Hop til indhold

Dyre ure på auktion

Featured Replies

Skrevet

Til jer med interesse for ure

Der er jo en del mennesker, der både har råd til, og som er interesseret i at købe dyre ure, enten som investeringer, eller som samler.

Nogle af dem findes måske også blandt brugerne herinde, og jeg tænkte lidt da jeg læste denne artikel, om det mon er gængs viden at denne mulighed for at erhverve sig et godt køb, også udgør et tilbud fra tid til anden?

Bagmandspolitiet sælger kostbare ure
Livsstil 17.02.2016 kl. 07:48
Beslaglagte ure i 100.000 kr.-klassen fra sager om økonomisk kriminalitet sælges nu på en auktion hos Bruun Rasmussen.

http://www.jyllands-posten.dk/protected/premium/livsstil/ECE8436932/bagmandspolitiet-saelger-kostbare-ure/

Et ur til 300.000 kr.
Han er dog endnu mere interesseret i et andet af de kostbare ure - nemlig et Rolex-herrearmbåndsur af "Everose" rødguld, model Sky-Dweller, vurderet til 100.000 kr.

Rolex Daytona var det et af de ure, som Stein Bagger havde i sin samling. Screenshot

»Nyprisen på det ur ville nok omkring 300.000 kr. Det er fedt ur, som jeg gerne ville have i samlingen. Der er ikke boks og certifikat med, men hvis man kan få det for omkring 100.000 kr., er det et godt køb,« siger Peter Halse.

Du kan læse mere om auktionen den 3. marts her:

Bruun Rasmussen Kunstauktioner

“Smykker, tasker & armbåndsure,” torsdag den 3. marts 15:00, Ure: 41 emner

Torsdag den 3. marts fra kl. 15:00 sælges 263 emner under overskriften “Smykker, tasker & armbåndsure.” Heraf er 41 i kategorien “Ure”.

http://www.bruun-rasmussen.dk/search.do?t=c&did=1004866&cid=37659

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.