Hop til indhold

Angelina Angel privat diskret i Kolding

Featured Replies

• Svar 51
  • Visninger 27.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Vikingekongen
    Vikingekongen

Synes vi lige skal tilbage til den gode tone/ er man ikke tilfreds eller føler man sig snydt så er det da normal dannelse at man siger det til personen først inden man smider det på worldwideweb, 

• Angelina Angel
    Angelina Angel

Nej desværre ikke  jeg kører desværre ikke ud   Kom da ned til mig <3 så langt er der heller ikke  hehe

• Har længe fuldt anbefalinger på EG, således jeg kan finde den helt rigtige Glædespige - gerne en pige i Trekantsområdet. Tror hun nu er fundet - Angelina Angel lyder rigtig dejlig, hun har en meg

Skrevet
Angelina Angel skrev, for 3 minutter siden:

En lille firbenet ven gør at det ikke er muligt for mig bare sådan lige at flyve :) 

Er den lille nok til at være i en transporttaske, kan du have den med i kabinen. Hvis ikke, så forstår jeg dig 100%

Skrevet
Angelina Angel skrev, 1 time siden:

Præcis! Men er tilbage i Kolding på onsdag <3

Og få så nogle vagter i København på hverdage i dagtimerne :-D

Skrevet
Angelina Angel skrev, for 57 minutter siden:

Det har jeg har det sidste år, hver tirsdag på Seduction 08-16 ;)

Jamen så er der kun en ting at gøre - finde tid til at besøge dig :-D

Skrevet
Angelina Angel skrev, den 25. marts 2016 at 10:46:

Præcis! Men er tilbage i Kolding på onsdag <3

Hvor og hvornår er du i Kolding imorgen?

• 4 weeks later...
Skrevet

Ja jeg tror man skal lede længe, efter en der bare minder en lille bitte smule om den her kvinde..på alle områder er hun en  ener.. :)

Skrevet

Er planen at du skal til at være i Aarhus indimellem også?

Skrevet
Lasse skrev, den Friday, April 22, 2016 at 23:09:

Ja jeg tror man skal lede længe, efter en der bare minder en lille bitte smule om den her kvinde..på alle områder er hun en  ener.. :)

Nåh hvor er du sød :) mange tak! 

steve skrev, den Saturday, April 23, 2016 at 07:15:

Er planen at du skal til at være i Aarhus indimellem også?

Jeg planlægger at ligge Randers et visit :) 

Skrevet

Bliver det faste dage? Selvom Aarhus ville være bedre :)

Skrevet

hej er lige kommet hjem fra denne dejlige kvinde men fantasktiske tatoveringer hun har men beskrivelse med kg og billeder hænger efter min mening slet ikke sammen men en dejlige pige

Skrevet
svend67 skrev, for 6 timer siden:

hej er lige kommet hjem fra denne dejlige kvinde men fantasktiske tatoveringer hun har men beskrivelse med kg og billeder hænger efter min mening slet ikke sammen men en dejlige pige

Det beklager jeg at du føler dig snydt over mine billeder! Jeg har aldrig haft nogle der har givet nogle bemærkninger til det før dig, og jeg ville gerne have haft du fortalte mig tidligere at du ikke følte det stemte overens :) og ja mine billeder snyder overdrevet meget fordi jeg er meget tatoveret, det står jeg gerne ved. :)  

Redigeret af Angelina Angel

Skrevet

Synes vi lige skal tilbage til den gode tone/ er man ikke tilfreds eller føler man sig snydt så er det da normal dannelse at man siger det til personen først inden man smider det på worldwideweb, 

nu har jeg ikke selv haft muligheden for at besøge Angelina , men det håber jeg rigtig meget at få , og lad os nu også lige huske at der er en levende person bag billederne - i min verden er det hele "pakken" og ikke kun nogle famøse billeder - og som sagt bliver man skuffet så kan man jo altid vende om 

• 3 weeks later...
Skrevet

Arbejder du stadig på at komme på visit i Aarhus snart smukke? :D

Skrevet
Angelina Angel skrev, den ‎26‎-‎05‎-‎2016 at 22:19:

Nej det satser jeg ikke på som tingene er nu, men er i Randers engang imellem og på visit i Aalborg :)

Har slet ikk lagt mærke til du kommer i randers? :D

Skrevet

Kommer lige fra Seduction Girls, hvor jeg tilbragte en overmåde behagelig halv time med Angelina Angel. Det har været rigtig svært at få en aftale i stand, mest fordi min kalender ikke rigtig ville samarbejde, men også fordi det er svært at få en aftale med en så ombejlet pige med kort varsel. Idas var så dagen, hvor det hele spillede sammen, og nu tænker jeg allerede på, at det skal gentages, når muligheden igen byder sig.

:-D:-D:-D

Skrevet

nogen mulighed for at du kommer til Århus?...det er da landets anden største by :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.