Hop til indhold
Doktor Vilhelm

2. SD-møde - brændt af

Recommended Posts

Havde lavet en aftale med https://sugardaters.dk/show?alias=josefine69

Vi havde skrevet en del frem og tilbage, og også talt i telefon, og havde aftalt at mødes på et hotel i Aarhus. Dagen før vores møde holdt hun dog op med at svare på mails, sms´er og opkald, og så var jeg godt klar over at hun nok havde fået kolde fødder - hun dukkede selvfølgelig heller ikke op. Har ikke hørt fra hende siden, og det ser heller ikke ud til at hun logger på SD mere.

Oplyser normalt ikke profilnavne på SD-piger, medmindre det har karaktér af en advarsel som denne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt firkantet at generalisere de helt unge 18-19 årige SB-ere, men for mit vedkommende søger jeg helt konsekvent, at de skal være fyldt 20 før jeg vil at have noget med dem at gøre ;) De 18-19 (OBS: nogen af dem kan finde på at lyve sig ældre, når de reelt kun er 16/17) er typisk meget useriøse, ustabile, opmærksomhedskrævende, urealistiske i deres sugar-forventninger (forlanger fra 3000 opad for en 1 times uengageret sex ... Er godt klar over mine meget subjektive synspunkter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktor Vilhelm skrev, den 19/2/2016 at 10:03:

Havde lavet en aftale med https://sugardaters.dk/show?alias=josefine69

Vi havde skrevet en del frem og tilbage, og også talt i telefon, og havde aftalt at mødes på et hotel i Aarhus. Dagen før vores møde holdt hun dog op med at svare på mails, sms´er og opkald, og så var jeg godt klar over at hun nok havde fået kolde fødder - hun dukkede selvfølgelig heller ikke op. Har ikke hørt fra hende siden, og det ser heller ikke ud til at hun logger på SD mere.

Oplyser normalt ikke profilnavne på SD-piger, medmindre det har karaktér af en advarsel som denne.

Tak for advarslen, jeg kan se hun er aktiv igen. 

Jeg har også virkelig dårlige erfaringer med sugardating her i Århus. Det gælder ikke kun med de helt unge piger også de lidt ældre ændre og aflyser konstant deres aftaler. Tror tit de tager bedre tilbud og bare undskylder med at noget kom i vejen. Jeg laver ikke aftaler efterfølgende med piger der aflyser. Jeg vil opfordre jer andre til at gøre det samme så kan de måske lære det :)  ... jeg vil dog anbefale hende her, hvis er til en pige med arabisk baggrund, hun holder aftaler og er en sød pige. 

https://sugardaters.dk/show?alias=Minasexy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige benytte denne tråd til at advare mod en anden pige på SugarDaters fra Århus området, jeg havde en aftale med, hun hedder Katiesugar. (har ingen link da hun har blokeret mig) 

Jeg havde gentagne gange bedt hende bekræfte vores møde på et hotel. hvilket hun gjorde indtil en time før, hvor hun skrev hun fik kolde fødder :(

Ved ikke om det er en falsk profil, eller hun bare er meget usikker på hele konceptet... men nu er i advaret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
mano77 skrev, for 2 minutter siden:

Vil lige benytte denne tråd til at advare mod en anden pige på SugarDaters fra Århus området, jeg havde en aftale med, hun hedder Katiesugar. (har ingen link da hun har blokeret mig) 

Jeg havde gentagne gange bedt hende bekræfte vores møde på et hotel. hvilket hun gjorde indtil en time før, hvor hun skrev hun fik kolde fødder :(

Ved ikke om det er en falsk profil, eller hun bare er meget usikker på hele konceptet... men nu er i advaret :)

Lav meget getne en selvstændig tråd med en sådan advarsel 

det et jo mega nederen at have lejet hotel og det hele og så ingen sb :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
mano77 skrev, for 41 minutter siden:

Vil lige benytte denne tråd til at advare mod en anden pige på SugarDaters fra Århus området, jeg havde en aftale med, hun hedder Katiesugar. (har ingen link da hun har blokeret mig) 

Jeg havde gentagne gange bedt hende bekræfte vores møde på et hotel. hvilket hun gjorde indtil en time før, hvor hun skrev hun fik kolde fødder :(

Ved ikke om det er en falsk profil, eller hun bare er meget usikker på hele konceptet... men nu er i advaret :)

Ja hende har jeg også haft aftaler med, narrefisse :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
mano77 skrev, for 2 timer siden:

Vil lige benytte denne tråd til at advare mod en anden pige på SugarDaters fra Århus området, jeg havde en aftale med, hun hedder Katiesugar. (har ingen link da hun har blokeret mig) 

Jeg havde gentagne gange bedt hende bekræfte vores møde på et hotel. hvilket hun gjorde indtil en time før, hvor hun skrev hun fik kolde fødder :(

Ved ikke om det er en falsk profil, eller hun bare er meget usikker på hele konceptet... men nu er i advaret :)

https://sugardaters.dk/show?alias=Katiesugar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vikingen08
mano77 skrev, den 7. marts 2016 at 22:10:

Tak for advarslen, jeg kan se hun er aktiv igen. 

Jeg har også virkelig dårlige erfaringer med sugardating her i Århus. Det gælder ikke kun med de helt unge piger også de lidt ældre ændre og aflyser konstant deres aftaler. Tror tit de tager bedre tilbud og bare undskylder med at noget kom i vejen. Jeg laver ikke aftaler efterfølgende med piger der aflyser. Jeg vil opfordre jer andre til at gøre det samme så kan de måske lære det :)  ... jeg vil dog anbefale hende her, hvis er til en pige med arabisk baggrund, hun holder aftaler og er en sød pige. 

https://sugardaters.dk/show?alias=Minasexy

Lyder rigtig interessant. Ved du om hun er til bj uden og sluger hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vikingen08 skrev, den 13/3/2016 at 01:10:

Lyder rigtig interessant. Ved du om hun er til bj uden og sluger hun?

Hun er til bj og sluger hvis det er det du vil ha :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er god stil at anmelde dem på sugardaters, for de tager snydere alvorligt.

Man må i øvrigt heller ikke bruge siden til at sælge billeder, jeg har nok fået slettet 20 piger derinde fra, bare fra Nord- og Midtjylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
chewie skrev, for 10 timer siden:

katiesugar brændte også mig af. surt når man er langvejsfra... 

Hendes egen profil tekst, har vist et ret ambivalent forhold til virkelighende så, hahah

 

"

Profiltekst

Jeg er en sød og smilende pige der søger sød sugardaddy, der vil forkæle mig. Han skal være sød og kunne overholde aftaler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...