Hop til indhold
Krone

Angelina Angel privat diskret i Kolding

Recommended Posts

Angelina Angel skrev, for 3 minutter siden:

En lille firbenet ven gør at det ikke er muligt for mig bare sådan lige at flyve :) 

Er den lille nok til at være i en transporttaske, kan du have den med i kabinen. Hvis ikke, så forstår jeg dig 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, 1 time siden:

Præcis! Men er tilbage i Kolding på onsdag <3

Og få så nogle vagter i København på hverdage i dagtimerne :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 57 minutter siden:

Det har jeg har det sidste år, hver tirsdag på Seduction 08-16 ;)

Jamen så er der kun en ting at gøre - finde tid til at besøge dig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, den 25. marts 2016 at 10:46:

Præcis! Men er tilbage i Kolding på onsdag <3

Hvor og hvornår er du i Kolding imorgen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg tror man skal lede længe, efter en der bare minder en lille bitte smule om den her kvinde..på alle områder er hun en  ener.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse skrev, den Friday, April 22, 2016 at 23:09:

Ja jeg tror man skal lede længe, efter en der bare minder en lille bitte smule om den her kvinde..på alle områder er hun en  ener.. :)

Nåh hvor er du sød :) mange tak! 

 

steve skrev, den Saturday, April 23, 2016 at 07:15:

Er planen at du skal til at være i Aarhus indimellem også?

Jeg planlægger at ligge Randers et visit :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej er lige kommet hjem fra denne dejlige kvinde men fantasktiske tatoveringer hun har men beskrivelse med kg og billeder hænger efter min mening slet ikke sammen men en dejlige pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
svend67 skrev, for 6 timer siden:

hej er lige kommet hjem fra denne dejlige kvinde men fantasktiske tatoveringer hun har men beskrivelse med kg og billeder hænger efter min mening slet ikke sammen men en dejlige pige

Det beklager jeg at du føler dig snydt over mine billeder! Jeg har aldrig haft nogle der har givet nogle bemærkninger til det før dig, og jeg ville gerne have haft du fortalte mig tidligere at du ikke følte det stemte overens :) og ja mine billeder snyder overdrevet meget fordi jeg er meget tatoveret, det står jeg gerne ved. :)  

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes vi lige skal tilbage til den gode tone/ er man ikke tilfreds eller føler man sig snydt så er det da normal dannelse at man siger det til personen først inden man smider det på worldwideweb, 

nu har jeg ikke selv haft muligheden for at besøge Angelina , men det håber jeg rigtig meget at få , og lad os nu også lige huske at der er en levende person bag billederne - i min verden er det hele "pakken" og ikke kun nogle famøse billeder - og som sagt bliver man skuffet så kan man jo altid vende om 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, den ‎26‎-‎05‎-‎2016 at 22:19:

Nej det satser jeg ikke på som tingene er nu, men er i Randers engang imellem og på visit i Aalborg :)

Har slet ikk lagt mærke til du kommer i randers? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer lige fra Seduction Girls, hvor jeg tilbragte en overmåde behagelig halv time med Angelina Angel. Det har været rigtig svært at få en aftale i stand, mest fordi min kalender ikke rigtig ville samarbejde, men også fordi det er svært at få en aftale med en så ombejlet pige med kort varsel. Idas var så dagen, hvor det hele spillede sammen, og nu tænker jeg allerede på, at det skal gentages, når muligheden igen byder sig.

:-D:-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...