med mig, da det som sagt er før hendes åbningstid.  Sender derfor en SMS, at jeg er blevet forhindret i at komme. 

 

Nu vil pigen ikke besvare mine opkald eller SMS. Hun har aldrig mødt mig.

 

Er det okay, at hun Black Lister mig?

Skrev du i SMSén at du havde prøvet at ringe forgæves og at du viste at det var uden for hendes åbningstid?..og..derfor SMS

Umiddelbart vil jeg mene at du har meldt afbud som du burde og som du havde mulighed for

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Hvor langt tid før klokken 10.00 afmeldte du?

Håber da ikke vi snakker fem minutter inden? Og din undskyldning var noget med et punkteret dæk på motorvejen? Eller lignende. For så kan jeg godt forstå hun ikke svarer dig :) 

Er det okay hun blacklister dig? Det må være op til hende og ikke os andre...

Hvis hun ikke har lyst til og give dig en chance mere er helt op til hende, og det må du bare respektere.

Videre til den næste dejlige dame :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Du "blacklister" jo selv en Courtisane, hvis hun gør noget som ikke passer dig. Hvorfor skulle det være forkert hun blacklister dig?

Kunne forstå hvis hun svinede dig vildt bagefter, at du blev sur over det! Men hun har bare ikke lyst til at se dig grundet Jeres lille episode. (hvad hendes årsag så end er) Vær da glad for hun melder klart ud fremfor evt  fik en aftale med en Courtisane der ikke vil dig.

Generelt melder man ikke fra til en aftale med kort varsel! Det er respektløs hvis man lader noget andet forhindre en eksisterende aftale. Havnebumsen har aldrig meldt fra til en omgang Fisse :-) men selvfølgelig kan man vågne op med influenza så er det plausibel nok, men ellers holder man altså en aftale

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen af os har krav på samvær med et andet menneske. Det må altid være op til den ene part at melde fra...og iøvrigt uden at skulle stå til regnskab for hvorfor.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Heine skrev, 1 time siden:

Ingen af os har krav på samvær med et andet menneske. Det må altid være op til den ene part at melde fra...og iøvrigt uden at skulle stå til regnskab for hvorfor.

 

Enig, men ligesom hos tandlægen, fodterapeuten mv bør man vel så betale et afbestillingsgebyr, også for at signalere seriøsitet; så afskærer man jo heller sig selv sine fremtidige muligheder (forhåbentlig).

Har heldigvis kun en gang måtte melde afbud, pga hold i ryggen, og der fik jeg et 'God bedring' med på vejen. ;-) Og intet afbudsgebyr. :grin:

Redigeret af Søren Brun
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tag og kom over det.

Der findes masser af andre søde GPs og jeg er iøvrigt helt enig med resten af panelet om at det er op til pigen selv at bestemme.

Du er sikkert ikke den eneste, der er blevet blacklistet. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holgerdanske2015 skrev, den 19/2/2016 at 16:33:

Er det okay, at hun Black Lister mig?

Er det egentlig ikke ligegyldigt? Har du lyst til at bruge tid og penge på en GP'er som ikke har lyst til at være sammen med dig, da hun åbenbart er blevet fornærmet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
holgerdanske2015 skrev, den 19/2/2016 at 16:33:

Lavede en aftale med en GP dagen før og skulle mødes kl. 10,00 næste dag.  Bliver desværre forhindret. Prøver at ringe men hun tager ikke telefonen, da det er før hendes åbningstid.

Det er helt okay med mig, da det som sagt er før hendes åbningstid.  Sender derfor en SMS, at jeg er blevet forhindret i at komme. 

 

Nu vil pigen ikke besvare mine opkald eller SMS. Hun har aldrig mødt mig.

 

Er det okay, at hun Black Lister mig?

hvis det er 20 min før du har aflyst var du også blevet bannet hos mig.... det er ganske enkelt for useriøst til at jeg overhovedet ville gide snakke med manden igen

hvis det er 2-3 timer før aftalen - så fair nok - så kan han sagtens få en chance til 

Jeg synes det er fuldkommen fair at hun banner dig - det kommer helt an på hvor hendes personlige grænse for afbrænding går og hvis du har overskredet den - så synes jeg da det er helt fint at du ikke kan komme igen hos hende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holgerdanske2015 skrev, den 19/2/2016 at 16:33:

Er det okay, at hun Black Lister mig?

Selvfølgelig er det ok, at hun ikke har lyst til at have dig til kunde, uanset hendes årsag.

Hvis hun med samme varsel fortrød en aftale med dig og du black lister hende. Er det så ok?

Hvad hendes begrundelse er, kan du vælge at bruge energi på at tænke længere over - eller bare trække på skuldrene og komme videre.

Hun har sine grunde, du har dine. I står ikke til regnskab for hinanden. Lad det ligge, :-)

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...