Hop til indhold
Xanaille

Hvorfor det er en god idé at anmelde

Recommended Posts

Har netop læst mine egne indlæg over de sidste 12 år igennem - fra Eroguide og Venuslogen - og genkaldt mig både de gode og mellemgode minder.

Der var mange jeg havde "glemt", så det var en dejlig tur ned ad Memory Lane. Et dejligt "gensyn" med mange skønne kvinder og et par nitter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det handler vel om et naturligt behov man har for opmærksomhed og dele ud af sine oplevelser og erfaringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hm ja jeg er så den kategori som er stoppet med at anmelde. Jeg har ikke længere behov for at fodre EG turisterne med flere fordomme og citater uden kontekst. Desuden så står de bedste GP oplevelser stadig knivskarpt for det indre øje, selvom det er mange år siden. :) mmmm Trine for fanden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Xanaille skrev, den 18/2/2016 at 16:47:

Har netop læst mine egne indlæg over de sidste 12 år igennem - fra Eroguide og Venuslogen - og genkaldt mig både de gode og mellemgode minder.

Der var mange jeg havde "glemt", så det var en dejlig tur ned ad Memory Lane. Et dejligt "gensyn" med mange skønne kvinder og et par nitter.

Jeps, enig i de reflektioner. 

For mig giver det rigtigt meget at læse andres anmeldelser, og jeg håber da, at mine (endnu få) anmeldelser giver noget til andre :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er den primære værdi af anmeldelser, ligesom på Trustpilot ;-), at vurdere om ydelsen svarer til forhåndsbeskrivelsen. Jeg prøver også at udlede om ingredienserne er blandet, sådan som jeg kan lide det.

I den retning er Eroguide været uvurderlig. Det har sparet mig for nogle fejldispositioner og - vigtigst af alt - sporet mig ind på netop de dejlige kvinder, som passer til mig. 

Personligt har jeg ikke brug for at beskrive akten i detaljer - men jeg tager det gerne med, når jeg læser her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Xanaille skrev, for 1 time siden:

For mig er den primære værdi af anmeldelser, ligesom på Trustpilot ;-), at vurdere om ydelsen svarer til forhåndsbeskrivelsen. Jeg prøver også at udlede om ingredienserne er blandet, sådan som jeg kan lide det.

I den retning er Eroguide været uvurderlig. Det har sparet mig for nogle fejldispositioner og - vigtigst af alt - sporet mig ind på netop de dejlige kvinder, som passer til mig. 

Personligt har jeg ikke brug for at beskrive akten i detaljer - men jeg tager det gerne med, når jeg læser her.

Der er desværre brugere herinde der har den opfattelse at hvis ikke akten er blevet beskrevet i detaljer, så er det IKKE en anmeldelse, jo mere slibrig jo bedre åbenbart. Så kan brugerne jo altid gøre nar af anmeldelsen. Ikke sandt Nille m. flere.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, for 14 timer siden:

Der er desværre brugere herinde der har den opfattelse at hvis ikke akten er blevet beskrevet i detaljer, så er det IKKE en anmeldelse, jo mere slibrig jo bedre åbenbart. Så kan brugerne jo altid gøre nar af anmeldelsen. Ikke sandt Nille m. flere.

FORSLAG TIL ALLE MED Trang  til dele ♡SLIBERIGE STORY'S ♡ 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, den Monday, February 22, 2016 at 11:31:

Det er jeg helt enig i. Hvorfor skal vi skånes for de slibrige detaljer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen anmeldelser er jo lidt som en piges Cv

Jeg har I mine anmeldesesbøger valgt at have de positive.....underlig webmaster :D:D:D 

En anmeldelse kan sagtens handle om alt andet end om sex, jeg har nogle fra den første tid på Venuslogen, som handler om forberedelserne, tankerne om det, men faktisk meget lidt om sexen, men mere om at vi har haft det sjovt, mine lokaler, grin osv Dengang var det højmorsomt at skrive en anmeldelse der faktisk ikke var slibrig, men handlede om at man fulgte anmelderen og hans besøg og hans skrivestil, og skriveren efterhånden forfinede skrivestilen, optakten til besøget, søgningen i travbladet, udvekslingen blandt Logens brødre, telefonoplysninger, men mest af alt, øvelsen, at gøre et indlæg sjovt, spændene osv. En anmeldelse eller et indlæg skulle gerne være sådan at læseren faldt ned af stolen af grin, eller kunne præsis sætte sig ind i situationen.

"Hun sad ovenpå til dansk, hun red mig i fri gallop, imens mit hoved bankede ind i to bogkasser, pludselig blev døren åbnet, og en mand stod i døren, hun sprang op og skændes med manden, jeg lå med stiv dolk, mellem bogkasserne og ventede, de skændes videre, imens jeg prøvede og holde mig stiv, nu prøvede hun at presse manden ud af døren, det pressede den sidste kraft ud af mig, de skændes videre, imens jeg tog mine bukser på...""

En anmeldelse behøver ikke være slibrig, det er ikke de grå sider,....det skal være sjovt, læseværdigt....skriverne skal gøre sig umage....pusse sine fjer, det er en historie, der skal skrives...det skylder man pigen, det skylder man sin pengepung, om ikke andet læseren af sin anmeldese!

Hvilken en form for anmeldelse er det her:

Jeg kan anbefale jer hvis i vil have en på opleveren:

Gyda fra nørrebjerge og Sandy fra kirkegylling

???????

Og jeg ville så hvis jeg var moderator....det er jeg ikke, men smide lortet i affaldsspanden eller bede vedkomne om at oprette en annonceprofil.

Det er jo ikke en anmeldelse!

Det er en kunst at skrive en anmeldelse, der er mange der kan den kunst, men der er ufattelig mange, der bare mener det skal være en flad tallerken oplysning.

Gør det dog bedre, hvor svært kan det være? I har brugt en bondegård af penge, genkald dog jeres oplevelse, skriv den dog, gør den levende!

Jeg tillader mig groft at sætte link ind til nogle af de anmeldeser, jeg har, som jeg syntes er bedst skrevet, sådan at folk kan få en ide om hvad det vil sige at skrive en ordentlig anmeldelse, nu har jeg et par stk, (host) så jeg vil ikke fornærme nogen, ved at ikke fremhæve deres og fremhæve andres, tøsefornærmelser tager vi internt! :D 

http://www.ladycherie.dk/phpbb3_soft/viewtopic.php?f=2&t=3

http://www.ladycherie.dk/phpbb3_soft/viewtopic.php?f=2&t=11

http://www.ladycherie.dk/phpbb3_soft/viewtopic.php?f=2&t=48

http://www.ladycherie.dk/phpbb3_hard/viewtopic.php?f=1&t=21

http://www.ladycherie.dk/phpbb3_hard/viewtopic.php?f=1&t=616

http://www.ladycherie.dk/phpbb3_hard/viewtopic.php?f=1&t=584

Nu kunne jeg jo fortsætte med at sætte links ind,(det bliver sku lidt trælds ik?, men ok....keder jeg mig nok en dag....så gør jeg det sku ihihhihi,) til anmeldelser på min hjemmeside, men dem der vil læse de der ca 400 stk, kan nok finde min side :D:D  :D  )

(det er helt okay at mene at jeg reklamere for mig selv, ja gu fanden gør jeg det! ....når nu andre pt ikke gør det ) :D 

Ps. sleske fidele fedterøve søges! :D 

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...