Hop til indhold
nike10

Smukke Isabel

Recommended Posts

Hejsa. Håber på lidt hjælp da jeg planlægger et besøg hos hende. Er ikke så meget til tatoverede piger og har hørt smukke isabel har mange. Øvvv øvvvv. Er der nogle der kan fortælle om hende? Vil samtidig høre om det er en rigtig GFE oplevelse hos hende. Og om hun er ligeså køn som på billederne? Hilsen en isabel fan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nike10 skrev, for 20 minutter siden:

Hejsa. Håber på lidt hjælp da jeg planlægger et besøg hos hende. Er ikke så meget til tatoverede piger og har hørt smukke isabel har mange. Øvvv øvvvv. Er der nogle der kan fortælle om hende? Vil samtidig høre om det er en rigtig GFE oplevelse hos hende. Og om hun er ligeså køn som på billederne? Hilsen en isabel fan. 

Se min ANMELDELSE så får du dra dina egna slutsatser.

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
nike10 skrev, for 21 minutter siden:

Det er jo ikke hende ? Hun er dansk og er både på Sjælland Fyn og Jylland 

Måske det ville være nemmere at få hjælp hvis du gav os et link til den isabel du spørger til... Det er ikke ligefrem et meget sjældent navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor bruger I ikke søgefunktionen?

der er nogle anmeldelser af hende - jeg har bl.a. besøgt hende med stor fornøjelse. 

I kan også prøve på Google:

 

smukke Isabel eroguide - eller bare Isabel eroguide

 

her er min anmeldelse.

 

er heller ikke til over tatoo ellers, men Isabel er simpelthen så dejlig, at du nok ( formentligt ) glemmer alt om tats...

 

har besøgt hende et par gange, og hun sparker ganske enkelt benene væk under dig!!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...