1master 255 Skrevet 22. Februar, 2017 Grundet ombygning i den afdeling under boligforeningen hun arbejdede i, tror jeg ikke der er de store chancer for at møde hende der det næste års tid. - mht. at der bliver filmet i opgangen, ved jeg fra afdelingsformanden af, at det gør der ikke, og selv om beboerne i både afd. og opgang ved hvad der foregår, så passer de sig selv, så længe gæsterne ikke ligefrem står og lader vandet i opgangen. Pigen er faktisk ganske sød, man kan snakke med hende også når hun ikke lige arbejder, men er på vej til eller fra. Jeg håber hun kommer igen, for det giver lidt kolorit til området, og så er det i øvrigt lidt sjovt at sidde og gætte på, hvem der er kunder og hvem der bare skal besøge en i opgangen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sonofsam Skrevet 8. Marts, 2017 Forstår ikke en bjælde om, at fordi hun averterer i Travbladet, så kan hun ikke linkes til! Det er sgu da bare at tage et screendump af annoncen, når man er der og så lægge den ind her! Kom nu ind i kampen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 122 Skrevet 9. Marts, 2017 @sonofsam eftersom hun kun annoncerer, når hun rent faktisk er til at træffe, er der vel ingen grund til screendump, da man jo blot kan se annoncen i avisen pågældende dag. Andre dage er den jo ubrugelig... I øvrigt skriver en anden bruger også påpeger, så går der jo noget tid pga. Renovering af bygningen. Håber, svaret giver mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers15 Skrevet 7. Maj, 2020 Er hun helt stoppet er der nogen der ved det eller har en gammel nummer på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers15 Skrevet 7. Maj, 2020 Er hun helt stoppet er der nogen der ved det eller har en gammel nummer på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 3. Juni, 2020 Jeg har ikke set hende i området meget længe, så om hun er stoppet, eller rykket et andet sted hen, skal jeg ikke kunne udtale mig om, men arbejder hun skal der nok komme en annonce enten i travbladet eller på et af de fine sites der annoncerer med diverse sprogundervisning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg