Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har brug for en ordentlig skuldermassage snarest. Evt suppleret med lidt sjov, men det vigtige er skulderen :/

nogen anbefalinger? Gerne i Valby eller tæt på.

plejer at have dårlige erfaringer med hård thaimassage. 

BB

Skrevet

Jeg har konstant problemer med min ene skulder, og lille Nina er den der hjælper mig. Dog ikke i Valby.Jeg ved ikke hvad du mener med "hård", men jeg siger til hende hvis det bliver alt for hårdt. :-o Det har sket at hun har arbejdet kun med min skulder en time eller mere. Dagen efter er jeg altid bedre.

At jeg også har det sjovt med hende gør det jo ikke værre. ;-)

Hun er på Thai Skye denne uge, men ellers normalt på Asger Rygs gade.

Skrevet
Bbullersen skrev, 1 time siden:

Jeg har brug for en ordentlig skuldermassage snarest. Evt suppleret med lidt sjov, men det vigtige er skulderen :/

BB

Hvis du kan nøjes med super virksom massage skal du tage i Rødovre Centrum, Sarathip - de er dygtige alle sammen, ikke langt derfra kan du få stillet øvrige behov (Rødovrevej det gule hus)

1955

Skrevet
Bbullersen skrev, for 2 timer siden:

BB

Skulderen kan hun klare her http://mais-massage.dk

Så er der tre steder på Vigerslevvej, hvis

du vil have det sjove.

-OD

Skrevet
  • Author

Tak!

Ang. den hårde massage, har jeg kun oplevet massagen som værende for hård på de danske thai-klinikker. Men jeg har heller ikke så meget erfaring, da jeg netop synes de gør det for hårdt. På trods af jeg har bedt om at det ikke skal være hårdt :) Den ene gang endte jeg med at have rygsmerter en hel weekend.

BB

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.