Hop til indhold
Jasmin

Hvornår er købesex voldtægt

Recommended Posts

Jasmin skrev, for 3 timer siden:

Og det er så her du demonstrerer din uvidenhed om faget.... for uanset hvor meget lyst man har - så har man OGSÅ lyst til at blive behandlet med RESPEKT som et værdigt menneske

jo billigere dine priser er - jo mindre respekt fra et gigantisk segment... og ved du hvad - det er bare ikke byttet værd!

Jo billigere priser du har, jo mere lort modtager du på sms, jo flere modbydelige opkald der sviner dig til, jo flere trusler, jo flere modbydelige respektløse gæster der tror de kan få alt uanset grænser og tager selv.... 

behøver jeg pinde ud for dig hvad sådan en tæppebombning af ens selvværd og integritet gør ved sexlysten ???  så nej - sexlyst og prisen har ikke noget med hinanden at gøre....  

sexlyst i dette fag betyder at man gerne vil have de "rette/rigtige" kunder der kan tilfredsstille lysten...  ikke have alle dem inden for døren der FRAtager en lysten til jobbet

Jeg tror vi skal lade den ligge her, vi er tydeligvis ikke i stand til at kommunikere omkring det her på en måde hvor vi formår at gøre hinanden klogere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 3 timer siden:

Så lad mig pinde det ud for dig:

hvis det var en umættelig sexlyst der drev GP'ere til at udøve deres erhverv, så ville priserne hos de pågældende GP'ere nok være meget lavere, da det jo ville sikre flere kunder, og derved mere sex til at slukke den umættelige sexlyst. Men nu ved vi jo nok alle at det ikke er tilfældet, der skal selvfølgelig være en lyst til sex for ikke at jobbet som GP'er bliver uudholdeligt, men vi ved jo nok alle at det ikke KUN er sexlysten der driver værket, indtægten har jo nok også nok noget at skulle sige, ligesom det er tilfældet med alle andre jobs.

Hvis du stadig vælger at tage det som et angreb/stikpille, så har du fuldstændig misforstået mit indlæg.

Er ikke enig i at prisen ville eller burde være mindre fordi man nyder hyggen med en kunde. Der er en pris og hvis kunden synes den er for høj så finder han en han synes er bedre og ja jeg vil hellere have få kunder end mange. Hvis jeg har for mange nyder jeg det ikke mere. God dag til dig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmatørMILF skrev, Lige nu:

Er ikke enig i at prisen ville eller burde være mindre fordi man nyder hyggen med en kunde. Der er en pris og hvis kunden synes den er for høj så finder han en han synes er bedre og ja jeg vil hellere have få kunder end mange. Hvis jeg har for mange nyder jeg det ikke mere. God dag til dig :-)

Tak og i lige måde :) 

Jeg skriver jo heller ikke at prisen skal være lavere fordi man nyder hyggen med kunden, men hvis det var en umættelig sexlyst der drev værket, ville man jo nyde at have så mange kunder som muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 4 timer siden:

Tak og i lige måde :) 

Jeg skriver jo heller ikke at prisen skal være lavere fordi man nyder hyggen med kunden, men hvis det var en umættelig sexlyst der drev værket, ville man jo nyde at have så mange kunder som muligt.

da ikke hvis de kunder hører til i segmentet "ASSholes" ... og jo billigere priserne er - jo flere dukker der op fra det segment....  mænd der har råd har som regel også bedre råd til at opføre sig sobert....  det er bare et faktum.... der er ganske enkelt færre af dem der kan og vil betale en fair pris der opfører sig dårligt... 

og umættelig sexlyst forsvinder altså hvis man bliver behandlet som lort.... og så er vi jf din teori alligevel retur til højere priser... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jasmin skrev, for 15 timer siden:

da ikke hvis de kunder hører til i segmentet "ASSholes" ... og jo billigere priserne er - jo flere dukker der op fra det segment....  mænd der har råd har som regel også bedre råd til at opføre sig sobert....  det er bare et faktum.... der er ganske enkelt færre af dem der kan og vil betale en fair pris der opfører sig dårligt... 

og umættelig sexlyst forsvinder altså hvis man bliver behandlet som lort.... og så er vi jf din teori alligevel retur til højere priser... 

Dit synspunkt om at god opførsel hænger sammen med økonomisk formåen, vil jeg undlade at kommentere. Hvis du har den oplevelse at billigere priser giver flere usympatiske kunder, så vil jeg da ikke modsige dig, (jeg har jo ingen erfaring på området).

Men du har taget min kommentar langt længere end den var ment, jeg har forklaret i indlægget til AmatørMILF hvad jeg mente, så er den vel ikke ret meget længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...